Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
-
-
-
- Afhandeling
- Prijs-kwaliteit
-
Pawel
16 februari 2021Goede service van medewerker Sebastian!
D.R
12 februari 2021Ontzettend slecht, is iets mis gegaan met de betaling, deze kon je niet handmatig overmaken omdat het via Duitsland gaat, klanten service is ontzettend slecht en helpt totaal niet. 1x problemen met de betaling (ondanks dat er gewoon afgeschreven had kunnen worden) een interne melding van wanbetaling aangemaakt waardoor ik nergens anders kan verzekeren. Ik ben een student en heb mijn 1e autootje verzekerd en ben nu in de aap gelogeerd. Verzeker je aub ergens anders.
Furkan
18 januari 2021Het is een Duits bedrijf waar door de automatische incasso vaak problemen veroorzaakt voor af komt er altijd een mail binnen dat de premie over 5 dagen afgeschreven gaat worden nou heb ik zo een mail 2 keer gehad ik stond er niet bij stil dacht dat het wel goed zou zijn paar dagen later zie ik weer een mail met u verzekering is stop gezet, ik ben al 3 jaar klant geen een keer te laat betaald en bij de eerst volgende word ik er uit gegooid heel jammer dit, had op zijn minst wel een telefoontje verwacht bij zo iets belangrijks, paar keer er achteraan gebeld krijg alleen maar nutteloze antwoorden klantenservice is ook slecht
Frank
11 januari 2021Ben sinds 1 januari bij Allianz Direct met autoverzekering. Heb vandaag gebeld met schadeafdeling om een schade te melden. Na 10 minuten werd de verbinding verbroken door Allianz, zonder iets gehoord te hebben of een medewerker aan de lijn te hebben gehad. Heb spijt dat ik naar Allianz ben gegaan. Wat een blunder!!
Henk
7 januari 2021Verbijsterend slechte klantenservice. Eerst 15 minuten aan de lijn. Daarna nogmaals. Telefoon werd niet opgenomen. Chat begonnen. Werd niet op geeageerd. Het was te druk. Weereens catalogusprijs. Duurde 40 minuten. Geen oplossing. Weer gebeld. 40 maten gesproken. Niets opgelost. Uiteindelijk gehaald. Mailtje terug. Antwoord: We nemen mails niet in behandeling