Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
-
-
-
- Afhandeling
- Prijs-kwaliteit
-
DEWI
9 februari 2021Een klant van hun rijdt schade aan mijm auto. De verwerkingsduur is 10 werkdagen. Nu is dat niet zo erg, maar wel als er per antwoord / mail wat gegeven wordt steeds 10 dagen tussen zitten? Als dit een frequente issus is dan los je dat toch op, of wanneer er aan case in behandeling is dan zorg je toch dat je je case monitort en afhandelt als het eenmaal lopende is. ondertussen zijn we al 2 maanden verder en nog geen bericht ontvangen wat de status is, enkel dat we 10 dagen moeten wachten.
Lan
3 februari 2021Vanaf 02-2015 ben ik bij Klik&Go (valt onder ASR) via Independer verzekerd. Bij de aanvraag heb ik 0 schadevrije jaren ingevuld, welke achteraf gebleken 2 moeten zijn. Nu heeft Klik&Go door tussenkomst van Independer die 2 extra jaren alsnog op de eindpolis bijgeschreven. Maar jammer genoeg weigeren ze de premie met terugwerkende te vergoeden. Omdat zij vinden dat die extra schadevrije jaren te laat zijn doorgegeven. Ook vinden ze dat ik die eerste aanvraag al gelijk met 2 jaar had kunnen aanvragen. Klik&Go heeft via Independer laten weten dat ze bij de aanvraag (februari 2015) en bij autowijziging (oktober 2015) beide keren een controle hebben uitgevoerd in RoyData. Waarbij ze geen beschikbare schadevrije jaren gevonden die in gebruik genomen konden worden. Wat is hier dan mis gegaan??? Nu op mijn verzoek hebben ze toch nog beschikbare schadevrije jaren kunnen vinden in het systeem. Dat is toch vreemd! Je bent bij deze gewaarschuwd voor hun handelwijze.
JGF
8 december 2020Via de tussenpersoon te horen te krijgen : men is er mee bezig. Auto is gestolen, volledig casco verzekerd, inmiddels ruim over de 30 dagen periode heen.
Gert
28 september 2020Zelf verzekerd bij ASR en de tegenpartij ook. Na een aanrijding afgepoeierd door tussenpersoon. Wijzen aansprakelijkheid af simpel omdat de lezingen van de betrokken partijen verschillen. Mijn eigen tussenpersoon Ditzo zegt ook niets te kunnen doen ASR = afrader
Mark
30 juli 2020Wat een vervelend en onhandig bedrijf,, en wat een naar vervelend spelletje spelen ze als je je verzekering wilt opzeggen! Bah niet normaal!