icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis.

icoon nieuw huis

Reviews van UMC zorgverzekering


UMC zorgverzekering

Totaalscore

13 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
13 reviews

Nawal

13 november 2017

Slechste zorgverzekering die ik ooit heb gehad! Ik word iedere keer van het kastje naar het muurtje gestuurd.


Anoniem

29 augustus 2017

Ik heb nooit problemen gehad met mijn zorgverzekeraar


Teddy Kids

6 juni 2017

Most people only come to write bad reviews, but when a company does good, few do... but here I am! its an amazing company and I am so happy I switched. Easiest sign up process ever. Everything arranged in days. Nothing to sign, nothing to send, just online and boom...ive switched. Declarations are all online. Login with digid and submit a screenshot, no comment required! So far every declaration has been deposited in full within 5 working days... amazing. Ive had a shoulder injury from gym and all 8 visits to the chiropractor have been covered. My injury has almost disappeared completely and I never felt like I would need to worry about the finance. At our work we recommend everyone to join and everyone so far has been happy! I recommend it highly! PS It may cost a few euros (literally maybe 5-10 euros) more than others, but the ease and the full coverage more than make up for it.


Remko

11 november 2016

Enorme bureaucratische organisatie die hun strikte regels hoog in het vaandel hebben staan.Je betaald netjes je premie elke maand automatisch, snappen ze niet en gebruiken ze het ergens anders voor.Absoluut geen organisatie die meedenkt met hun klanten. Voor mij geen Umc/VGZ meer.


Marjolein

30 oktober 2016

Verschrikkelijke verzekering. Zeer slechte klantenservice. Ik had een declaratie ingedien voor een acupunctuur behandeling. Op deze factuur waren de behandeling en het consult apart benoemd. Slechts de behandeling werd vergoed omdat er maar een keer per dag een declaratie mag worden doorgegeven. Aan de telefoon zei de dame dat ik maar een keer per dag mocht. Ik heb uitgelegd dat het in hetzelfde uur gebeurt is, een afspraak was. Helaas het mocht niet baten. Had de acupuncturist een noemer op de factuur gezet was er geen enkel probleem. Want een consult en een behandeling zijn toch echt twee keer hetzelfde zei de dame....(ik rieP nog dat ze wordenboek er maar eens bij moest pakken) Heel erg vermoeiend om uit te leggen dat het echt één behandeling was. En dit is slechts één incident.Wij hangen wekelijks aan de telefoon om dingen verklaard te krijgen en in goede banen te leiden. Ik zal volgend jaar absoluut niet deze verzekering kiezen. Al was hij €100 goedkoper.