icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van UMC zorgverzekering


UMC zorgverzekering

Totaalscore

17 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
17 reviews

Geert

1 februari 2019

Volgens een herinneringsmail zou ik een factuur ad € 6,46 niet op tijd voldaan hebben, en daarom nu € 23,46 moeten betalen, nl. € 15,- incassokosten. De rekening is mij onbekend, en staat ook niet in het facturenoverzicht in Mijn UMC. En hoezo inkassokosten? Het UMC heeft alleen een telefonische klantenservice met ellenlamge wachttijden, een emailadres bestaat niet, om hierover bij UMC aan te kloppen wordt ik gedwongen tot (te) veel telfoontijd en kosten. Ben ook om deze reden begin 2019 naar nadere verzekeraar overgstapt. Maar ook de onnavolgbare declaraties en verrekening van het Eigen risicobedrag was reden om het UMC te verlaten. Zorg -verzekering? UMC laat de zorg aan jezelf over.


Anoniem

31 december 2018

31-12-2018 Mailcontact kan niet. Chat is niemand bereikbaar Telefonisch ellenlange wachttijd Op een facebookchat is ook niet gereageerd. Deze zorgverzekeraar doet er alles aan om het zijn klanten zo lastig mogelijk te maken om contact te hebben.


Anoniem

26 september 2018

Het is een interne chaos, slechte communicatie richting de klantenservice die dus verkeerde informatie geven aan jouw als klant. Hierdoor veel beloftes die niet nagekomen worden. Weken lang wachten op een brief die elke keer die dag op de post zal gaan, en uiteindelijk blijkt de hele brief niet te bestaan.


linda

10 januari 2018

Ik krijg in 2018 een bericht over een openstaand bedrag uit 2015. Alle correspondentie is destijds digitaal geweest via ‘mijnumc’, alle berichten van voor 2017 zijn verwijderd (niet door mij) Ik twijfel aan het openstaande bedrag maar kan het niet nakijken omdat ik geen correspondentie en facturen meer heb. Ik vraag of de brieven, declaraties en facturen opgestuurd kunnen worden zodat ik het kan nakijken. Antwoord is dat dat niet kan, waarom kom ik niet achter ‘dit kan gewoon niet’ Conclusie van de dame van UMC, ik kan zien dat het klopt dus het is waar, u moet gewoon betalen.


Nawal

13 november 2017

Slechste zorgverzekering die ik ooit heb gehad! Ik word iedere keer van het kastje naar het muurtje gestuurd.