icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van Univé zorgverzekering


Univé zorgverzekering

Totaalscore

115 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
115 reviews

anoniem

13 november 2019

ik betaald elke maand mijn verzekering optijd en krijg elke maand te horen dat ik een betaalachterstand heb ik wil al jaren overstappen maar kan niet omdat hun verzinnen dat ik een achterstand heb wat niet klopt


Jerry

29 oktober 2019

Bizar onprofessionele klachtenafhandeling: heb al 5 keer moeten bellen en emailen om een goede declaratie dat kennelijk is afgewezen om een dbc cofe die wel evengoed correct blijkt te zijn.: komen afspraken niet na, elke mw zegt weer wat anders, sturen standaart antwoorden op specifieke klachten, zeggen dat ze gebeld hebben terwijl dat niet zo is. Dit is vaker voorgekomen.Zo storend dat dit mijn laatste jaar is.


Hugo

14 oktober 2019

Als je er van houd om van kastje naar de muur te worden gestuurd ben je hier aan t goede adres! Sturen totaal onleesbare declaraties. Als ze niet , en dit zelfs toegeven, weigeren ze een juiste te sturen. De een kan de factuur niet specificeren ivm met privacy de ander leest t gewoon voor. (Niks privacy dus) Declaraties van 250€ voor een telefoongesprek met t ziekenhuis van (echt waar) 2 minuten, zonder enige inhoud. Univé vind t allemaal normaal, de vruchten plukken zij zelf wel! BAH! Deze zorgverzekeraar werkt hogere zorgkosten in de hand, is niet transparant naar de klant en al helemaal niet daadkrachtig. NIET AAN BEGINNEN. Kijk ook goed welke verzekeraars hier allemaal verder onder vallen zoals VGZ. Kijk verder maar wordt er geen klant!


Sefa

12 augustus 2019

Oplichters bij de Unive, ik adviseer je motorvoertuig hier niet te verzekeren want er wordt gespeeld met je schadevrije jaren. Helaas tot mijn verbazing zit ik al jaren op dezelfde schadevrij jaren. Na een telefoongesprek zou ik gebeld worden wat ook niet is gebeurd. Ik voel me gedupeerd en zal hier een melding maken bij de kassa en radar. Daarnaast zal ik maar eens een aantal domeinnamen registeren van Unive op het internet;) Handig als dit ook je vak is.


Dieudonnée

31 juli 2019

Klantenservice is een grote ramp! Mail wordt niet inhoudelijk beantwoord, er komen alleen wat standaardzinnetjes die nergens over gaan. Ik zond een verzoek mijn apotheker niet te betalen voor het eerste uitgifte gesprek, omdat dat er niet was geweest, zelfs geen enkel woord, maar omdat bovendien een waarschuwing die zeker gegeven had moeten worden ook achterwege bleef. Ik kreeg een medicijn dat schadelijk kon zijn omdat ik ook andere medicijnen gebruik, extra oplettendheid en controle was nodig. De apotheker zelf heeft me het middel gegeven, maar met geen woord hierover gerept. Ik vind dat zij geen recht heeft op betaling voor dit niet-gevoerde “gesprek”. Het antwoord van Univé was een uitleg hoe het werkt met terhandstelling en eerste uitgifte, over mijn klacht geen enkel woord. En zo gaat het altijd bij Univé. Ik wil ze al niet meer aan de telefoon hebben omdat ze dan gaan provoceren, als dat lukt hooghartig weigeren verder te praten en niet meer op de vraag/klacht ingaan.