icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Univé zorgverzekering


Univé zorgverzekering

Totaalscore

121 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
121 reviews

JF

24 juni 2020

Klantvriendelijkheid en tevens behulpzaamheid bij deze zorgverlener is ver te zoeken. Bij het hebben van een uitgebreide dekking willen zij niet goed mee denken bij zorgbemiddeling. Je moet mijlenver reizen om iets vergoed te kunnen krijgen. De klantenservice en daarnaast ook het afhandelen van klachten is zeer onprofessioneel. Zij behandelen je als een nummer. Je bent een van de velen en zijn er niet rouwig om als je niet tevreden bent en zijn daarnaast zeer brutaal. Deze verzekering is in vergelijking tot vijf jaar geleden zeer achteruit gegaan. Het is absoluut niet aan te raden om je bij deze verzekeraar aan te sluiten.


Duncan

11 april 2020

Unive Verzekeringen verstuurt spooknotas naar mij als klant, terwijl de rekening netjes betaald zijn, blokkeert haar klanten om over te stappen naar een andere zorgverzekeraar, door fictieve spooknotas. Eerder na mijn betaalbewijs had Flanderijn het dossier terug gestuurd naar Unive, sinds de afgelopen maanden is het nu opeens Inkassier BV.


Anoniem

31 maart 2020

Één ster is nog te veel rekeningen worden dubbel betaald en afgeschreven en rekeningen die je betaald worden doodleuk dubbel gefactureerd als je ze dan niet dubbel betaald word het doorgestuurd naar de deurwaarder die het dan gaat incasseren!!! Je hebt er dagen werk aan om alles aan te vechten bezwaarschriften worden door zekur zorg niet op gereageerd dus ga de rechtbank aanschrijven


Ilona

6 maart 2020

I have the highest aanvullende insurance from Unive, under which I am covered for vaccinations done by contracted providers. I used the website of Unive to find the right provider, Reisprik, who sent me for vaccinations at AMC. AMC did vaccinations and I paid invoice. After I submitted claim to Unive they rejected, saying its pharmacy costs. Their email is no-reply one. I called them, they said I have to contact Reisprik myself to do a claim on my behalf, which is not possible because I paid. Then they said that Reisprik has to put their name on the invoice, they also said vaccination code is missing. I got the new invoice with Reisprik name on it but no code because the code for that vaccine does not exist. They refused my claim again saying that it is a pharmacy costs. When it is clearly a vaccination and they have history of my claims and can see themselves that Rabipuur is not a pharmacy item but a vaccine. They are unbelievably ignorant and are bouncing me back and forth.


Joziena van zadel

4 maart 2020

Na een aantal jaren verzekerd te zijn bij zekurzorg Blijkt ineens dat mijn artsen niet meer bij een gecontracteerd ziekenhuis werken..zonder enige kennis geving van de de zorg verzekeraar ..zijn vinden het niet nodig om dit te melden ..daar sta je met je handen in het haar ..deze behandelaars zijn in verband met de ziekte van mijn man erg belangrijk