icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Direct autoverzekering


Allianz Direct-autoverzekering

Totaalscore

43 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
43 reviews

anton

16 juni 2022

Iedere ster is er nog 1 te veel. Ben al 2 maanden bezig om te zorgen dat een schade waarvan de tegenpartij alle schuld op zich genomen heeft, ook daadwerkelijk niet op mijn conto te krijgen bij Allianz. Inmiddels heeft Allianz mijn premie verhoogd. Behalve dat ze dus niet in staat zijn iets correct af te handelen, beroven ze me nu ook van mij geld. Boeven zijn het. En onbeschofte boeven (zo wel de schade afhandeling als ook de klantenservice. 10 keer appen en bellen en 5 keer mailen helpt niet. Dit tuig heeft mij al van 4 uur van mijn leven beroofd. Nog nooit zo een slechte on-line service mee gemaakt. Bizar.


Gebruiker7835256

17 mei 2022

Werkelijk waar het slechtse bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Mail wordt gewoon NIET op gereageerd, telefonisch zijn de wachttijden elke keer 15 a 30 minuten. Een schade wordt niet compleet uitbetaald, want hun vinden dat het er niet bij hoort ook al tonen de fotos het wel aan, en geeft de tegenpartij schuld toe. Eerst hoor ik weken niks, na bellen (en wachttijden met een super irritant gekmakend muziekje) wordt er eerst een bedrag van 1615eur beloofd en zou binnen 5 dagen betaald worden en met spoed behandeld worden. Niks ontvangen dus maar weer 30min in de wacht staan, het wordt nu binnen 7(!) dagen betaald want het was niet doorgezet. Dezelfde dag krijg ik een mail dat ik maar 1154eur krijg en binnen 10 dagen?!?! Dit is toch gewoon crimineel, wat een ondermaats bedrijf is dit. Ik hoop dat jullie failliet gaan. Een verzekeraar hoort je problemen weg te nemen en je te helpen, het enige wat jullie hebben gedaan is stress opgeleverd. Klasse jongens.


inDeWachtAanDeTelefoon

10 mei 2022

De klantenservice is zeer slecht telefonisch bereikbaar. Naast de vele meldingen van chats op de website en elke 30 seconden op het bandje (waar ik erg lang in de wacht sta) weet ik wel dat jullie een chat hebben. Als ik wilde chatten over mijn verzekering dan ging ik wel met mijn opa appen. Serieuze zaken verdienen serieuze aandacht en het fatsoen om de telefoon op te pakken hoort daar mijns inziens zeker bij.


golf5

10 mei 2022

Onbereikbaar. werken langs elkaar heen. Geen reactie op mails. Telefonisch bijna niet door te komen geen vervangen vervoer bij total loss


Steven

12 november 2021

Komen afspraken niet na. Ook niet na diverse chats.