icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Aon Direct autoverzekering


Aon Direct-autoverzekering

Totaalscore

13 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
13 reviews

Ton Holthuizen

12 september 2018

11 september krijg ik een brief gedateerd september van Meeus. Fijn dat u klant bent bij Meeus. Meeus en Aon gaan samen verder als één bedrijf onder de naam AON. We bundelen onze kennis en ervaring om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Veel verandert er niet voor u. Zo blijven onze verzekeringsproducten hetzelfde. Als er in de toekomst iets aan deze producten verandert informeren we u daar op tijd over. Ook op 11 september krijg ik een brief van Meeus gedateerd 31 augustus. Per 1 oktober 2018 wijzigt uw autoverzekering. Deze verzekering bieden wij dan niet meer aan. Wij zetten uw huidige verzekering voor u om naar de verzekeraar die het meeste bij uw situatie past. Zoals u gewend bent, blijft u via ons verzekerd. Huidige premie: €.52,73 nieuwe premie: €73,67 = 40% duurder!!! Daarnaast zijn de nieuwe voorwaarden véél slechter! Dit noemt Meeus/Anon dus een verbetering.


Jansen

12 januari 2018

Ik heb meer dan 30 schadevrije jaren, toch is mijn premie in mei 2017 verhoogd van 25,54 euro naar 37,05 euro. In verband hiermee heb ik gezocht naar een andere verzekering. Bij het vergelijkende onderzoek bleek dat AONdirekt in 2017 niet alleen de premie had verhoogd maar dat ook de polisvoorwaarden in ongunstige zin waren veranderd. Ik heb nu een all risc verzekering bij de ABNAMRO afgesloten voor iets meer dan 25 euro. Bij het opzeggen van de autoverzekering van AONdirekt bleek dat ik behalve de premie ook 11 euro aan opzegkosten moet betalen


Tilburg013

1 november 2017

Naar aanleiding van een inbraak aan mijn voertuig heb ik mijn verzekeraar, AON, ingeschakeld. De ontstane schade kwam o.g.v. de all risk dekking in aanmerking voor vergoeding. Ik had twee opties; de ene optie is kiezen voor een eigen reparateur met als gevolg dat de schade voor 75% wordt vergoedt en een eigen risico van € 750(!).Kennelijke waren de polisvoorwaarden eenzijdig gewijzigd. De andere optie was gebruik maken van een aangesloten reparateur dan wordt de schade volledig vergoedt en hanteert men een eigen risico van € 250 euro. De enige aangesloten reparateur in een straal van 50 km (!) - woonachtig in Tilburg- was gevestigd in Dongen. De aangesloten reparateur bleek malafide, daar hij ter kwader trouw extra werkzaamheden - die los staan van de schademelding- creëerde om deze te declareren bij AON. Toen ik hier achter kwam heb ik direct mijn auto opgeeist. In de tussentijd staat mijn auto stil vanwege de onstane schade. Meerdere klachten ingediend bij AON en nog geen oplossing!


Frits

21 oktober 2017

Autoverzekering AON opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn. Door AON schriftelijk bevestigd. Toch blijven ze premie incasseren. Schriftelijke belofte van restitutie wordt niet nagekomen. Toen zelf maar de onverschuldigde, maar toch geīncasseerde premie verrekend met de premie van de resterende verzekeringen. Nu word ik lastig gevallen met aanmaningen. Mailen en bellen helpt niet. Emails worden niet beantwoord en aan de telefoon krijg je slechts te horen 'sorry, onze administratie is een chaos geworden'.


Shirin

9 oktober 2017

Belachelijke verzekering. Na 1 jaar is mijn premie opeens verhoogd van 40 euro naar 65 euro zonder dat ik zelf ook maar enige schade heb aangericht. De enige " Waarschuwing" die je krijgt is een melding in de AON Direct omgeving.. Alsof ik daar op ga kijken.