icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Zorg en Zekerheid zorgverzekering


Zorg en Zekerheid zorgverzekering

Totaalscore

67 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
67 reviews

D

10 april 2019

Normaal krijg ik 1e hulp EHBO cursus vergoed. Nu ineens blijkt dat niet meer zo te zijn en moet ik werkelijk 10 mails sturen om antwoord te krijgen en ook meerdere keren bellen helpt niet. Ik lijk wel een bedelaar voor iets wat gewoon vergoed moet worden, ik stel geen onmogelijke eisen. Vorige jaren is het goedgegaan maar ik merk ook bij ander soort declaraties dat er steeds meer fouten worden gemaakt door de medewerkers daar en ook na telefonische uitleg, is er geen oplossing mogelijk. Je kan mailen wat je wil, je krijgt geen antwoord. Iets klopt daar niet want normaal ben ik redelijk goed geholpen maar de laatste 2 jaar is het crisis.


Jan

23 maart 2019

Zolang je een declaratie indient die binnen de standaard regelgeving alt van de algemene en de polisvoorwaarden wordt je redelijk normaal geholpen. Echter als er een vraag is die niet standaard is wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en telkens als je informeert wanneer de aanvraag wordt behandeld wordt er je het bos ingestuurd met de melding wij lopen achter en bellen u binnen 5 werkdagen. In mijn geval heb ik ook nog eens sterk de indruk gezien de terug koppeling dat de zaak niet individueel is bekeken door een arts maar puur procedureel is afgehandeld. Heb bij deze zorgverzekeraar net het gevoel dat ze niet met de patiƫnt bezig zijn maar met het afhandelen van papieren een dossiers.


H.M

19 maart 2019

Je word niet geholpen met eenvoudig verzoek om een kopie polis te mailen. Voor de zoveelste keer is de website ook weer of line. Dus je kunt er niet veel mee. Eerste laatste jaar deze maatschappij.


Hans

6 maart 2019

In 2018 werden gedeclareerde nota's binnen 1 week uitbetaald. Sinds 2019 is uitbetaling van declaraties opgelopen van 1 maand tot zelfs 1,5 maand. Volgens een telefonisch geraadpleegde medewerkster ligt de oorzaak van de verlate uitbetaling bij de interne reorganisatie die plaatsvindt.


AF

30 januari 2019

2018 was een rampjaar met deze zorgverzekeraar, ik ben tot 2x toe aangemeld bij het CAK wegens wanbetaling van 6 maanden. Dit bleek in beide gevallen ten onrechte te zijn, waardoor ze na de tweede aanmelding een excuus email hebben verstuurd die ik aan mijn baas op werk kon laten zien. Inmiddels is het weer fout gegaan voor de 3e keer. Als je ze wilt bereiken om alles door te geven is hun administratie afdeling altijd druk en wordt je binnen een week (!) teruggebeld. Ik raad iedereen af hier een verzekering te nemen, want mocht je eenmaal in hun fouten belanden niemand weet wat er aan de hand is. We leven in 2019 en moeten een week wachten totdat we iemand van de administratie te pakken kunnen krijgen. Te zot voor woorden.