! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Univé zorgverzekering


Univé zorgverzekering

Totaalscore

182 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
182 reviews

kaat

15 mei 2021

afgelopen maandag is er door een unive medewerker een hele grove fout gemaakt waar ik echt voor moet boete geestelijk en lichamelijk. je wordt echt van kastje naar de muur gestuurd. Het ligt nu bij rechtshulp maar ik hoop dat ik maandag ochtend al vroeg een reaktie zal krijgen ten slotte is het gesprek op genomen en als unive dan nog kan zeggen dat het niet zo is dan ga ik echt mijn hele verhaal plaatsen overal waar ik kan. Als ze het echt serieus gaan nemen ben ik ook bereid daar een positief oordeel over te geven. daar ik echt nog nooit problemen met unive heb gehad juist altijd vol lof over geweest maar dit gaat mij echt te ver. Ik neem aan dat de medewerkers meer verstand ervan hebben en je juiste info versterkt. je toezeggingen doen dat ik kan starten en dan ineens de dop op je neus krijgen echt meega zuur.

Ik vind bij zulke grote bedrijven men niet altijd vanuit moet gaan dat het bij de klanten ligt, we zijn allemaal mensen leven allemaal maar 1x en de 1 is rijker gesteld dan de ander maar gezondheid gaat voor alles. Ben benieuwd maar tot dusver totaal niet positief

Lees meer Lees minder

Liza

21 april 2021

Zeer slechte klantenservice. Bij het indienen van een zorgfactuur werd deze steeds afgewezen, terwijl ik gewoon recht had op de vergoeding van 100 euro. Iedere keer gebeld en gevraagd waarom de factuur nu weer was afgewezen, hierop steeds een ander antwoord. De factuur na ieder gesprek met de medewerker aangepast en weer opnieuw ingediend, nu in totaal 6 keer. Ze blijven steeds met iets nieuws komen, niemand geeft een eenduidig antwoord, medewerkers lijken de regels zelf niet te kennen. Daarnaast werkt de app en ook de website vaak erg slecht of helemaal niet. Zeer ontevreden, zeker voor zo'n hoge premie.


Jwana

12 april 2021

Wat een slechte klantenservice. Verkeerde medicijn op de lijst met hun voorkeursmedicijnen die de apotheek moet hanteren. Gevolg onterecht een hoge rekening. Bij de apotheek gaf Univé een week of 5/6 geleden deze fout toe en ze zouden dit met de klant zelf oplossen binnen twee weken. Na deze twee weken afgewacht te hebben en niets te hebben gehoord van Univé inmiddels zelf weer twee keer gebeld met ze. Begin deze week op advies van de medewerker van de klantenservice een klachtenformulier ingevuld en binnen twee dagen zou ik wat horen... nou je raad het al, ook hier nog steeds niets over gehoord. Dus door fout Univé een hoge rekening en iedere keer vanalles beloven maar tot op heden nog 0 nagekomen. Jammer dat ik tot eind dit jaar nog aan ze vast zit maar na dit jaar nooit geen Univé voor mij.


Susanne

31 maart 2021

Als ik 0 sterren kon geven dan had ik dat gedaan. Super slechte ervaring met Unive gehad met mijn autoverzekering. Iedereen kan zomaar een foto maken van elk voertuig en zeggen dat deze bestuurder schade heeft aangericht. Je kan dus zomaar geld pakken bij de tegenpartij! Ik moest maar bewijzen dat ik niet op de locatie ben geweest waar de zogenaamde schade plaats gevonden heeft. Schandalig! Aan hun rechtshulp heb je al helemaal niets. Het enige wat zij willen doen is het dossier zo snel mogelijk sluiten. NOOIT meer Unive.


Thea

1 maart 2021

Jammer dat ik een ster moet geven, Unive is helemaal geen ster waard. Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Mailen kan niet, formulier op de website kun je invullen, maar heeft geen enkele zin, want ze antwoorden toch niet. En als je belt krijg je geen behoorlijk antwoord.