! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Direct autoverzekering


Allianz Direct-autoverzekering

Totaalscore

13 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
13 reviews

Bionda

17 november 2020

Schade is niet online in te dienen. Het vragensysteem is te sumier. Bij bellen, sta ik tot 20 minuten in de wacht en wordt vervolgens door Allianz de verbinding verbroken. Per mail de schade indienen, wordt niet opgepakt. Geen ontvangstbevestiging bij zo een groot bedrijf??


Hein

12 november 2020

Een bijzondere ervaring: wel jaren lang premie betalen maar als je wil opzeggen kan de klantenservice nul (!) gegevens terug vinden. Hoe zeg je dan op? en waarom betaal je dan premie? Uiteindelijke via het terugboeken van de premie de verzekering laten stopzetten. Dat is nu de waarde van internet. Liever iets meer betalen maar wel iemand aan de lijn die je kan helpen.


Naomi

11 november 2020

Vraag om 2 dagen uitstel van betaling en dit is op geen enkele manier mogelijk, ronduit schofterig. Niemand die met je mee kan denken, er word gezegd dat ze het systeem niet kunnen aanpassen.


Parweez

9 november 2020

Ik ben al 9 jaar klant bij ze nog nooit had ik schade gehad en ik ging vanuit dat ze goed zijn. Ik ben nu al drie weken bezig om de fout die ze zelf gemaakt hebben recht zetten. Klantenservice is zeer slecht op vele niveaus. Ze zijn niet goed geïnformeerd de verschillende afdelingen weken niet samen, de wachttijden zijn zeer lang tot 60 minuten. Via de chat kunnen ze alleen de vragen beantwoorden die betrekking hebben op nieuwe polis die je afsluit. Medewerkers zijn zeer onbeleefd en ongeduldig. Ook via email reageren ze niet op hun email. Ik zal dit aan niemand aanraden.


Wil

4 november 2020

Al voor de verzekering uberhaupt is ingegaan. Alweer opgezegd. IVM autowijziging doordat de auto nieuw 52.000 euro kost en geen alarm klasse 3 heeft. Wordt er géén allrisk geaccepteerd. De grootste frustratie is .. dat er voor het afsluiten al niet gereageerd werd op omzetten maand betaling naar jaarbetaling .. Geld en ongeveer 3 kwartier in de wacht gehangen .. op chat wordt NOOIT gereageerd. Mailen kan alleen .. met een contact formulier hier is na 3 weken (pas) over terug gebeld. Wat een drama .. deze "club" is onbereikbaar. Nu maar hopen dat ik mijn "verplichte" aanbetaling terug ga krijgen .. terwijl ik er nog nooit daadwerkelijk verzekerd geweest ben ...