icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van VGZ Nedasco zorgverzekering


VGZ Nedasco zorgverzekering

Totaalscore

346 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
346 reviews

M.L

13 juli 2019

Volgens VGZ recht op volledige vergoeding bril. Extra’s betaal je zelf. Bestel je een vril met extra optie zegt men “ u heeft geen standaardglazen dus de vergoeding voor de glazen vervalt. Van een bril van 349 euro (80 euro aan opties)119 vergoed gekregen. Op de vraag waarom de vergoeding voor standaardglas volledig cervalt en wat t de verzekeraar kost als ik die opties zelf betaal kon men mij geen antwoord geven anders dan dat dit “in de voorwaarden staat”. In de voorwaarden staat echter dat ik recht heb op volledige vergoeding van een bril en extra opties zelf betaal. Zorgverzekeraar wijst naar Hand Anders. Hans Anders naar VagZ. Vandaag voor dochter naar Pearl gegaan. Daar hebben ze een speciale kaart voor vergoedingeb VGZ vanwege t ondoorzichtige vergoedingenbeleid. Overigens is t mij een raarsel waarom mijn dochter, minderjarig en op mijn polis verzekerd, niet dezelfde aanvullende verzekering heeft gekregen als ik (jong uitgebreid vs aanvullend beter). Eind van t jaar ben ik weg


Post

10 juli 2019

Dood eng de macht van de verzekeraar. Wat er nu plaatsvind bij ikazia ziekenhuis. Belachelijk.Dit slaat de plank geheel mis. Mensen moeten naar ander ziekenhuis voor zelfde zorg maar niet op vertrouwde plek. VGZ is dat geld toch wel kwijt en misschien nog meer door bijkomende klachten omdat je naar ander niet vertrouwde ziekenhuis moet. Waar de arts jou totaal niet kent. En daardoor fouten maakt omdat dossier niet compleet is. Ik werk zelf in het ziekenhuis maar vind dit wel heel eng worden. VGZ BELEIDSMAKER . Waarschijnlijk zelf nooit in een ziekehuis gelegen. Of autistische zijn. Bizar


Sandra

8 juli 2019

Deze zorgverzekering is niet te bereiken Probeer al dagen te bellen maar kom er niet tussen, wachttijden van 25 min en langer moet dit in de pauze van mijn werk doen en is niet haalbaar kan niet mailen en chatfunctie werkt ook niet, wat is hier aan de hand verdienen ze tegenwoordig hun geld met mensen zo lang mogelijk aan de telefoon te houden? dit is echt niet normaal, geld afhouden lukt ze wel maar ze zijn onbereikbaar


klant onvriendelijk

5 juli 2019

Slecht bereikbaar, lange wachttijden,(18 minuten aan de lijn elke keer) Onbetrouwbaar, ondeskundig, werken niet mee, App werkt niet, en er worden geen argumenten gebruikt bij bezwaar.Ik ga hier heel snel weg, slechte communicatie en heel klant onvriendelijk.


DK

3 juli 2019

Nadat een aantal declaraties werden afgewezen, en multipele keren met de klantenservice te bellen en de declaratie steeds opnieuw te moeten indienen werd mij consequent niet uitgelegd waar de afwijzing op berustte. Na in totaal 4 uur bel contact ben ik ten einde raad, als ik VGZ bel met een vraag over mijn declaratie, krijg ik de klantenservice aan de lijn. Deze medewerkers zijn niet bevoegd om precies te zien waarom mijn declaratie afgewezen is, en ze zijn niet bevoegd om mij door te verbinden met iemand die dat wel is. Hun oplossing: maak een online klacht een, deze duurt 14 (!) werkdagen om verwerkt te worden door de drukte. Als ik een vraag heb, moet ik weer met de klantenservice bellen die niets weten en niets mogen doen. Er wordt nooit met de klant zelf contact opgenomen en je wordt van de kastje naar de muur gestuurd als je maar iets wil weten. VGZ motto lijkt te zijn: wijs declaraties zo veel mogelijk af, en maak het onmogelijk voor de klant om erachter te komen waarom.