icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Univé zorgverzekering


Univé zorgverzekering

Totaalscore

99 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
99 reviews

Adem

7 juni 2018

Ze zijn vriendelijke over de telefoon maar doen niks met je klachten daarom binnenkort overstappen naar een betere verzekeraar.


Désirée

16 mei 2018

Sedert januari 2018 ben ik van Univé over gestapt naar een andere zorgverzekeraar. Dit omdat ik NIET tevreden meer ben over Univé en hun manier van werken. Ze zijn klant onvriendelijk , zijn niet goed berijd je te helpen, luisteren niet goed, geven verkeerde voorlichting en proberen je alleen maar meer verzekeringen aan te smeren. Als klant moet je jou klacht schriftelijk mededelen, maar Univé handelt het telefonisch af. Als je vraagt om een schriftelijk antwoord heeft men daar gewoon lak aan.


Jos

19 maart 2018

Men word van het kastje naar de muur gestuurd. Iedereen heeft een ander antwoord op een vraag me als gevolg dat ik net zover ben als toen ik begon en dit is inmiddels dikke 3 maanden geleden. Waardeloos!!!


Anoniem

13 maart 2018

Waardeloze agressieve geldwolven als unive ook maar denkt deze klant moet opgelicht worden dan doet unive dat ook NIETS kan, dan unive nog tegenhouden unive komt met allerlij onzinnige rekeningen die nergens over gaan al betaal je 200,00 of 2000,00 euro extra het zorgt niet voor oplossingen. Met zo 'n verzekering wil je vast niks te maken hebben, dus weg blijven van zo'n verzekering is de beste oplossing.


AM

10 oktober 2017

Eind vorig jaar wilde ik bij Unive mijn tandartsverzekering aanpassen naar Tand Beter. Ik moest twee vragen beantwoorden en dit heb ik naar eer en geweten ingevuld. Ik kon door met de wijzigingen, wat mij de bevestiging gaf dat het akkoord was. Begin januari ontving ik echter bericht dat ik Tand Beter niet kan afsluiten. Dit had Unive in het wijzingingsproces niet kenbaar gemaakt met een soort van popup scherm "helaas kunt u deze verzekering niet afsluiten" Tevens heb ik nergens in de voorwaarden kunnen lezen dat k deze verzekering niet kon afsluiten. Ik stond met de rug tegen de muur. Kon niet meer naar een andere verzekering overstappen indien ik dat gewenst had. Nu heb ik bezwaar gemaakt tegen een afwijzing. Ik krijg een brief van de klachtenafhandeling. Daarop volgende telefonisch contact gehad,met medewerkster. Zij zou bovenstaande nog uitzoeken en mij informeren per brief, die ze dezelfde dag nog zou versturen. Brief ontvangen, maar geen woord over bovenstaande of een oplosop