icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van Univé zorgverzekering


Univé zorgverzekering

Totaalscore

113 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
113 reviews

Hugo

14 oktober 2019

Als je er van houd om van kastje naar de muur te worden gestuurd ben je hier aan t goede adres! Sturen totaal onleesbare declaraties. Als ze niet , en dit zelfs toegeven, weigeren ze een juiste te sturen. De een kan de factuur niet specificeren ivm met privacy de ander leest t gewoon voor. (Niks privacy dus) Declaraties van 250€ voor een telefoongesprek met t ziekenhuis van (echt waar) 2 minuten, zonder enige inhoud. Univé vind t allemaal normaal, de vruchten plukken zij zelf wel! BAH! Deze zorgverzekeraar werkt hogere zorgkosten in de hand, is niet transparant naar de klant en al helemaal niet daadkrachtig. NIET AAN BEGINNEN. Kijk ook goed welke verzekeraars hier allemaal verder onder vallen zoals VGZ. Kijk verder maar wordt er geen klant!


Sefa

12 augustus 2019

Oplichters bij de Unive, ik adviseer je motorvoertuig hier niet te verzekeren want er wordt gespeeld met je schadevrije jaren. Helaas tot mijn verbazing zit ik al jaren op dezelfde schadevrij jaren. Na een telefoongesprek zou ik gebeld worden wat ook niet is gebeurd. Ik voel me gedupeerd en zal hier een melding maken bij de kassa en radar. Daarnaast zal ik maar eens een aantal domeinnamen registeren van Unive op het internet;) Handig als dit ook je vak is.


Dieudonnée

31 juli 2019

Klantenservice is een grote ramp! Mail wordt niet inhoudelijk beantwoord, er komen alleen wat standaardzinnetjes die nergens over gaan. Ik zond een verzoek mijn apotheker niet te betalen voor het eerste uitgifte gesprek, omdat dat er niet was geweest, zelfs geen enkel woord, maar omdat bovendien een waarschuwing die zeker gegeven had moeten worden ook achterwege bleef. Ik kreeg een medicijn dat schadelijk kon zijn omdat ik ook andere medicijnen gebruik, extra oplettendheid en controle was nodig. De apotheker zelf heeft me het middel gegeven, maar met geen woord hierover gerept. Ik vind dat zij geen recht heeft op betaling voor dit niet-gevoerde “gesprek”. Het antwoord van Univé was een uitleg hoe het werkt met terhandstelling en eerste uitgifte, over mijn klacht geen enkel woord. En zo gaat het altijd bij Univé. Ik wil ze al niet meer aan de telefoon hebben omdat ze dan gaan provoceren, als dat lukt hooghartig weigeren verder te praten en niet meer op de vraag/klacht ingaan.


Anoniem

17 juli 2019

bij onze cv ketel is er waterschade geweest blijkt na onderzoek van de unive een slang kapot te zijn wat vervolgens weer net niet gedekt is in de polis schade post €6000,- bedankt Unive!


Anoniem

2 juli 2019

Verkeerde voorlichting door regio contactpersoon, die vervolgens niet thuis gaf toen ik om hulp kwam (wij hadden via deze persoon een collectieve verzekerings-mogelijkheid via de zaak) Dikke rekeningen, incassobureau erbij. Heb aangegeven dat ik de kosten wel wilde betalen, omdat ik inmiddels erachter was gekomen, dat de info niet klopte. Univé ging hier keihard tegenin, en tenslotte is het in Dordrecht voor de rechter gekomen. Dit heb ik gewonnen dankzij verklaringen van diverse getuigen over wat er beloofd was. Univé liet in haar arrogantie achterwege om te reageren, zodat de rechter gezien het overdadige bewijs mij gelijk heeft gegeven, en het is uitgekomen op wat ik wilde. Kosten van de originele rekeningen betalen, en verder niets.