icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van VGZ Nedasco zorgverzekering


VGZ Nedasco zorgverzekering

Totaalscore

289 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
289 reviews

fabian

30 maart 2018

Het vgz bezorgd me al 2 jaar niks anders dan ellende met foutieve nota's. ze veranderen voortdurend "mijn vgz" info over betalingen. Door hun eigen administratieve chaos willen ze me nu 2 maanden premie teveel laten betalen. op slinkse en verwarrende wijze sjoemelen ze met de data van betalingen waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. ik heb 2 jaar terug moeten graven in mijn betaalgegevens om alles duidelijk en helder te krijgen. Ik ben op zoek naar lotgenoten om samen een juridische procedure tegen het vgz te starten.


M

19 maart 2018

Spelen zelf voor dokter voorgeschreven medicijnen door huisarts en specialist worden niet vergoed. Eerder alternatief gehad maar die helpen niet ,nu maar de medicijnen zelf betalen plus volledige premie om je orginele medicijnen te krijgen. Je kan er niets tegen doen, monoplie positie


matty

27 februari 2018

Overgestapt van CZ naar VGZ spijt van als haren op mijn hoofd duidelijke informatie gevraag in december om vergoeding van zorgverlener was allemaal geen probleem . het eigen risico in 12 termijnen betalen geen probleem. na te zijn overgestapt, wordt rekening niet vergoed en het eigen risico is helaas verkeerd gegaan maar kunnen we niets aan veranderen, je wordt van kastje naar de muur gestuurd zit uren in de wacht, en dezelfde persoon spreken is al helemaal niet mogelijk, een bloemetje sturen voor het ongemak dat kunnen ze wel, maar helaas wordt dat gewoon bij de buren afgeleverd , omdat wij op vakantie zijn, sorry denk ik dan los het probleem daadwerkelijk op


SMJ Polman

15 februari 2018

Al sinds dat ik nog bij mijn moeder op de polis stond verzekerd bij VGZ. Vorig jaar ben ik onterecht aangemeld als wanbetaler bij het CAK. Dit is ook door VGZ bevestigd. Echter hebben zij mij nooit afgemeld. Ik heb daar echt heel erg vaak voor moeten bellen. Ik kreeg geen reactie op mijn mailtjes, de verbinding werd elke keer gewoon verbroken wanneer ik met ze aan het bellen was. Ik kreeg , keer op keer hetzelfde antwoord. Ik moest wachten. Ondertussen werd er wel een hoog bedrag van mijn loon via mijn werkgever ingehouden. Dit was voor mij ook best beschamend tegenover mijn werkgever. Vooral omdat het niet klopte. Na 100 keer gebeld en gemaild te hebben zonder enig zinnig antwoord te krijgen, heb ik via Facebook mijn klacht gemeld. Toen werd er wel wat sneller gereageerd. Nu bleek dat er door een technische storing mijn afmelding niet was doorgekomen. Ik moest vanaf die dag weer maximaal 12 weken wachten en dan was het echt opgelost. :( al met al super slechte ervaring!


Simone

2 januari 2018

Sinds 52 jaar klant bij vgz en automatische incasso. Post file ik eens in de zoveel tijd. Mus gegaan bij incasso boete euro 40,00. Direct gebeld aangegeven dat ik direct over maak en of ik verzoek coulance euro 40,00 in kan dienen. Nee niet mogelijk.