icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van FBTO autoverzekering


FBTO-autoverzekering

Totaalscore

85 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
85 reviews

J.W.

18 april 2019

Na 3 weken van bellen en whatsappen nog steeds geen goed ingevulde polis.


Noortje

21 maart 2019

Wij zijn allrisk verzekerd en vonden onze geparkeerde auto laatst terug die doorboord was door een losgeschoten aanhanger met een kuub zand erin. Minimaal €2000 schade en nu komt het mooie, de nieuwe banden moeten wij zelf betalen omdat bij de wet bepaald is dat er op 1 as twee dezelfde merk banden moeten zitten terwijl er maar 1 doorboord was. De remschijf moet er ook aan geloven.. Met andere woorden; een ongeval waar je zelf niks mee te maken hebt kost je uiteindelijk honderden euro’s en FBTO kan geen degelijke uitleg geven. SCHANDE!


Iggy

27 november 2018

Ze helpen je heel goed, ook aan de telefoon. Even om 19:00 uur een auto wijzigen kan gewoon. Zelf werk ik in de logistiek en daardoor heb ik veel met customers service te maken. En ik kan zeggen; dit is echt zoals het hoort.


Evert

18 mei 2018

bij de jaarlijkse premie aanpassing wordt mijn premie opeens met 60% verhoogt. Met veel moeite krijg ik te horen dat mijn NoClaim van 75% naar 60% gaat ivm een kleine WA aanrijding. Dat verklaart nog steeds niet een dergelijke forse premiestijging.


Natasja

27 april 2018

Contact gehad met de klantenservice ivm een betalingsachterstand, tijdig gevraagd of ik uitstel van betaling kon krijgen van 2 werkdagen. De reactie die ik van de mevrouw in kwestie kreeg was uiterst ongepast, probeerde met een verheven toon mij te vertellen dat ik zelf de keuze heb gemaakt de verzekering niet tijdig te betalen dit nadat ik uitgelegd heb waarom ik deze keuze heb moeten maken ( dierenarts rekening) met andere worden, ik had mijn hond dood moeten laten gaan en de rekening moeten betalen ipv hem te redden. Een zeer onprofessionele houding, toon en reactie. Ik ben inmiddels op zoek naar een andere autoverzekering, en zal aan het winde van het jaar ook overstappen naar een andere zorgverzekering. Ik ben een mens, en shit happens, ik accepteer niet op deze manier behandeld te worden.