icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Centraal Beheer autoverzekering


Centraal Beheer autoverzekering

Totaalscore

38 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
38 reviews

Tierates

13 mei 2024

Na vele jaren geen schade aan mijn auto gehad te hebben daar nu twee maal kort achter elkaar (buiten mijn schuld) door getroffen. De telefonische bereikbaarheid van CB is mij tegengevallen. Vaak meer dan 15 minuten in de wacht. En dat terwijl er frequent contact nodig was. De medewerkers aan de lijn zijn overigens zeer correct. Ik kreeg ook te maken met een schade in het buitenland. De afhandeling daarvan is dus niet te volgen in de CB app. en wordt uitbesteed aan een andere afdeling die je niet rechtstreeks kan bellen. Daarbij viel op dat in de opvolging van de stappen dan steeds meerdere weken zitten voor CB aan het werk gaat. Ook wanneer je in tweede instantie voor een andere schadeafhandelaar kiest blijft de eerste gewoon in het systeem staan. Hiermee heb je als klant geen zicht op wat er gebeurt. Het terugbetalen van het eigen risico vraagt bij CB nog geruime tijd nadat de schade is gerepareerd en er door afhandelaar teruggerapporteerd is aan CB.

Tenslotte werd bij een van de schades verzuimd het eigen risico terug te boeken. Daar moest ik achteraan bellen toen de schade al enkele weken in de app op afgehandeld stond. De reactie was ja dat kan gebeuren. Geen excuus of een andere reactie.

Lees meer Lees minder

Hakima El Gourari

9 april 2024

Ben zolang klant van centraal beheer achmea, Dit keer moesten ze via de wegenwacht vervanging van vervoer regelen. En daar ging het mis ze werken met een maatschappij en daar stond ik fout in het systeem waardoor die maatschappij mij geen auto kon geven. Maar ik heb recht op vervanging van vervoer want daar betaal ik voor zou je denken, Maar nee hoor ben van kastje naar de muur gestuurd en dan heel dag bellen en toen kon ik zogenaamde in cuijk een auto ophalen 6km op de fiets nee hoor daar aangekomen kreeg ik het ook niet. Weer terug gebeld naar achmea te horen gekregen dat ik niet meer moest bellen en dat ik het maar even zelf moest gaan uitzoeken ondanks ik recht heb op vervanging van vervoer. Ik moest maar even particulier gaan kijken borg van 1000euro even zelf ophoesten en de kosten van de auto huren. Je kreeg geen voorschot niks moest het even achteraf declareren. Klacht ingediend krijg ik nog een brief binnen met een tekst.

U bent ontevreden we nemen voor 16 april contact met u op. Lekker is dat!

Lees meer Lees minder

M

18 maart 2024

Ik heb nog al veel pech met auto’s gehad En wisselde wel van auto Maar elke keer gaat het fout Zetten ze de auto op 0 schade vrije jaren ook al staan er meer in de Roy data. Elke keer erachter aan bellen en zelfs dan gebeuren er dingen die ik niet begrijp,wat mij extra kost en waar ik weer achteraan moet bellen. Naar heel veel fouten overgestapt. Na excuses van centraal beheer. Dacht ik ik probeer het toch met de oldtimer Van de oude verzekering doorgekregen dat ze 11 jaren in de Roy data gezet hebben En weer zet centraal beheer het veel lager


Honda1944!

1 februari 2024

Centraal Beheer maakt op het ogenblik veel reclame voor hun autoverzekering. Bedenk echter wel, dat de eerste premie aantrekkelijk lijkt. Vervolgens krijg je bij de verlenging van de verzekering zeer forse prijsverhogingen, In mijn geval voor de ene auto van maar liefst 47,5 % en voor de andere van 27,5 % (zonder dat er ooit schade is gereden!) Een behoorlijke toelichting wordt niet gegeven. Men komt niet verder dan, er zijn veel schades en de schadebedragen zijn veel hoger. Ik raad dus niemand een autoverzekering van Centraal Beheer aan. Aanvulling op mijn beoordeling: De prijsverhogingen van respectievelijk 47,5 en 27,5 % zijn voor een periode van 2 jaar.


Jo67

20 november 2023

Via werkgever Organon collectief verzekerd al meer dan 30 jaar. 3 auto in verzekering nooit wat. 3 sept rijden we op een voorrangsrotonde zijn halfweg komt er een auto van rechts die voor ons had moeten stoppen door de haaietanden en kregen een aanrijding mijn linkervoorkant de punt in zijn rechtervoorportier. Duidelijk toch? Maar moest naar rechtsbijstand tegenpartij zit ook bij centraal beheer en diet moeilijk. En nog steeds niet afgehandeld ze proberen de schuld op ons te schuiven. Onrecht heet dat Even apeldoorn bellen ben al bijna 3 maanden verder. Ben blij dat ik zo niet ben iedereen kan een inschatyingsfout maken maar kom er gewoon voor uit schuif de schuld niet op een ander. Waarvoor zijn er verkeersregels of verzekering ze laten je mooi in de kou staan.