icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van ASR Verzekeringen autoverzekering


ASR Verzekeringen-autoverzekering

Totaalscore

75 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
75 reviews

Eddy

13 mei 2020

Zo'n creepy verzekeringslub uit slechte moppen en B-films die alles doen om niet te hoeven betalen...... Welkom bij ASR. Als het niet zo triest zou zijn zou je er keihard om moeten lachen... Hier komt mijn verhaal: Via een tussenpersoon al jarenlang verzekerd en nog nooit een schade geclaimd premie altijd netjes betaald. Begin april is het audio/gps systeem gestolen uit mijn Audi (NMI systeem met een nieuwwaarde ruim 3000 euro). Die diefstal valt onder mijn polisvoorwaarden en voor t eerst in mijn leven een schade geclaimd... Via die tussenpersoon. Meteen aangegeven dat ik de nieuwwaarde niet vergoed hoef, zoals in de polis vermeld, maar dat ik een normaal audiostysteem waar nu een gat in t dashboard zit niet te veel gevraagd vind. Inmiddels anderhalve maand verder en vandaag (na eerst een aantal keren te hebben gebeld) een brief gehad dat ik maximaal 250 euro kan krijgen mits ik de originele aankoopbon van het systeem kan tonen... Auto is door mij 2e hands aangeschaft, audio systeem z


danielle

20 april 2020

zijn traag met afhandeling schade. zijn yelefonisch niet te benaderen alleen via tussenpersoon. denken niet mee


A. Kessen

14 maart 2020

Op 25 december 2019 een eenzijdig ongeval gehad. Na tweewekelijks e-mailen en bellen met de tussenpersoon en telkens weer aangeven dat alle foto's, formulieren meerdere keren zijn opgestuurd, eindelijk op 11 maart bericht gekregen dat het schadebedrag wordt uitgekeerd. Ik zal nooit meer bij deze maatschappij een verzekering afsluiten.


Andrew

13 maart 2020

Spontane premieverhoging gehad van 30% op de autoverzekering. Geen schade of iets gehad. Men probeert je via de aankoop van een auto binnen te krijgen als nieuwe klant en komt in jaar twee met een absurde verhoging. Snel afscheid van genomen. Laat het een waarschuwing voor iedereen zijn.


Mire

11 januari 2020

Op 24 december 2019 ongeval gehad, waarbij ik met de tegenpartij netjes het schadeformulier heb ingevuld. Mevrouw heeft schuld bekent en dit ook zo geschetst en toegelicht op de schadeformulier. Nu inmiddels 3 tal weken verder en het tokennen van mij schadeclaim bij ASR is er nog niks bekend. Contact gehad met klantenservice qelke aangeeft geen idee te hebben hoelang het gaat duren aangezien er enorme achterstanden zijn. Ik zou zeggen "tijd voor uitbreiding van de klantenservice", oh jah en misschien tijd voor een optimalisatie van processen? Concurrentie scoort toch echt beter. Stilstand is achteruitgang ASR.