! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Zilveren Kruis zorgverzekering


Zilveren Kruis zorgverzekering

Totaalscore

432 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
432 reviews

Frits

16 april 2021

Beste mensen, ik ben een 64 jarige man die door jicht en reuma het medicijn Arcoxia gebruik. Van de ene dag op de andere besluit het Zilveren kruis dat ik 25 euro moet bijbetalen. Kortom de verzekeraar dwingt mij een alternatieve soort te accepteren. Het is toch te gek voor woorden dat een verzekeraar bepaalt hoe ik om ga met mijn lijf, mijn aandoening, en mijn fysiek ongemak. Een alternatief product uit India of nog erger China is goedkoper. Bijwerkingen, kramp, diarree, en het niet echt verhelpen van de pijn is mijn deel. Voor de goede orde ik betaal meer dan 2000 euro per jaar aan deze organisatie. En ja, daar komt nu nog eens 25 euro bovenop. Schande! Huisartsen, Apotheken worden gemanipuleerd, en dat onder de noemer " de zorg goedkoop houden ".


A.

13 april 2021

2x kopieen gestuurd van bankopdrachten, betaalde premies 2020. Zegt zilverenkruis dat ik december 2020 niet betaald heb. Krijg ik incassokosten er bovenop. Daarna de deurwaarder GGN. Nog een keer alle 12 betaalopdracht premie zorgverzekering naar de deurwaarder GGN gestuurd en het zelfde pakket naar het klantsignaalmanagement van het zilverenkruis gestuurd. Ik heb van beiden niks meer gehoord. Viel mijn mond van verbazing open dat ik bericht kreeg via mail van het zilverenkruis. Hebben ze mijn aanvullende verzekering stopgezet. Omdat ik volgens hun mijn premie van december 2020 niet betaald heb. Ik heb hun bewijs gestuurd dat alles van 2020 voldaan is op 12 november 2020 maar zij willen gewoon nog een extra betaling van mij. Ze hebben mij aangemeld bij het CAK omdat ik kan bewijzen dat ik betaald heb. Dat interesseert zilverenkruis niet


Marieke B

13 april 2021

Door benauwdheidsklachten een salbutamol pufje gekregen van de huisarts. Toen ik deze kwam ophalen zat er een voorzetkamer inhalator bij, overigens niet om gevraagd. Toen een week later een bericht van het Zilveren Kruis met een rekening van 49,99 euro. Ik schrok erg van de prijs voor een simpel plastic ding. Begrijp me niet verkeerd. Dat ik weet dat je overal voor moet betalen, maar 50 euro voor dit? Toen ik op internet het zelfde product opzocht, stond deze te koop voor 16,- en advies prijs apotheek 20 euro. Heb een klacht ingediend bij het zilveren kruis en kreeg als antwoord; ja mw. Dit zijn prijzen die we hebben afgesproken, dan moet je tegen je apotheek zeggen dat je dit niet wil als je er voor moet betalen. Volgens mij slaan we de plank dan volledig mis aangezien zij 50,- innen. En niet de apotheek. Wat zij aan elkaar betalen maakt me niet uit. Maar het feit dat ze 50 euro durven vragen voor iets wat ik zelf had kunnen aanschaffen voor 16,-?


j.

24 maart 2021

Vreselijk onbehulpzame klantenservice en klachtenafhandeling die duidelijk getraind zijn om geen verantwoordelijk te nemen en de klant op te laten draaien voor de fouten die ze zelf gemaakt hebben. Onvriendelijk, onbehulpzaam en een heel ontransparante klachtenafhandeling.


jimmy

12 maart 2021

Omdat ik elke maand loon beslag krijg Terwel elke maand netjes is betaald heb geen post of e-mail of dat ze even bellen en krijg je elke maand te horen van je werk dat er een loon beslag ligt van betalings achter stand word elke maand gezet dat ze het oplossen maar er is niks aan gedaan