icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Zilveren Kruis zorgverzekering


Zilveren Kruis zorgverzekering

Totaalscore

297 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
297 reviews

Harish

2 mei 2019

tandartsdeclaraties worden verkeerd behandeld: onjuiste vergoeding (te laag), declaratie echtgenote bij mij afgeschreven. Hierover 1 uur gebeld. Na herhaalde toezeggingen van correctie nog niet gebeurd. Service en communicatie zeer slecht.


Anoniem

26 april 2019

Alles zelf moeten hetalen hoevAk er ook aangegeven staat dat het wel vergoed wordt. Echt zwaar onduidelijk, staan niet voor je klaar en achteraf ben jij de gene die het probleem heeft


Qevin

31 maart 2019

Zilverenkruis ben ik maanden bijna een jaar mee bezig een eigenrisico factuur. Mijn fout was dat ik verkeerde betalingskenmerk had vermeld, maar het werd verrekend en ze informeren je niets over. De eigenrisico factuur is van 2017, ik was er tot november 2018 mee bezig om inzicht te krijgen van de berekeningen. Je krijgt geen antwoorden op je vraag en achteraf foutieve informatie dat je het kan terugzien in de berichtenbox. Na de dagvaarding komen ze uiteindelijk met een uitleg wat natuurlijk duidelijkheid opbrengt, maar de extra kosten dat ik moet betalen voor de dagvaarding? Ik vind het leuk en aardig van hun en vooral professioneel hoe hun te werk gaan. Klanten woren de dupe van hun professionele manier van handelen en daarna bij elke antwoord "WIJ ZIJN NIET VERKEERD". Het lijkt wel een kleuterklas bij hun van welles en nietes. Ze denken niet dat ze fout hebben gehandeld en denken alleen van hun kant uit. Hoe kan ik nou ruiken hoe het verrekend is.


anoniem

22 maart 2019

Ik ben enkel en alleen bij Zilveren Kruis aangesloten geweest omdat er via mijn werkgevers in Nederland collectiviteit werd aangeboden. Wat heb ik er spijt van. Ten eerste is het Zilveren Kruis erg duur in vergelijking met de premies die andere zorgverzekeringen aanbieden. Bovendien duren verrekeningen standaard enkele maanden. En als kers op de taart zegde ik onlangs mijn verzekering op wegens verhuis naar het buitenland. Ik moet een E104 formulier hebben zodat ik in het buitenland opnieuw een zorgverzekering kan afsluiten. Duurt het eerst 10 dagen voor ze mijn afmelding behandelen, maken ze vervolgens een fout in de administratie en maken ze het formulier niet aan. Briefwisseling gaat per post, zonder priority. Ik wacht al bijna een maand op dat formulier, terwijl ik het "binnen de 10 werkdagen na beƫindiging zou ontvangen". Krijg ik van zo'n vriendelijke medewerker aan de telefoon ook nog eens te horen "dat ik het maar vroeger had moeten aanvragen", terwijl dat niet eens kan.


M.a

12 maart 2019

Wegens lange wachrij in ziekenhuis mer zlvkruis gebeld of ik ergens anders geholpen mocht worden en ja hoor meneer geen probleem ! Krijg je zelfs eeen telefoon nummer van een poli omdat ze daar mee samen werken. Stuur je ze declaratie krijg je te horen dat ze niet met hun samen werken en dat ze maar 75% uitkeren ! Hier gaan we niet mee akkoord natuurlijk !