icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van FBTO autoverzekering


FBTO-autoverzekering

Totaalscore

83 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
83 reviews

Iggy

27 november 2018

Ze helpen je heel goed, ook aan de telefoon. Even om 19:00 uur een auto wijzigen kan gewoon. Zelf werk ik in de logistiek en daardoor heb ik veel met customers service te maken. En ik kan zeggen; dit is echt zoals het hoort.


Evert

18 mei 2018

bij de jaarlijkse premie aanpassing wordt mijn premie opeens met 60% verhoogt. Met veel moeite krijg ik te horen dat mijn NoClaim van 75% naar 60% gaat ivm een kleine WA aanrijding. Dat verklaart nog steeds niet een dergelijke forse premiestijging.


Natasja

27 april 2018

Contact gehad met de klantenservice ivm een betalingsachterstand, tijdig gevraagd of ik uitstel van betaling kon krijgen van 2 werkdagen. De reactie die ik van de mevrouw in kwestie kreeg was uiterst ongepast, probeerde met een verheven toon mij te vertellen dat ik zelf de keuze heb gemaakt de verzekering niet tijdig te betalen dit nadat ik uitgelegd heb waarom ik deze keuze heb moeten maken ( dierenarts rekening) met andere worden, ik had mijn hond dood moeten laten gaan en de rekening moeten betalen ipv hem te redden. Een zeer onprofessionele houding, toon en reactie. Ik ben inmiddels op zoek naar een andere autoverzekering, en zal aan het winde van het jaar ook overstappen naar een andere zorgverzekering. Ik ben een mens, en shit happens, ik accepteer niet op deze manier behandeld te worden.


Y. Ozd

3 april 2018

Ik heb diefstal schade gemeld bij FBTO. Elke keer wordt er iets anders gezegd en ze doen alsof ik zelf heb gestolen. Tweede expert komt langs. Ze blijven maar onderzoeken echt een waardeloos verzekeringsmaatschappij. Ze doen heel erg moeilijk om de schade te vergoeden. Zal nooit meer bij ze verzekeren. Medewerkers zijn erg bijdehand en nemen ze je als klant niet serieus enige wat ze zeggen is dat dit de procedure is en ik MOET meewerken aan hun onzin onderzoek dat nergens op slaat.


J uit E

6 februari 2018

goede bereikbaarheid, schadevrije jaren moeilijk te vinden, doet verder wel wat kan worden verwacht, van de ene op de andere dag ineens 30% hogere premie na een jaar van blijkbaar grote verliezen voor deze verzekeraar...