icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Direct autoverzekering


Allianz Direct autoverzekering

Totaalscore

65 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
65 reviews

Jorg

15 juli 2024

Ik heb nog nooit mee gemaakt een verzekering zo veel smoesjes heeft hebben zeker een smoesjes boek Eerst zou tegen partij verkeerde kenteken hebben geschreven maar ze kunnen niet lezen bij verzekering of ik foto wil zenden van tegen partij zelfde uur naar de mail hebben ze foto toen zeggen ze niet reageren heb tegen partij aan lijn gehad en mail gehad wel hadden gereageerd dan hebben ze te druk enz enz enz enz zo gaat al 7maande met smoesjes in die 7 maande 0 info van de zaak moet nog krijgen ik bel elke maandag 0 info elke keer een dag maand op lossing als je vraag waar de advocaat contact op kan nemen geven ze geen reactie grooste asociale verzekering vind je niet 0 respect voor


Peter

10 juli 2024

Niet bij deze Maatschappij aansluiten !! Niet bereikbaar bij schade en de gemiddelde wachttijd is meer dan 40 minuten aan de telefoon. Ben je er eindelijk door verbinden ze je gewoon weer door en wacht je wederom. Om gek van te worden. Ook het melden van schade online is een grote ergernis want middels je fotos geeft de site aan wat de schade is, en als dat totaal wat anders is kun je dat niet aangeven. Wellicht is het iets goedkoper maar deze ellende en ongeïnteresseerde houding is het echt niet waard.


Chris

12 juni 2024

Zojuist email ontvangen van de bond voor verzekeraars . Goedemorgen, Schade is niet mijn schuld en ik ben ook nog eens all risk verzekerd. Nu in de derde week aan het wachten Ik kan niet werken en zit helemaal vast Helaas kunnen wij in uw zaak niets doen. Allianz Direct is mooi goedkoop, maar voor de rest zijn het b*** U heeft er nu niets aan, maar de volgende keer kunt u beter niet voor het goedkoopste kiezen, want u ziet nu welke gevolgen dat heeft. Als u een rechtsbijstandverzekering heeft kunt u die wellicht inschakelen. Heeft u die niet, dan bent u aan deze b***overgeleverd. Goedkoop is duurkoop, dat geldt zeker bij verzekeringen. Met vriendelijke groet, Bond van verzekeraars


Miquel

10 juni 2024

Ze zijn alleen via de website bereikbaar, alleen krijg je bij het inloggen niet de benodigde aanmeldcode via mail of sms. Ook niet als je de inlogprocedure meerdere keren herhaalt. Je kunt met een chatbot chatten waar je ook niet verder komt na het invoeren van je gegevens. Een echte medewerker die je verder moet helpen komt vervolgens nooit. Je kunt ze in eerste instantie niet eens bellen. Nergens op de site bij contactmogelijkheden staat een telefoonnummer. Pas als je zoekt op klacht staat er nummer. Als je dat nummer belt kom je weer uit bij een soort van chatbot die je ook niet verder helpt en verwijst naar dezelfde website als hierboven beschreven. Als je uiteindelijk via een andere menukeuze toch in de wacht terechtkomt, duurt dat ruim een half uur!


cornelia

10 juni 2024

Nooit bij verzekeren. Helemaal niks erbij afsluiten. Totaal niemand bereikbaar bij schade. Wel mail met opdrachten sturen wat je moet doen om te claimen. Totaal geen enkele fatsoen om daar reacties op te geven. Je moet chatten met een bot computer. Of medewerker die je zoet moet houden. Uiteindelijk betaal je jare(n) voor dikke niks of afhandeling. Zeggen mensen op. Dus verdienen en nooit service. Weg met zulke digitale flut bedrijven.