icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Centraal Beheer autoverzekering


Centraal Beheer-autoverzekering

Totaalscore

285 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
285 reviews

Hellie

23 november 2022

Eerlijkheid wordt gestraft . Na hoop gezeik en ellende door inbraak in auto op vakantie 1 uurtje de auto achtergelaten omdat we de camping nog niet op mochten. Veel moeite gedaan om aangifte te doen in Italië, omdat er ook wat spulletjes op de achterbank lagen. Is de rest ook niet verzekerd!!!!! Niet coulant!!! Echt triest al 10 jaar verzekerd NOOIT iets opgegeven en krijg je dit ! LEER VOOR DE VOLGENDE KEER. We gaan onze verzekeringen opzeggen bij CENTRAAL BEHEER.!


Jenneb

31 oktober 2022

Ik heb in de afgelopen 38 jaren weleens een keer schade gehad aan de auto. Dit werd altijd snel en adequaat afgehandeld. Ik ben blij dat Centraal beheer niet meer het motto voert: even Apeldoorn bellen want men is niet te bereiken, telefonisch wellicht binnen 40 minuten, app geen reactie, de chatbox werkt niet, mail wordt beloofd binnen 10 dagen te antwoorden. 10 dagen! Wat een armoedig bedrijf is dit geworden. Wachten is het devies...ik neem aan dat men zo zelf ook niet geholpen wil worden....de klant is koning; gaat bij Centraal Beheer ( eigenaar Achmea) totaal niet op. Wel een prima resultaat over 2021 € 585 miljoen. Beloofd; Na de afhandeling van mijn schade ben ik er totaal weg.


Janneke

6 oktober 2022

Niet vriendelijk en behulpzaam


Essie

29 september 2022

Goede en snelle afhandeling van schade. Goede communicatie via mail en telefonisch


NilsEsther

26 september 2022

Na een inbraak in april hebben wij direct contact gehad met Centraal beheer Achmea over hoe wij de inbraakschade konden herstellen. Zij gaven aan dat wij dit via onze eigen aannemer kunnen laten doen en de factuur naar hen opsturen. Een half jaar later heeft de verzekeraar nog steeds niets aan ons betaald en heeft de inbraak naast een trauma ook heel veel geld gekost die Centraal beheer tot nu toe niet wil terug betalen. Daarnaast verwijzen zij telefonisch iedere keer naar een email die is gestuurd waarin specificaties voor de aannemer zouden staan. Deze hebben wij nooit gehad. De aannemer is nadat alles betaald is niet meer te bereiken en wij zitten dus met een hele hoge kosten post voor de inbraak die Centraal beheer niet wilt vergoeden.