! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van VGZ zorgverzekering


VGZ zorgverzekering

Totaalscore

501 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
501 reviews

Harro

27 januari 2022

Aanvankelijk bij NA academic verzekert. NA legt het bij VGZ. Omdat ik wou wijzigen heb ik ingelogd, kon echter niet wijzigen. Klantenservice gebeld. Na meer dan 20 minuten in wacht te hebben gestaan, zeer belerend te woord gestaan. Toen ik aangaf dat ik dit als vervelend ervaarde werd verbinding verbroken.


Annetta

25 januari 2022

Nu 25 januari nog geen contract met regionale ziekenhuizen. Vaak verkeerde informatie. Slechte medewerkers die niet op de hoogte zijn van de voorwaarden en vergoedingen van VGZ. Ze zeggen zo maar wat en geven dan niet thuis. Je moet alert blijven en alles checken.


Onbereikbaar en veel te duur

24 januari 2022

Een jaar lang bij de VGZ gezeten en kan het niemand aanbevelen. De premies zijn heel erg duur en bij vragen is de klantenservice niet te bereiken, of je hebt zin om 35 minuten in de wacht te staan. Wanneer je geld terug krijgt duurt het eeuwen en is er geen manier om te vragen hoe dit komt.


Anoniem

6 januari 2022

Ben overgestapt voor een beugel met een jaar wachttijd dus een jaar lang aanvullend nemen ervoor betalen en dan kan je pas een beugel vergoed krijgen . Omdat ik niet op tijd heb betaald kon het ineens niet meer terwijl ik alles heb betaald en maar zoeken naar smoesjes zodat je alles uit je eigen zak moet betalen.


Shi

5 januari 2022

Ik had een aanvullende gezinspolissen bij vgz met extra tandverzekering. VGZ komt de afspraken niet na, alle declaraties moet je zelf betalen. Of je ontvangt een rekening van vgz. Zelfs medicatie van de apotheek volledig betaald ondanks op recept van ha. Als je belt om uitleg krijg je een vriendelijke klantenservice medewerker die steeds hetzelfde zegt. “Dat het valt onder eigen risico en dat het eigen risico betaald moet worden. Ik ben overgestapt nooit meer VGZ voor ons.