! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Univé zorgverzekering


Univé zorgverzekering

Totaalscore

185 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
185 reviews

Karin

29 oktober 2021

Ten onrechte uit de BASISverzekering gezet op grond van geen vaste woon of verblijfsplaats wat onjuist is. Geen navraag persoonsregister, geen uitschrijvingsbericht gehad van Unive. Uitgeschreven 14 juli en ik kwam er pas achter bij de apotheek op 30 augustusvoor medicatie: u bent sinds 14 juli uitgeschreven: IK WISTVAN NIETS! 1,5 MAAND onverzekerd rondgelopen en wel juli en augustus premie betaald! IK WIL ELKE NEDERLANDER OPROEPEN/WAARSCHUWEN: NEEM GEEN ZIEKTEKOSTENVERZEKERING BIJ UNIVE. HET ZIJN SCHOFTEN!


R

27 september 2021

Bel je de klantenservice om je verzekering op te zeggen, word je verwezen naar mijnvraag@unive.nl Ik bel juist omdat ik het mondeling wilde doen maar goed. Overigens werd ik eerder wel altijd goed geholpen.


Ontevredenalsmaarkan

22 september 2021

Weigert terechte declaraties uit te keren. Ze verzinnen elke keer nieuwe smoesjes


kaat

15 mei 2021

afgelopen maandag is er door een unive medewerker een hele grove fout gemaakt waar ik echt voor moet boete geestelijk en lichamelijk. je wordt echt van kastje naar de muur gestuurd. Het ligt nu bij rechtshulp maar ik hoop dat ik maandag ochtend al vroeg een reaktie zal krijgen ten slotte is het gesprek op genomen en als unive dan nog kan zeggen dat het niet zo is dan ga ik echt mijn hele verhaal plaatsen overal waar ik kan. Als ze het echt serieus gaan nemen ben ik ook bereid daar een positief oordeel over te geven. daar ik echt nog nooit problemen met unive heb gehad juist altijd vol lof over geweest maar dit gaat mij echt te ver. Ik neem aan dat de medewerkers meer verstand ervan hebben en je juiste info versterkt. je toezeggingen doen dat ik kan starten en dan ineens de dop op je neus krijgen echt meega zuur.

Ik vind bij zulke grote bedrijven men niet altijd vanuit moet gaan dat het bij de klanten ligt, we zijn allemaal mensen leven allemaal maar 1x en de 1 is rijker gesteld dan de ander maar gezondheid gaat voor alles. Ben benieuwd maar tot dusver totaal niet positief

Lees meer Lees minder

Liza

21 april 2021

Zeer slechte klantenservice. Bij het indienen van een zorgfactuur werd deze steeds afgewezen, terwijl ik gewoon recht had op de vergoeding van 100 euro. Iedere keer gebeld en gevraagd waarom de factuur nu weer was afgewezen, hierop steeds een ander antwoord. De factuur na ieder gesprek met de medewerker aangepast en weer opnieuw ingediend, nu in totaal 6 keer. Ze blijven steeds met iets nieuws komen, niemand geeft een eenduidig antwoord, medewerkers lijken de regels zelf niet te kennen. Daarnaast werkt de app en ook de website vaak erg slecht of helemaal niet. Zeer ontevreden, zeker voor zo'n hoge premie.