icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Aon Direct autoverzekering


Aon Direct-autoverzekering

Totaalscore

36 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
36 reviews

E. van Hunen

19 april 2022

Dit jaar een nieuwe autoverzekering bij AON afgesloten, omdat mijn oude autoverzekering bij hen 43% (!) duurder was dan de aangeboden autoverzekering op hun website. Hier kwam ik bij toeval achter, terwijl AON beweert dat zij ieder jaar met de prolongatie van de polis een adviesbrief sturen als klanten op moment van prolongatie goedkoper uit zijn met een andere verzekering. Ik ben al jarenlang klant bij AON, maar heb een dergelijke adviesbrief nog nooit ontvangen. De nieuwe autoverzekering is na ruim 3 maanden nog steeds niet goed geregeld. Diverse (credit)nota’s ontvangen met telkens andere maandpremies, aantal schadevrije jaren en tijdvakken waarop de premie betrekking heeft. Er zit geen enkele logica in. Via mail, app en telefonisch contact gehad. De wachttijd bij telefonisch contact is altijd erg lang, mijn langste wachttijd was 3 kwartier. Op mails wordt soms ook pas na 2 maanden gereageerd. Ook raken mails zoek, terwijl ik wel een ontvangstbevestiging heb ontvangen.

Tot op heden heb ik steeds met een andere medewerker contact gehad. De chaos wordt hierdoor steeds groter. Een verzoek om een vaste contactpersoon wordt genegeerd. De laatste actie is dat ze weer ongeveer dezelfde hoge maandpremie in rekening brengen als van mijn oude autoverzekering. Het zijn inderdaad ongelooflijke amateurs, ze kijken niet verder dan hun neus lang is.

Lees meer Lees minder

Edwin

7 november 2021

Vele jaren geleden mij verzekerd bij AON, in 2012 Na diverse verhogingen van mijn premie mij georiënteerd naar verschillende aanbiedingen op dit moment. Ik kwam toen dezelfde verzekering ook bij AON tegen, maar veel goedkoper. Hierover contact opgenomen met AON. Zij konden mijn verzekering wel omzetten, maar dan moest ik wel € 11.00 administratie kosten betalen. Dit terwijl er bij de aanbieding op de AON site staat dat je geen administratie kosten betaald. Nu bleek het dat ik in mijn lopende verzekering ook autopech betaalde, dit staat echter niet in mijn polis blad vermeld. Waardoor ik ook al jaren lid ben van de ANWB. Uiteindelijk mijn verzekering opgezegd. Kreeg eindafrekening maar moest wel € 11.00 administratie kosten betalen, en dit staat ook niet in de algemene voorwaarden. Hier meerde keren een mail over gestuurd, maar geen reactie, alleen een sommatie en dreiging van incasso kregen wij ieder keer als reactie. Ik heb nog nooit zo een slechte instantie meegemaakt als AON.


L.

1 november 2021

Sinds 2014 bij Aon, nooit problemen gehad. Nu sinds twee jaar gezeik. Ik heb ineens een dubbele premie. Uiteindelijk vergoedt en terug gekregen maar ineens vlak erna ren aanmaning van de maanden febr maart april mei dat niet betaald zou zijn. Terwijl dat wel betaald is elke maand. 1 of andere lulkoek verhaal in de chat want telefonisch kwam ik er niet doorheen ( tijd terug wel en zou opgelost worden maar helaas dus niet). Zo vervelend dit en ben nu toch echt bereid een andere verzekeraar te zoeken. Zucht


Lily

18 december 2019

Ze sturen me een mail dat er bericht is in `mijn AON`, daar staan dan allerlei berichten aangaande verzekeringen die niet van mij zijn. Tevens wordt plotseling een dubbele premie afgeschreven. Ik probeer daarover te bellen maar na een half uur `een ogenblik geduld` geef ik de moed op. Dan maar een digitaal formulier ingevuld op hun site, nooit meer iets van gehoord. Ik heb de verzekering inmiddels opgezegd, daar krijg je dan een automatisch antwoord op dat de wijziging in `mijn AON` terug te zien zal zijn. Ook dat gebeurd niet, weer zo`n formulier ingevuld, geen reactie. Ze behandelen je dus gewoon als niet bestaand. Een asociaal bedrijf derhalve, nooit aan beginnen.


Milo

24 oktober 2019

Zeer slechte organisatie. Mails worden niet beantwoord. Telefonisch onbereikbaar, of je wordt in de wacht gezet en hoort vervolgens niets meer. Ongelooflijk dat dit nog bestaat. Er klopt iets niet aan deze verzekeraar