icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Univé zorgverzekering


Univé zorgverzekering

Totaalscore

110 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
110 reviews

Anoniem

17 juli 2019

bij onze cv ketel is er waterschade geweest blijkt na onderzoek van de unive een slang kapot te zijn wat vervolgens weer net niet gedekt is in de polis schade post €6000,- bedankt Unive!


Anoniem

2 juli 2019

Verkeerde voorlichting door regio contactpersoon, die vervolgens niet thuis gaf toen ik om hulp kwam (wij hadden via deze persoon een collectieve verzekerings-mogelijkheid via de zaak) Dikke rekeningen, incassobureau erbij. Heb aangegeven dat ik de kosten wel wilde betalen, omdat ik inmiddels erachter was gekomen, dat de info niet klopte. Univé ging hier keihard tegenin, en tenslotte is het in Dordrecht voor de rechter gekomen. Dit heb ik gewonnen dankzij verklaringen van diverse getuigen over wat er beloofd was. Univé liet in haar arrogantie achterwege om te reageren, zodat de rechter gezien het overdadige bewijs mij gelijk heeft gegeven, en het is uitgekomen op wat ik wilde. Kosten van de originele rekeningen betalen, en verder niets.


Jan L

14 juni 2019

Klantenservice ZEER slecht bereikbaar. TWEE keer iemand aan de telefoon gehad en TWEE keer verschillende antwoorden op exact dezelfde vraag. E-mails worden NIET beantwoord, zeker niet binnen 2 werkdagen. Op de vraag of je een schriftelijke bevestiging kan krijgen, krijg je geen antwoord. De klantenservice van de Zorgverzekering (meer heb ik godzijdank niet bij Univé) is gewoon slechter dan slecht. Dat je dit als ZORGverzekeraar durft te doen, is werkelijk onvoorstelbaar! Conclusie: zo snel mogelijk (per eerste gelegenheid) bij Univé weg.


nieuwe afspraken werden niet nagekomen

27 februari 2019

Had een simpele verzekering deze heb ik eind december laten veranderen en zou me eigen risico maandelijks afbetalen alles goed besproken en overlegd Hun zouden de rest regelen top tot dat ik mijn rekening kreeg bleek ik ineens €37.00 meer te moeten betalen ik gebeld hoe dat kan met het afgesproken bedrag zou mijn eigen risico er bij zitten nu krijg je te horen dat het apart is dus dat de eigen risico ook er bij word gerekend Ik zou na een andere verzekering overstappen omdat ik daar een bedrag had afgesproken incl eigen risico dat had ik netjes verteld bij unive en duidelijk meneer zegt nog tegen me dan zit je bij ons 2 of 3 euro hoger en nu zit ik ineens bijna 40euro hoger :( veder zijn ze altijd goed geweest tot vandaag.


Anoniem

31 januari 2019

Eis overal een uitdraai van op! Als je uit je eigen risico bent, en iedereen beweert dat je medicatie vergoed word.. UITDRAAI! Post word na verloop van tijd uitgezet, slim, zo blijf je klant. Bel opnieuw om deze aan te zetten, INCLUSIEF BEWIJS OP MAIL! Krijg je geen mail? Bel voor de zoveelste keer opnieuw. Moet je naar een zorginstelling, o.a een vernieuwde adhd test.. Vraag om bewijs dat zij een contract hebben met deze zorginstelling, ook al zegt de zorginstelling van wel. Unive zei bij mij dus niet, na twee maanden was het eindstand dat dit dus wel zo was. Tijdens belletje van opzeggen kreeg ik bloemen toegestuurd “omdat ik niet de service kreeg die ik verwacht had”. Direct in de kliko gegooid. Uitlachen, betalingsachterstanden niet binnen krijgen, geen antwoord op je vragen krijgen maar afleidings tactieken gebruiken, onnodig een incassobureau bij halen, klopt allemaal. Wat ben ik blij dat ik van Unive verlost ben na circa 6 jaar, doei zeg!