icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Direct autoverzekering


Allianz Direct autoverzekering

Totaalscore

62 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
62 reviews

Da

19 april 2024

Slecht


Marco

15 april 2024

Super snel en handig een autoverzekering afgesloten. Wettelijke bedenktijd verstreken en pas veel later een bericht ontvangen dat ze niet akkoord waren en zonder verder overleg of persoonlijk contact premie verhoogd. Zelf contact proberen te leggen maar telefonisch niet bereikbaar of mega lange wachttijd. Via chat niet fatsoenlijk te woord gestaan of geholpen. 3x een officiële klacht ingediend maar totaal geen reacties binnen hun eigen gestelde termijn. Maar wel via mail mij bestoken met onterechte herinneringen en je kunt niet eens fatsoenlijk op de mail reageren want dat wordt niet toegestaan. Al met al; kom bij Allianz want we zijn goedkoop maar uiteindelijk waardeloze, irritante verzekeringmaatschappij en geeft daardoor alleen maar frustraties. Ben inmiddels overgestapt en wel goed en correct geholpen plus ook fatsoenlijk voorstel gehad.


J.

8 april 2024

Na een aanrijding een zeer moeizaam proces ervaren om duidelijkheid te krijgen over de voortgang. Absoluut geen proactief bedrijf. De schade werd veroorzaakt door de tegenpartij en mijn premie ging in eerste instantie van ca 50 euro naar ruim 90 euro. Na een moeizaam kontakt werd er een nieuw aanbod gedaan van 81 euro. Een verhoging van ruim 50 %. We gaan het voorleggen aan een andere afdeling en vervolgens nooit meer iets gehoord. Ik ben overgestapt naar Centraal Beheer. Hier betaal ik ca 50 euro inclusief pechhulp. Gelijk ook maar de woonverzekering en inboedelverzekering opgezegd bij Allianz Direct.


AKlink

8 april 2024

Ik heb een allrisk auto verzekering.Verleden jaar december schade door een ander gekregen, formulieren samen duidelijk ingevuld. Na 3 en een 1/2maand moeizaam is met allianz tel. contact gezocht, na tervergeefse chat pogingen, waarom de zaak nog steeds in behandeling is,en nog steeds niet beoordeeld. Het enige wat zij zeggen is, dat de tegen partij niet reageerd, en dat ik geduld moet hebben. Slecht excuus. Jammer, nu wordt het toch maar is tijd mijn rechtsbijstand hiervoor in te schakelen.


Ineke

23 februari 2024

Zeer slechte ervaring. Auto total loss gereden door iemand anders. 4 maanden geleden. Zit nog steeds te wachten op mijn geld. Iedere keer bellen. Zeer lang in de wacht. Zouden terug bellen. Dat doen ze dus niet. Zouden geld overmaken, dat doen ze dus ook niet. Wat een slechte maatschappij, ik zou het niet aanraden om deze SLECHTE verzekering te nemen. NIET DOEN