icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Centraal Beheer Achmea autoverzekering


Centraal Beheer Achmea-autoverzekering

Totaalscore

257 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
257 reviews

Jeroen

3 juli 2018

Ik heb diverse verzekeringen lopen bij Centraal Beheer (woon, reis, rechtsbijstand, auto), dit gaat over de autoverzekering. Ik heb een VW Golf uit 2016, gezinsauto, met all-risk dekking (aanrijding, vandalisme, brand, storm, natuur, diefstal, inbraak, ruit, wettelijke aansprakelijkheid) + aanvullende dekking ongevallen en schade inzittenden, en heb 16 schadevrije jaren. Ivm verlenging heb ik op 3 juli 2018 een premievergelijking gedaan tegen de ANWB, en ik heb dit geverifieerd met de klantenservice van Centraal Beheer - mijn vergelijking klopt (geen appels met peren vergeleken - vergelijkbare dekking). De uitkomst vind ik schrikbarend; Centraal Beheer is maar liefst 61 procent duurder dan de ANWB. Ze erkennen het, maar doen er niks aan - take it or leave it. Het trieste is - ik ben verder zeer tevreden met Centraal Beheer en zou graag blijven! Maar een premie verschil van 704,33 EURO op jaarbasis (1147,47 EUR versus 443,14 EUR)… Tja... Ik stap over!...


Connex

18 juni 2018

Zelden fouten gehad bij verzekeren van een nieuwe auto.


H.E.

22 mei 2018

Tot 2 weken geleden had ik een autoverzekering bij CBA en was hier zeer tevreden over. Ik wilde vandaag opnieuw een nieuwe autoverzekering afsluiten, maar helaas was de verzering erg duur in vergelijking met andere verzekeringen. Ik vind het niet erg om iets meer te betalen maar €25 per maand meer is erg veel en er viel niet over de prijs te onderhandelen. Ben al jaren klant en vind dat een grote teleurstelling.


Erbe

29 januari 2018

Tot nu toe geen schades (meer dan 20 jaar schadevrij) , dus geen waardeoordeel over schadeafhandeling. Wel met de informatieverstrekking aan de (bestaande) klant. Opletten: de verkeringspremie wordt per dag bepaald, ook bij verlenging. Controleer daarom kort vóór de werkelijke afloopdatum met het rekenmodel op de website of er op dat moment soms een lagere premie geldt. Dan direct "even Apeldoorn bellen" en een correctie vragen. Kan tientallen euro's schelen!


agnes

28 november 2017

ik reageer eigenlijk omdat ik een aantal reacties van (ex)verzekerden heb gelezen. Tot op heden- 40 jaar - geen problemen met CB, wordt wel steeds duurder. Het valt mij op dat de beoordeling door Consumentenbond beter is dan door veel clienten.