icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Centraal Beheer autoverzekering


Centraal Beheer-autoverzekering

Totaalscore

271 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
271 reviews

David

17 april 2020

Deze verzekeringsmaatschappij leeft niet in de huidige tijd, Mensen met een beperking die onder bewind staan zijn niet welkom bij centraal beheer. Er zijn inderdaad in het verleden wat betalingsproblemen geweest maar niet substantieel. Ondanks dat mijn bewindvoerder doorgeven had aan centraal beheer dat de premies van mijn autoverzekering voortaan op tijd betaald zouden worden en het feit dat ik ruim 10 schadevrije jaren heb heeft centraal beheer mijn autoverzekering beëindigd en daardoor ben ik nu het dubbele kwijt aan premie bij een andere verzekeringsmaatschappij.


Geert

20 februari 2020

Na 30 jaar trouw klant zijn laten ze me totaal in de kou staan. Schadeloos stellen betekent bij het Centraal Beheer dat ze ervoor zorgen dat de verzekering van de tegenpartij, die fout zat, mij zo min mogelijk hoeft te betalen. Regeltjes en onderlinge afspraken tussen verzekeraars die ervoor zorgen dat ze zo min mogelijk hoeven uit te keren. Ik voel me opgelicht en in de maling genomen door het Centraal Beheer, waar ik al mijn hele leven klant ben....was, want ik ga alles opzeggen hier. Vanaf maandag ben ik autoloos, terwijl ik all risk verzekerd was en niet de schuldige partij was in het ongeluk. Fijn geregeld jongens! Typisch een verzekering die alleen rijke mensen schadeloos stelt, de armere mensen die in auto's van rond de 5000 euro rijden worden bedonderd en leeg getrokken op deze manier.


AvdV

27 december 2019

Ik krijg op 18 december 2019 een brief met de jaarlijkse factuur voor de verlenging van m'n autoverzekering. Het nieuwe verzekeringsjaar start op 1 februari 2020. De factuur bedraagt € 902,83. Toevallig ga ik een week later op internet verschillende dekkingen van m'n autoverzekering bekijken. Ik bereken daarbij ook de premie van m'n huidige dekking n.l. all risk. Ik kom daarbij uit op een jaarpremie van € 685,47. Dus € 217,36 lager dan de factuur die ze zelf sturen! Ze laten me dus gewoon teveel betalen als trouwe klant! Omdat ik de voorgaande jaren ook steeds rond de € 900 betaalde krijg ik het gevoel dat ik al jaren teveel betaal! Nadat ik gebeld heb wordt m'n premie voor volgend jaar € 685,47. Is dit een fout en krijg ik nu voor de voorgaande jaren ook geld terug? Nee hoor want de premie kan per dag wijzigen dus u heeft geluk dat u dit nu op internet ziet. U krijgt ook niets terug van de voorgaand jaren! Trouwe klanten gewoon teveel laten betalen, dat is Centraal Beheer!


Brian

14 november 2019

Ik wilde mijn autoverzekering opzeggen ivm een schorsing. In een vorig telefoongesprek werd door een medewerker expliciet aangegeven dat ik de verzekering met terugwerkende kracht kon laten in gaan vanaf de datum van schorsing. Aangezien ik tijdens het eerste gesprek geen documenten bij de hand had ,waarin ik de datum van aanvang schorsing kon aan tonen, heb ik op een later moment terug gebeld. Tijdens dit telefoongesprek ble centraal beheer ineens andere spelregels te hebben opgesteld. Nu was de terugwerkende kracht ineens niet meer van kracht. Ik heb de verzekering opgezegd en aangegeven ook niet meer terug te komen als klant


Evert

11 oktober 2019

Als je denkt dat je na 30 jaar lidmaatschap door de ANWB netjes wordt behandeld heb je het mis. Het is gewoon een grote organisatie waar ledengeld moet worden verbrand en die helemaal niet het ANWB lid voorop stelt. Een klacht wordt gewoon niet serieus behandeld en met geloofd klakkeloos hun zakelijk partner Logicx. En opzeggen werken ze wel aan mee. Waarom ook niet, binding met hun leden interesseert ze helemaal niets. Gelukkig bestaan er nu zat (goedkopere) alternatieven. Dag ANWB.