icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van VGZ zorgverzekering


VGZ zorgverzekering

Totaalscore

511 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
511 reviews

Jeroen

12 april 2022

Verschrikkelijke club. Rekeningen worden niet gespecificeerd, je krijgt een "tweede aanmaning" compleeet met dreiging met incassobureau terwijl je de oorspronkelijke rekening, herinnering en "eerste aanmaning" nooit ontvangen hebt. Communicatie per email is éénrichtingsverkeer, VGZ dwingt je contact op te nemen via chat of telefoon. Op Twitter zijn ze ronduit bot tegen je. De beleefdheidsvorm is ook bij VGZ afgeschaft, je hebt maar te accepteren dat je getutoyeerd word, of je dat nou wil of niet.


Noesje

24 maart 2022

Zo’n spijt van dat ik bij deze verzekeringsmaatschappij ben heen gegaan. Als ik dit had geweten allemaal ze vergoeden bijna geen 1 medicijnen


respectloze klantenservice

28 februari 2022

Ik heb nog nooit zo'n slechte ongeschoolde klantenservice gezien. klant beledigen en ophangen zonder te luisteren


Klantenservice onbereikbaar

28 februari 2022

Mijn vorige zorgverzekeraar is overgenomen en nu zit ik bij VGZ. Probeer al een week contact te krijgen en sta steeds meer dan 10 minuten in de wacht zonder contact. Je krijgt wel elke 2 seconden de boodschap ‘al onze medewerkers zijn in gesprek, wij proberen u zo snel mogelijk te woord te staan’ Ik belde uiteindelijk klokslag 08.30 (dan opent de klantenservice) en stond direct in de wacht. Inmiddels een kwartier. Ik kan niet wachten tot ik van verzekeraar kan wisselen. Wordt niet klant bij deze verzekeraar!


Michaël

21 februari 2022

Ben ongevraagd overgeheveld van Promovendum vanwege de afstoot van de zorgpolis daar. Wat een drama is VGZ. Totaal onbereikbaar. Contact wordt zoveel mogelijk belemmerd. Was voor mij al een vaag teken. Zie de reviews en dat men hier niet van schrikt geeft aan wat voor verzekering dit is. Om zich voor te schamen!