icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van VGZ Nedasco zorgverzekering


VGZ Nedasco zorgverzekering

Totaalscore

311 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
311 reviews

WKP

14 januari 2019

Ik kreeg afgelopen weekend een melding van het CAK: VGZ had mij aangemeld als wanbetaler ivm niet betaalde rekeningen in juni 2018 (dus 8 maanden geleden) en januari 2019. Nu ik zeker weet dat dit wel is gedaan heb ik voor de zekerheid in MIJNVGZ eea alles nagekeken en daarin staat gewoon ook vermeld dat deze betalingen door hun zijn ontvangen en bevestigd. Kan je ze dus gaan bellen; 15 minuten wachttijd, via email zijn ze niet meer te bereiken en ook via de chat is er de hele dag niemand beschikbaar. Eindelijk een dame aan de telefoon die ook bevestigd dat de betalingen binnen zijn en het ook niet snapt. Ik moest maar, en dat in 2019; een klacht per brief sturen, dan krijg je binnen 14 dagen antwoord hahaha.... wat een dramatisch bedrijf, begin er niet aan!


Daantje

14 december 2018

VGZ lokt ouders met een vergoeding van 2500 euro voor orthodontie bij de aanvullende "Tand Best" verzekering. Echter, als je bij overstappen van Tand Beter naar Tand Best eerlijk aangeeft dat je kind een beugel nodig heeft, dan valt je kind ineens buiten de zogenaamde selectie. En daar kwam ik achter toen ik de nieuwe polis door las en bij mijn kind die de beugel nodig heeft "Tand Beter" zag staan ipv Tand Best. Ik heb niet eens een afwijzingsbrief, mail of telefoontje gekregen, dus waarschijnlijk had VGZ gehoopt dat ik het voor 1 januari niet zou opmerken en er aan vast zou zitten. De regel dat kinderen gratis meeverzekerd zijn met de ouder met de meest uitgebreide aanvullende verzekering, wordt van tafel geveegd. Schandalig.


L.Maas

29 november 2018

Mijn vrouw was geopereerd en moest vaak op controle in het ziekenhuis in Nijmegen.Moest ik afschriften sturen van al die afspraken om een machtiging te krijgen.Alles 3 maal opgestuurd want de post schijnt daar ook vaak verloren te gaan.Wil je nadien de vervoerskosten indienen staat er niet op het formulier naar welke afdeling je de nota op moet sturen.De medewerkster zegt dat ik dat gewoon via de app kan doen.Nou die app kun je niet op je tablet installeren en ook op mijn telefoon wordt aangegeven dat mijn telefoon niet geschikt is voor deze app.Die telefoon is toch niet bejaard.Wordt hier een beetje moe van.


N

16 november 2018

Zeer slecht functionerende website. Lange wachttijden bij telefonisch contact. Dienstdoende medewerkster kon vraag uiteindelijk niet beantwoorden omdat de website er bij haar ook uit lag. Herhaaldelijk niet mogelijk om facturen in te dienen, omdat website niet functioneert.


Sjan

16 oktober 2018

Revalidatie nodig na borstkanker. 3 machtigingen ziekenhuis maar VGZ vond het niet nodig. Wat een ellendelingen. Heb er geen andere woorden voor. Na geschillencommissie wel toestemming met excuses maar hangende de uitslag geen zorg en ik ga er toch weg eind van het jaar anders zou ik dat ook nog aankaarten. Boeven zijn het.