icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van ASR Verzekeringen autoverzekering


ASR Verzekeringen-autoverzekering

Totaalscore

71 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
71 reviews

Mire

11 januari 2020

Op 24 december 2019 ongeval gehad, waarbij ik met de tegenpartij netjes het schadeformulier heb ingevuld. Mevrouw heeft schuld bekent en dit ook zo geschetst en toegelicht op de schadeformulier. Nu inmiddels 3 tal weken verder en het tokennen van mij schadeclaim bij ASR is er nog niks bekend. Contact gehad met klantenservice qelke aangeeft geen idee te hebben hoelang het gaat duren aangezien er enorme achterstanden zijn. Ik zou zeggen "tijd voor uitbreiding van de klantenservice", oh jah en misschien tijd voor een optimalisatie van processen? Concurrentie scoort toch echt beter. Stilstand is achteruitgang ASR.


Kamouni

2 januari 2020

ASR is ongelofelijk langzaam in het afhandelen van een case. Ik wacht sinds 5-9-19 op een schade die door een klant van de ASR bij mij is aangericht. Vandaag de dag kan ASR mij nog steeds niet vertellen wanneer het vastgestelde schade bedrag word uitbetaald. Mailtjes sturen en bellen heeft geen zin, elke keer word er mij verteld dat ik moet wachten.


D.S.

9 oktober 2019

Mijn vriend is in principe verzekerd maar het is echt walgelijk hoe deze maatschappij ons behandeld. Nadat de termijn van 3 maanden die een verzekering krijgt om aansprakelijkheid te erkennen verstreken was, hadden ze het lef om 2 keer over te zeggen dat ze er 'deze week op terug zouden komen' wat niet gebeurde. Het ongeluk is in april gebeurd en we hebben nog helemaal niks.


Ankniem

8 oktober 2019

Niet vriendelijk. Nooit een verzekering aanvragen bij ASR.


Benadeelde

31 juli 2019

Na schuiver met de motor veroorzaakt door derden (WELKE NOTA BENE ZWART OP WIT SCHULD BEKENT) duurt het uitkeren een eeuwigheid. Verder wordt ook mijn kleding ed niet volledig uitgekeerd terwijl ik oa speciaal daarvoor een opzittende verzekering had afgesloten. Vragen worden niet beantwoord, klachten worden niet afgehandelt, werkelijk 1 dikke bende bij ASR waarvan niemand weet wat er nou eigenlijk gebeurd. Informatie betreft status van de zaak krijg ik ook niet te horen. Nu advocaat inschakelen omdat ze niet volgens hun eigen voorwaarden uitkeren. Daarin wordt meteen tevens de wel degelijk toegezegde tandartsvergoedingen maar nooit uitbetaalde declaratie van ditzo meegenomen, ook onderdeel van ASR. ASR is frauduleus, op zijn zacht gezegd onprofessioneel. Werknemers daar heb je ook nix aan, geven toch geen antwoord en of weten nooit iets.