icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van VGZ Nedasco zorgverzekering


VGZ Nedasco zorgverzekering

Totaalscore

355 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
355 reviews

Ogen laseren

10 oktober 2019

Het laseren van mijn ogen zou vergoed worden vanaf -10 volgens vgz , na een jaar of twee had ik de sterkte die voldeed volgens vgz -11. Na contact opgenomen te hebben met de oogchirurg kreeg ik de mededeling dat er gelaserd kan worden tot - 10 !!! Dus kan ik mijn leven lang met een bril rond lopen met glazen zo dik als jampotten !!!! Heel erg #$% !!! Vervolgens bel ik weer met vgz en wordt verwezen naar een opticien waar ik een orthopedische bril kan mag bestellen en een vergoeding kan krijgen van 80 euro !!! En bedankt !!


Harrie

3 oktober 2019

Je wordt benaderd als wanbetalers als je 50 euro niet hebt betaalt krijg je een aanmaning van 40 euro en 10 euro adm dat 1001 euro moet betalen . Vindt dit schandalig . Aller slechtste verz die er is. Ga in december direct er bij weg …………..


MD11

2 oktober 2019

Waardeloze verzekeraar , een klant vertellen dat ze niets verplicht zijn wat ze met je premie doen , wel zeggen dat ze het ontvangen hebben . Maar ergens anders indelen ( incasso ) en dan zeggen dat je een wanbetaler bent ? Je zegt zelf dat je mijn premie wel hebt ontvangen maar er lekker mee doet want je zint en niets verplicht bent aan je klanten om ze in te lichten . Een verzekeraar die dus niet trandparant is en niets voor heeft met zijn klanten ( toch niets aan verplicht )


Anoniem

1 oktober 2019

Ze laten je uren in de wacht staan, ze hebben geen idee waar ze over praten. Zeggen vergoedingen toe en laten je dan zitten met een dikke rekening.


HM

6 september 2019

Mensen, ga nooit bij deze asociale partij je verzekering afsluiten. Zelfs als (ex) medewerker word je schandalig behandeld. Na jarenlange trouwe klant, met altijd een keurige maandelijkse achteraf betaling moest dit ineens vooraf gebeuren. Even dubbele premie in een keer ophoesten, of het niets is voor een jong gezin. Zonder reden, en kom er dan maar eens door aan de telefoon. Ze zeggen letterlijk: "u begrijpt er niets van mevrouw, of; ik ga u ophangen want ik moet weer door met mijn werk". Betalingsregeling? Jahoor dat kan, maar wel hebben we even de aanvullende verzekering eraf gehaald voor de rest van het jaar, terwijl in een eerdere toezegging een maand terug is gezegd dat dit niet zou gebeuren. Gesprekken worden opgenomen maar luisteren ze blijkbaar nooit terug, want dan vallen ze natuurlijk door de mand. Nog even volhouden tot eind van het jaar en dan hard hollend over naar een andere , betrouwbare zorgverzekeraar. Overal zal wel eens wat zijn maar VGZ slaat de plank vol mis