Totaalscore
- Afhandeling schadeclaims
- Informatievoorziening van de verzekeraar
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
AvtV.
7 september 2022Bij schademelding per omgaande een digitaal schadeformulier , alle vragen beantwoord met aanvullend enkele bescheiden toegevoegd en binnen 3 weken geld op de rekening .
Bert1946
5 september 2022Prima maar nog geen schade gehad
Anoniem
5 september 2022De prijzen van autoverzekering worden afgelopen jaren steeds extreem verhoogd, ondanks dat no claim korting omhoog gaat, blijven we dan soms bijna hetzelfde betalen.
Stevensweert
5 september 2022Na een aanrijding informeerde ik of ik no claim zou verliezen. het antwoord was nee. Toen de volgende nota kwam was die hoger. Geinformeerd en toen was de reactie: “ u heeft geen no claim verloren dus ons eerdere antwoord was juist. Maar u verliest wel gedurende 3 jaar (!!) een extra korting voor klanten die de afgelopen …. Jaar niets geclaimd hebben. En die extra korting heet niet no claim maar extra korting! “ .
H. Lagrange-Rabenberg
5 september 2022Perfect. Directe communicatie en biedt gelijk oplossing aan. Heel klantvriend e lijk