icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van VGZ zorgverzekering


VGZ zorgverzekering

Totaalscore

312 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
312 reviews

Anoniem

18 januari 2019

Eind December offerte ontvangen van VGZ voor een nieuwe zorgverzekering voor 2019. Ik heb de offerte geaccepteerd en dus overgestapt naar VGZ per 1/1/2019. 16 dagen later ontvang ik bericht van VGZ dat ze een verkeerde offerte hebben gestuurd en dat de gekozen verzekering, eigen risico en maandelijkse premie(uiteraard niet omlaag..) wordt aangepast. Dit mag/kan toch niet zomaar?!


WKP

14 januari 2019

Ik kreeg afgelopen weekend een melding van het CAK: VGZ had mij aangemeld als wanbetaler ivm niet betaalde rekeningen in juni 2018 (dus 8 maanden geleden) en januari 2019. Nu ik zeker weet dat dit wel is gedaan heb ik voor de zekerheid in MIJNVGZ eea alles nagekeken en daarin staat gewoon ook vermeld dat deze betalingen door hun zijn ontvangen en bevestigd. Kan je ze dus gaan bellen; 15 minuten wachttijd, via email zijn ze niet meer te bereiken en ook via de chat is er de hele dag niemand beschikbaar. Eindelijk een dame aan de telefoon die ook bevestigd dat de betalingen binnen zijn en het ook niet snapt. Ik moest maar, en dat in 2019; een klacht per brief sturen, dan krijg je binnen 14 dagen antwoord hahaha.... wat een dramatisch bedrijf, begin er niet aan!


Daantje

14 december 2018

VGZ lokt ouders met een vergoeding van 2500 euro voor orthodontie bij de aanvullende "Tand Best" verzekering. Echter, als je bij overstappen van Tand Beter naar Tand Best eerlijk aangeeft dat je kind een beugel nodig heeft, dan valt je kind ineens buiten de zogenaamde selectie. En daar kwam ik achter toen ik de nieuwe polis door las en bij mijn kind die de beugel nodig heeft "Tand Beter" zag staan ipv Tand Best. Ik heb niet eens een afwijzingsbrief, mail of telefoontje gekregen, dus waarschijnlijk had VGZ gehoopt dat ik het voor 1 januari niet zou opmerken en er aan vast zou zitten. De regel dat kinderen gratis meeverzekerd zijn met de ouder met de meest uitgebreide aanvullende verzekering, wordt van tafel geveegd. Schandalig.


L.Maas

29 november 2018

Mijn vrouw was geopereerd en moest vaak op controle in het ziekenhuis in Nijmegen.Moest ik afschriften sturen van al die afspraken om een machtiging te krijgen.Alles 3 maal opgestuurd want de post schijnt daar ook vaak verloren te gaan.Wil je nadien de vervoerskosten indienen staat er niet op het formulier naar welke afdeling je de nota op moet sturen.De medewerkster zegt dat ik dat gewoon via de app kan doen.Nou die app kun je niet op je tablet installeren en ook op mijn telefoon wordt aangegeven dat mijn telefoon niet geschikt is voor deze app.Die telefoon is toch niet bejaard.Wordt hier een beetje moe van.


N

16 november 2018

Zeer slecht functionerende website. Lange wachttijden bij telefonisch contact. Dienstdoende medewerkster kon vraag uiteindelijk niet beantwoorden omdat de website er bij haar ook uit lag. Herhaaldelijk niet mogelijk om facturen in te dienen, omdat website niet functioneert.