icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van Centraal Beheer autoverzekering


Centraal Beheer-autoverzekering

Totaalscore

267 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
267 reviews

Evert

11 oktober 2019

Als je denkt dat je na 30 jaar lidmaatschap door de ANWB netjes wordt behandeld heb je het mis. Het is gewoon een grote organisatie waar ledengeld moet worden verbrand en die helemaal niet het ANWB lid voorop stelt. Een klacht wordt gewoon niet serieus behandeld en met geloofd klakkeloos hun zakelijk partner Logicx. En opzeggen werken ze wel aan mee. Waarom ook niet, binding met hun leden interesseert ze helemaal niets. Gelukkig bestaan er nu zat (goedkopere) alternatieven. Dag ANWB.


Imane

8 oktober 2019

Heel blij met de service van centraal beheer! Vooral medewerker Omar karagan heeft mij goed te woord gestaan en goed meegedacht. Hele behulpzame medewerker!


iets minder boos

18 september 2019

Na plaatsing van mijn negatieve review is CBAchmea toch over de brug gekomen en heeft mij alsnog een verklaring gestuurd dat ik mijn Tesla bij een door Tesla geaccrediteerd bedrijf, in geval van schade, kan herstellen. Dat kostte wel 3 ochtenden mailtjes schrijven en bellen en onbegrip. Ik wilde al overstappen naar de ING omdat die alle vragen in 10 minuten beantwoord hadden. Nou ja....


erg boos

17 september 2019

Ik heb een verzekering afgesloten voor mijn nieuwe Tesla.Op mijn vraag verklaarde men dat ik bij schade de auto mag laten repareren bij een door Tesla geaccrediteerd schadebedrijf. Dat is uiterst belangrijk om niet de garantie te verspelen.De telefoniste kon die verklaring alleen niet naar mij door mailen. Ik gaf aan dat ik die dan wel bij de polis wilde hebben, omdat ik anders geen poot heb om op te staan. Krijg ik de polis met de mededeling: Extra afspraken: Schade wordt gerepareerd door een garage uit ons netwerk. Daar staan geen door Tesla geaccrediteerde bedrijven op. Dat is dus helemaal niet afgesproken! Na 40 jaar klant bij Achmea en haar voorgangers raak ik nu helemaal in de stress. Hoe kunnen ze mij dwingen een mondelinge mededeling te vertrouwen en schriftelijk iets uit te sluiten. Waardeloos.Huigelachtig en klantonvriendelijk.Consumentenbond besteed hier a.u.b. aandacht aan!!!!!!!!!!!


J.a.

4 september 2019

In oktober schade gereden bij een tegenpartij. Net nadat ik mijn eerste schadevrije jaar had opgebouwd. Gelijk netjes schadeformulier ingevuld, en de dag erop met Centraal Beheer gebeld. Krijg ik tot mijn grote schrik te horen dat ik per direct naar -5 schadevrije jaren wordt teruggezet, en of ik voor 31 december 870 euro wil betalen omdat ik met terugwerkende kracht voor het hele jaar de hogere premie moet betalen. Beduusd hang ik op, maar bel later nog eens terug. Dif keer een ietwat behulpzamere man aan de telefoon. Maar deze verteldt mij doodleuk dat omdat ik tegen een leaseauto ben aangereden, de kans groot is dat de schade pas over maanden verhaald gaat worden. Maar sinds ik het zelf heb aangegeven, mag ik wel alvast meer premie gaan betalen. Van 40 euro naar 110 wel te verstaan. Ik ben zelf wekelijks gaan bellen om te vragen of de schade al verhaald was. Uiteindelijk schade zelf betaald zodat ik de torenhoge premie niet hoefde te betalen.