icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Univé zorgverzekering


Univé zorgverzekering

Totaalscore

107 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
107 reviews

nieuwe afspraken werden niet nagekomen

27 februari 2019

Had een simpele verzekering deze heb ik eind december laten veranderen en zou me eigen risico maandelijks afbetalen alles goed besproken en overlegd Hun zouden de rest regelen top tot dat ik mijn rekening kreeg bleek ik ineens €37.00 meer te moeten betalen ik gebeld hoe dat kan met het afgesproken bedrag zou mijn eigen risico er bij zitten nu krijg je te horen dat het apart is dus dat de eigen risico ook er bij word gerekend Ik zou na een andere verzekering overstappen omdat ik daar een bedrag had afgesproken incl eigen risico dat had ik netjes verteld bij unive en duidelijk meneer zegt nog tegen me dan zit je bij ons 2 of 3 euro hoger en nu zit ik ineens bijna 40euro hoger :( veder zijn ze altijd goed geweest tot vandaag.


Anoniem

31 januari 2019

Eis overal een uitdraai van op! Als je uit je eigen risico bent, en iedereen beweert dat je medicatie vergoed word.. UITDRAAI! Post word na verloop van tijd uitgezet, slim, zo blijf je klant. Bel opnieuw om deze aan te zetten, INCLUSIEF BEWIJS OP MAIL! Krijg je geen mail? Bel voor de zoveelste keer opnieuw. Moet je naar een zorginstelling, o.a een vernieuwde adhd test.. Vraag om bewijs dat zij een contract hebben met deze zorginstelling, ook al zegt de zorginstelling van wel. Unive zei bij mij dus niet, na twee maanden was het eindstand dat dit dus wel zo was. Tijdens belletje van opzeggen kreeg ik bloemen toegestuurd “omdat ik niet de service kreeg die ik verwacht had”. Direct in de kliko gegooid. Uitlachen, betalingsachterstanden niet binnen krijgen, geen antwoord op je vragen krijgen maar afleidings tactieken gebruiken, onnodig een incassobureau bij halen, klopt allemaal. Wat ben ik blij dat ik van Unive verlost ben na circa 6 jaar, doei zeg!


Anoniem

7 januari 2019

In 1 woord een ramp. Vooral de klantenservice is het probleem, die geven je onjuist en onvolledige informatie. De communicatie is echt waardeloos.


Johannes

21 december 2018

Ik probeer al weken lang de zorgkosten ca. € 100 die ik heb gemaakt in het buitenland van Unive vergoed te krijgen. Meerdere malen plaatselijke Unive kantoor bezocht en telefoontjes gepleegd. Elke keer wordt ik met smoesjes afgescheept. Zoals de taal was niet goed van de spoedopname. Er moet nog een verklaring van de huisarts bij. En dan meerde keren verklaring te hebben opgestuurd. Deze hebben wij nog steeds niet ontvangen. Met andere woorden laat deze klant maar modderen met onze beroerde communicatie en beroerde service. Hij bekijkt het maar. Deze klant overweegt door deze ervaring met unive na ca. 40 jaar zijn verzekeringen op te zeggen


Bo

6 november 2018

Wat een flut organisatie. Nota’s en betalingsachterstanden krijg ik niet binnen. De organisatie daar meerdere malen op aangesproken, maar ieder keer is het weer raak. Het is nu zelfs zo ver dat ik de incasso aan m’n broek heb. Gelukkig is dit net op tijd teruggehaald. Communicatie en informatieverschaffing trekt helemaal op niks! De medewerkers van Unive zijn onduidelijk en verassen je weer elke keer met een ander bedrag, en dan heb ik het niet over administratiekosten! Kortom bespaar jezelf de onnodige stress en verassingen en verzeker bij een verzekeraar die minder ouderwets en lomp is.