icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 66.09375 van 100
32 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 71.875 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 66.25 van 100
Klantenservice
score reviews 68.75 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 57.5 van 100
32 reviews
Sorteer op
Door C.W. van As - van den Dobbelsteen op 16 november 2023
score reviews 55 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 80 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 60 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Mijn ervaring is goed, maar de laatste 5 jaren veel kritischer geworden b v dat je gebonden bent aan de contacten van zorgverleners die zij afsluiten. B v ik heb dat gehad methet podotherapeuten centrum bleek na behandeling dat zij er geen contract mee hadden. Ik ben nu aan het twijfelen want ik ga betalen 158 euro daar zit een ster bij voor 9 fysio behandelingen per jaar voor 9 euro per maand Erg veel geld

“Vriendelijk en fijne behandeling”

Door Heb ik niet op 15 november 2023
score reviews 85 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 80 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Er wordt goed geluisterd en ik krijg goede adviezen

“Ze hebben gelogen over de verzekeringsdekking in het buitenland, nadat ze expliciet hadden geraadple”

Door Quim op 13 november 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Onbetrouwbaar. Voor de basiszorg in Nederland is het hetzelfde als alle andere: kies gewoon een van de goedkopere. We hadden wat hulp nodig in het buitenland en vroegen het maanden van tevoren - ze bevestigden dat ze onze zaak zouden behandelen, en weigerden later elke aanklacht.Genoeg om te zeggen dat de advocaat destijds voorstelde om hen dit schriftelijk te laten verklaren.Gelukkig waren de kosten erg klein; als we een groter probleem hadden gehad, zouden we in nood achtergelaten zijn.Als ze ook maar een greintje eerlijkheid hadden en ons vertelden dat ze het niet zouden dekken, hadden we een tweede verzekering voor onze zaak klaarstaan.

“Ja wat moet ik zeggen. Gewoon een goede zorgverzekeraar”

Door Zef op 10 november 2023
score reviews 95 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Ik heb in veertig jaar nog nooit problemen gehad met zilveren kruis, altijd netjes behandeld bij de klantenservice en wordt zelfs empathie getoond. Dat heeft mij in de Corona goed er bovenop geholpen. Declaraties worden snel afgehandeld. En natuurlijk werken er mensen en die zullen ook wel eens een slechte dag hebben, maar ja als het jou dan treft is het natuurlijk vervelend. En de ervaring heeft mij geleerd dat als mensen voor hun gevoel of objectiviteit de deksel op de neus krijgen wordt al snel een negatieve review geschreven Dus mensen lees ook eens de positieve reviews. En voor 10 € verschil stap ik echt niet over naar een andere zorgverzekeraar

“Waardeloze service”

Door Geen op 28 september 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Woekerwinsten maken over de rug van klanten. Wordt geen klant.