icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van ANWB-ledentarief autoverzekering


ANWB-ledentarief-autoverzekering

Totaalscore

83 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
83 reviews

Naomi

2 november 2019

Hoi! Ik ben 1 jaar verzekerd geweest bij de ANWB met het WA+beperkt casco pakket. De premie was voor mij belachelijk hoog per maand. Ik betaalde per maand €204 voor de verzekering. Als kers op de taart was dat nog zonder de wegenbelasting. Ik heb nu eindelijk een verzekering gevonden genaamd Volvo car insurance waar ik voor dezelfde verzekering + aanvullend iets met inzittenden maar €61 per maand kwijt ben. Bedankt hoor ANWB. Zonder jullie had ik een hoop geld kunnen besparen. Voor degene met een Volvo raad ik zeker Volvo car insurance aan. Doei, ANWB!!


Peter

11 september 2019

Deze score is alleen van toepassing op de veilig rijden verzekering. Ben al heel lang verzekerd bij de ANWB en naar volle tevredenheid. Om dat ik weinig kilometers maak en een rustige rijder ben besloot ik om over te stappen naar de veilig rijden verzekering. Helaas wordt er niet naar het totaalbeeld gekeken maar naar elk incident. Als je één keer hard remt, we zijn helaas ook af en toe de dupe van onze medeweggebruikers, wordt dit direct aangerekend. Ik heb dit nu enkele malen gehad en kon precies aangeven op welk moment, waar en waarom. Het wordt dan wel uit het systeem gehaald maar ik ben er een beetje moe van dat ik mijzelf steeds moet verdedigen. Ik heb al eens aangegeven dat het systeem pas compleet zou zijn met een dash-cam maar dat is te kostbaar en tijdrovend volgens de ANWB. Het was leuk om het te proberen waar ik ga toch weer terug naar de standaardverzekering van de ANWB. Scheelt een hoop ergernis en frustraties.


Kramer

1 juni 2019

Zeer slecht goed rijden weinig korting kunnen je helemaal volgen met de dongel, 1x te hard gereden word gelijk afgesloten zien alles van je altijd netjes gereden .


Hans

11 mei 2019

Hoewel iedere verzekering deze handelswijze hanteert is het een probleem in de markt zelf. Vergelijkbaar met de mateloze arrogantie van banken en grootverdieners. Heb je 2 schades gehad? En je veranderd van autoverzekering? Je wordt genaaid als je denkt dat je 0 schadevrije jaren hebt en je blijkt in de min te staan. Tot wrl 50 euro maandelijks (600 euro per/jr) gedurende 12 jaren betaal je elke schade die je maakt zesvoudig zelf terug. Dat is niet verzekeren, maar wurgkredieten aanbieden


Frank

9 maart 2019

Met de ANWB ging het al fout vanaf de eerste dag. Zeer spijtig dat de oplossing dan ook maar vanuit 1 kant moet komen, namelijk de klant. Naast de diverse (voornamelijk bureacratische) fouten staat er een tekst op de factuur waar ik wel mee kan leven, namelijk dat de ANWB op een bepaalde datum zelf het bedrag afschrijven van je rekening. Maar dan moet dat rekening nummer niet overgenomen worden van mijn ex... Tijdens de aanvraag van een "nieuwe" verzekering zodat ik eigenlijk een eigen dossier had zijn al mijn gegevens over gegaan met de daarbij horende aanpassingen zoals adres telnr en uiteraard bankrekening. Het laatste wilde maar niet lukken ondanks de ANWB 7 keer benaderd is met het juiste bankrekening. De afspraak staat ook zwart op wit... De ANWB haalt het geld van mijn rekening. En zo zit je ineens tegen alle verwachting te kloten met een incassobureau die zonder onderzoek je direct onterecht op extra kosten jaagt. De ANWB mag het nu lekker uitvechten met mijn jurist.