! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Direct autoverzekering


Allianz Direct-autoverzekering

Totaalscore

39 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
39 reviews

Steven

12 november 2021

Komen afspraken niet na. Ook niet na diverse chats.


H

16 oktober 2021

Ik had mijn Kia verzekerd bij Allianz. De volledige premie betaalde ik steeds 1 jaar vooruit in juni, net zoals ik dit deed voor mijn woonverzekering, inboedel en aansprakelijkheid.Op 5 oktober de Kia verzekering per 8-10 opgezegd en geprobeerd een nieuwe auto te verzekeren, hetgeen geweigerd werd omdat er bedrijven op mijn adres ingeschreven zouden staan hetgeen een pertinente leugen is.Ik denk dat 18 september zijnde mijn 75ste verjaardag de reden is geweest om hem toen vanwege mijn leeftijd te weigeren Het riekt naar leeftijdsdiscriminatie


Waardeloze verzekeringsmaatschappij

11 oktober 2021

Contact blijft uit, na drie weken geen opvolging op herhaalde schademelding, portaal Mijn Account werkt niet, slecht bereikbaar. Incompetente klantonvriendelijke verzekeraar!!


JM

7 oktober 2021

Onbereikbaar. werken langs elkaar heen. Geen reactie op mails. Telefonisch bijna niet door te komen. Onvriendelijk. Enzovoort, enzovoort.


Krishna

15 juni 2021

I have been insured with Allianz Direct Netherlands for more than a 1.6 years now. Everything was good until it turned more than 1 year and they still do not allow me claim free year. This company wants money and money but no service. They have agents all over 3rd World and no support from them only talk. When I ask them why I still do not have the claim free year, they are like this and that. The fact is I do not have claim for 1.6 years and I still do not get claim free year. I have been talking to their agents 100 times over and over again but they can't explain why simply the same answer the claim free year will come in 3 more months. That is what they also told me 6 months ago. The fact is their agents don't have a clue what to answer. In short, really badly run company who is eager to make money and put no service.