icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van VGZ Nedasco zorgverzekering


VGZ Nedasco zorgverzekering

Totaalscore

285 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
285 reviews

Simone

2 januari 2018

Sinds 52 jaar klant bij vgz en automatische incasso. Post file ik eens in de zoveel tijd. Mus gegaan bij incasso boete euro 40,00. Direct gebeld aangegeven dat ik direct over maak en of ik verzoek coulance euro 40,00 in kan dienen. Nee niet mogelijk.


Loes

31 december 2017

Wij zijn al jaren klant bij VGZ. eigenlijk nooit problemen. Alleen contract via de mail zoals een simpele vraag stellen lukt me niet. Contact telefonisch lukt niet als ze het druk hebben en via Twitter of Facebook ga je toch geen vragen stellen over je zorgverzekering. Bovendien moet je dan een account aanmaken om via die wegen contact te kunnen zoeken. Waarom hebben ze niet simpel een directe hulp service als je op hun site zit. Dit zou veel klantvriendelijker zijn. En zomaar ongevraagd krijg ik een brief dat ik in een ander verzekeringspakket ga vallen in t nieuwe jaar omdat er een optie weggevallen is. Ik zou nu betere zorg krijgen. Die ik niet nodig heb. Ik moet dus gaan betalen voor iets wat ik niet wil. overstappen vind ik moeilijk. zelfs met die zorgvergelijkers weet ik niet goed wat je krijgt. Ik weet nu wat ik aan mijn huidige verzekering heb. In onze omgeving hebben ze met enorm veel behandelaars een contract afgesloten dus we hebben een ruime keuze.


dw

22 december 2017

Al bijna 40 jaar bij vgz verzekerd. Nooit problemen gehad. Hele goede klantenservice. Ze nemen de tijd, tonen begrip en denken met je mee. Altijd hebben ze mij goed geholpen.


Jessica

19 december 2017

Ik heb een uitgebreid tandarts pakket en heb opgebeld of ik een plint vergoed zou krijgen. Het antwoord was nee waardoor ik nooit die plint heb laten maken. Vervolgens kom ik een half jaar later bij de tandarts en die zei dat het welk kon. Weer naar de verzekering gebeld en toen kon het ineens wel maar omdat het einde bh jaar was kon ik geen afspraak meer maken om te happen bij de tandarts waardoor mijn vergoeding niet meer gebruikt kon worden. Als ze een beetje opletten bij de klantenservice had ik een half jaar geleden al een plint kunnen maken. Volgend jaar neem ik een goedkopere tandarts verzekering omdat die dure niet meer nodig is maar daar valt een plint niet meer onder dus super slecht van vgz. Geen aanrader


B. Aydin

12 december 2017

Ben al jaren verzekerd bij VGZ. En nee het is niet de beste verkering, zoals ze zich wel voor doen. Ja, het is een verzekering die zich niet kwalijk neemt voor zijn eigen fouten, maar alles in orde probeert te maken om tig keer te spelen met de kaart ‘miscommunicatie’. Een verzereking waar de medewerkers niet genoeg informatie beschikken over de vergoedingen. Vb: zo heeft een medewerker afgelopen jaar mij toevertrouwd, dat als ik in dit jaar begin met een ortho behandeling terwijl ik in de av tand beter zit, ik volgend jaar mijn av kan verhogen naar tand best pakket, zodat ik alsnog in het jaar daarop een 1000,- vergoed zal krijgen. Begin je de behandeling, wil je verhogen, vertellen ze dat het niet mogelijk is ivb ‘het feit dat het anders een te grote risico zal zijn voor VGZ’?? Waarom wordt dit niet vooraf verteld? Als klacht in gediend en hoe komt klachtafdeling af van dit? Antwoord: ‘zoek maar een ander zorgverzekering’. Geen zorgen VGZ is al gebeurd voor je t zei! -ismaar1vb