icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Check de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon.

VluchtClaimService

Reviews van Centraal Beheer Achmea autoverzekering


Centraal Beheer Achmea-autoverzekering

Totaalscore

247 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
247 reviews

Jacob

17 augustus 2017

Net geen 5 omdat men bij mij de fout maakte om niet de juiste catalogusprijs te hanteren.


Anoniem

6 augustus 2017

Eerste auto verzekerd en later op verzoek van de klantenservice een tweede gezinsauto toegevoegd, deze zou goedkoper zijn dan onze oude verzekering. en wat blijkt later, hebben ze het bedrag drie x verdubbeld. Klantenservice gebeld en ja het is van hun, en gaan het meteen herstellen. Ik heb het in de gaten gehouden maar er werd niets veranderd. Met de klantenservice gechat om 's morgens 8.15 uur en er staat "wij zijn online" maar na een half uur wachten nog steeds geen antwoord. Om 12.00 uur krijg je verbinding met een chat medewerker. Krijg je een antwoord " bent u er nog?" Je denkt toch niet dat ik bijna vier achter de pc zit te wachten op een antwoord? Zeer ontevreden met de afhandeling.


Naomi

13 juli 2017

Klantenservice en debiteurenbeheer zijn ONTZETTEND onaardig!! Ze zijn totaal niet schappelijk. Ik ben altijd aardig aan de telefoon en degene die rustig blijft. Ik heb twee keer opgehangen. Debiteurenbeheer ging er niet mee akkoord dat ik een deel binnen een week zou betalen en de andere deel over anderhalve week. Het moest en zal binnen een week. Meteen alles opgezegd. SLECHTSTE SERVICE OOIT!!


Hans

6 juli 2017

Auto verzekering verlengd per 01-07-2017 heb de nieuwe nota gekregen en wat schetst mijn verbazing dat ik 90 euro duurder ben dan 2016 op internet alle verzekeringen gecontroleerd ook bij centraalbeheer en kwam ineens op 52 euro goedkoper uit. Centraalbeheer gebeld en dit kwam door diverse prijs stijgingen, maar prijsstijging van 90 euro was wel erg veel, kon hoog of laag springen maar uiteindelijk om te zeggen dat ik de verzekering per direct zou op zeggen kon ik het prijsverschil terug krijgen. HET ZIJN EEN STEL OPLICHTERS HEEL CENTRAALBEHEER.


Theo

21 mei 2017

NOOIT AAN BEGINNEN je auto verzekeren bij CENTRAAL BEHEER. Was jarenlang verzekerd bij CB met 3 auto's een caravan en een motor. Krijg dit jaar de nieuwe prolongatienota 2017 - 2018 en ik ontdek dat de premie heel erg hoog is geworden. Ik ontdek op de website een verschil voor de 3 auto's van € 500,23; dus goedkoper. Bestaande verzekerden zijn dus bij CB duurder uit dan nieuw verzekerden. Ik dien bezwaar in en vraag een verklaring hiervoor en krijg allerlei onzin en smoesjes te horen van CB. Het enige waar ze wel mee dreigen is dat je moet betalen en dat ze je anders uit de verzekering gooien. Is bij mij dus gebeurd ondanks dat ik 25 januari 2017 een brief had geschreven waarin ik uitstel van betaling vroeg. CB zegt mijn brief van 25 januari 2017 waarin dit verzoek stond NIET ontvangen te hebben terwijl ik 16 februari 2017 en 10 april 2017 twee andere brieven naar hetzelfde adres stuur die blijkbaar WEL ontvangen zijn en waarop CB WEL reageerde.