icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Zilveren Kruis zorgverzekering


Zilveren Kruis zorgverzekering

Totaalscore

331 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
331 reviews

mijnzorgklacht

10 juli 2020

Klacht: Verhalen betaling spookjongeren, geen inschrijvingsadres, geen inkomen. Klacht tegen het Zilveren Kruis betreffende het aanhouden van zorgpremiebetalingen na automatische polis wijziging op naam en het niet op voor handen hebben van inkomen om de zorgverzekering te betalen of überhaupt weet hebben van een opbouwende zorgschuld 11 jaar geleden. Dit betreft een klacht van een voormalig spookjongere, iemand zonder inschrijvingsadres. Een klacht omdat het Zilveren Kruis niet wil inzien dat iemand die ten tijde dat hij 18 werd geen welkom had thuis en elders heil moest zoeken, waar de gemeente in kwestie het verliet om ondersteuning te geven in de vorm van adequate ondersteuning betreffende woonproblematiek van jongeren die het huis uit worden gestuurd, ofwel garant staan met een uitkering zodat ook een zorgverzekering betaald kan worden. Lees meer op mijnzorgklacht.nl


an

22 juni 2020

niet bereikbaar en als je even moeite hebt met betalen door bijv geen inkomsten door corona en is verlaat bent, dan krijg je meteen extra kosten erop. Ze stapelen om je verder in de schulden te brengen en zijn alleen via een incassobureau bereikbaar.


Lisa

14 april 2020

Ik had vrijwel meteen na dat ik 1 maand niet kon betalen een betalingsregeling getroffen. Dit was in oktober . Ik heb elke maand netjes het afgesproken bedrag betaald. In februari gaat er een brief naar mijn werk met vervolgens het bericht dat mijn loon ingehouden zou worden. Vervolgens gebeld mevrouw was heel aardig en heeft heeft gezorgd dat het terug gedraaid zou worden. Ik vind dit natuurlijk niet normaal en heel asociaal om mijn werk hier bij te betrekken en na dat ik me netjes aan de afspraak houd dit nog steeds te doen. Hier bij is Zilveren Kruis dus een afrader


henk

8 april 2020

Verzoek nav de maandelijkse kosten van 500€ moet ik nu mijn eigen risico van 385,00€ ook betalen. Verzoek in 2 delen is lastig en uitsluitend bij automatische betaling. Dat vind ik niet correct... dus ruim 6 duizend € betale. Moet je als klant verder niet zeuren. En betaling 2 weken voor het verlopen van de betaaltermijn van de 385€ netjes in 2 delen betalen.. Wordt he de strop om je nek gelegd. En ten minste 10 € extra kosten omdat je niet op tijd zou hebben betaald. Ik ga mij zorgen maken over het fatsoen van Nederland. En wat vind u hier van.


M. van Dijk

13 maart 2020

Dit cijfer geldt niet voor de algehele zorgservice, maar voor de orthodontie in het aanvullende pakket. Voor mijn dochter in november 2019 (tijdig dus) geswitcht naar Zilveren Kruis met orthodontie en maandelijks een bedrag van boven de 150,- betalend. Vele nota's verkregen en niets wordt vergoed door Zilveren Kruis, daar er een wachttijd staat voor, let op: één jaar!!! Dit betekent voor ouders dat je alle bijkomende kosten voor de beugel van je kind, ondanks dat je een hoog maandbedrag betaald, zélf moet bekostigen... dit is misleidend en voor sommigen wellicht niet te betalen, waardoor men in de schulden kan raken.