icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van Zilveren Kruis zorgverzekering


Zilveren Kruis zorgverzekering

Totaalscore

322 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
322 reviews

Katja

13 januari 2020

Sinds oktober zijn wij bezig om een nieuwe (verlengde) machtiging te verkrijgen van het Zilveren Kruis voor mijn moeder haar thuiszorg (hulp bij wassen en aankleden). Meerdere malen contact met het Zilveren Kruis, maar daar krijg je bij de klantenservice nul op request. Waardeloos! Inmiddels zijn we 3! maanden verder en heeft het Zilveren Kruis nog weken nodig om een machtigingsaanvraag voor een verlening te behandelen. SCHANDALIG! Mijn moeder heeft te horen gekregen dat haar zorgverlener gaat stoppen met clienten die verbonden zijn aan het Zilveren Kruis. Inmiddels zijn we belandt in het nieuwe jaar en kan mijn moeder dus niet meer overstappen naar een andere zorgverzekering… wat nu… met handen en voeten gebonden aan het Zilveren Kruis, gedwongen naar een andere zorgverlener met alle ongemakken van dien. Dus? Zelf mijn moeder gaan wassen en aankleden?


Anoniem

8 januari 2020

Vreselijke maatschappij die alleen maar aan geld maken denkt. Mijn medicijnen worden onaangekondigd veranderd naar een ander goedkoop merk uit India.Deze medicijnen hebben een totaal andere werking maar ze zijn goedkoop dus pech hebben voor mij. Een keer te laat betaald en gelijk een incasso bureau op je dak. Naderhand tot 2 keer toe weer dezelfde incasso omdat ze hun administratie niet op orde hadden.


A

8 januari 2020

Ik vind ze ontzettend onbetrouwbaar, geven foutieve informatie door en sturen betalingen zonder herinnering door naar het incassobureau


Yvonne X

29 december 2019

Zilveren Kruis heeft een belangrijke behandeling voor mijn dochter niet vergoed en dit heeft ons 4500€ gekost, uit eigen zak betaald. Mijn dochter heeft een ernstige rugafwijking en met een speciale revalidatiebehandeling kan zij een operatie voorkómen. Echter, Zilveren Kruis heeft achter mijn rug en zonder mijn toestemming mijn huisarts benaderd - die gelukkig geen medische gegevens heeft verstrekt - en hun verzekeringsarts adviseert een operatie voor mijn dochter terwijl deze arts mijn dochter nog nooit heeft gezien. Naar aanleiding van mijn bezwaar op de afwijzing van de vergoeding, was de afspraak dat ze me zouden bellen voor nadere vragen echter het enige wat ze deden was mij intimideren. Ze kunnen de rugafwijking van mijn dochter niet eens uitspreken: scolierosis daarover spraken ze. Echt ongelofelijk dat ze zich zo mensonterend opstellen.


Anoniem

15 december 2019

Op 1 akkefietje na ben ik al jaren tevreden over deze zorgverzekeraar. Ik snap dan ook niet dat ik alleen maar 1 ster reviews en een hoop geklaag lees. Het zelfde geldt voor Unive. Ook alleen maar gejammer en geklaag. Zal het dan toch misschien een klein beetje aan de consument zelf kunnen liggen dat er zaken niet gaan zoals ze horen te gaan????