icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van VGZ Nedasco zorgverzekering


VGZ Nedasco zorgverzekering

Totaalscore

327 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
327 reviews

Malou

6 april 2019

Communicatie is bijzonder slecht, email niet mogelijk, chat-robot geeft enorm lachwekkende antwoorden, medewerkers-chat doet toezeggingen die achteraf niet worden uitgevoerd. Telefonische medewerkers hebben het idee Arts te zijn en dwingen je min of meer tot een knie operatie terwijl de orthopeed het heeft afgeraden. Bijzonder vreemd! Na fout op fout (het woord sorry nog nooit zo vaak gehoord) stap ik per 1-1-2020 over op een betere zorgverzekeraar.


anoniem

26 maart 2019

sinds 1 januari kan geen herhaalrecept (incontinentiemateriaal) meer bij de apotheek besteld worden


Vera

18 maart 2019

Op aanraden van de gemeente Rotterda, in december 2018, het VGZ Rotterdampakket genomen. Slechts 50 euro eigen risico i.p.v. 385 klinkt goed als je alleen AOW hebt en helaas veel gebruik moet maken van de zorg. Niet dus. Moet 20% zelf betalen voor mijn incontinentiemateriaal. VGZ heeft geen contract met de uitstekende zorgaanbieder die dit levert. Een alarmeringssysteem moet ik helemaal zelf betalen. VGZ heet ook geen contract met de vertrouwde thuiszorgaanbieder die ik al jaren heb. Ik kan niet wachten om terug te gaan naar het Zilveren Kruis. Bedankt gemeente Rotterdam! Goed geregeld!


H.J.

6 maart 2019

VGZ bepaalt welke medicijnen ik moet slikken. Ik heb aangegeven dat de namaakmedicijn echt niet werkt. Daar hebben ze geen boodschap aan. Als ik de medicijnen wil die wel werkt, moet ik het maar zelf betalen.


Anita

2 maart 2019

Ik heb mij via Zorgkiezer bij VGZ aangemeld in december 2018, ook kort daarop de verzekering via Zorgkiezer weer op laten zeggen en bij Nationale Nederlanden een zorgverzekering afgesloten, wat een prima zorgverzekeraar is. VGZ daarentegen blijft mij bestoken met aanmaningen en automatische incasso's die ik dan weer moet storneren, 2 keer telefonisch contact over gehad en het blijft maar doorgaan, ik word er wanhopig van.