icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van FBTO autoverzekering


FBTO-autoverzekering

Totaalscore

93 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
93 reviews

MR

18 april 2020

Voor een deuk&kras in een deur niet groter dan een grote grapefruit mag je 1000 euro neertellen en als je dat bedrag vervolgens zelf betaald om je premie en schadevrije jaren te behouden nemen ze wel je geld in ontvangst maar schrijven nu ook al een jaar doodleuk dubbele premie af en een beginnend bestuurder start met meer schadevrije jaren dan ik nu heb. Oh ja telefonisch geven ze toe dat er een foutje gemaakt en en ze gaan het corrigeren, een half jaar later bel ik opnieuw en nu een jaar verder is er nog niks mee gedaan. Hé FBTO, ik zou het zo maar laten want zodra dit hersteld is, ben ik weg!


WW

24 januari 2020

Was al jaren verzekert bij de HEMA tot vorig jaar totdat ik een andere auto kocht kreeg ik te horen sorry maar deze auto verzekeren we niet Er werd niet gezegd u bent te oud .ben overgegaan naar de FBTO zonder enige problemen zij verdienen een dikke plus.mijn leeftijd 82groetjesww


Pieter

28 december 2019

Alles gaat fantastisch bij FBTO zolang je maar betaalt. Totdat je schade krijgt.....dan kom je in een of ander schimmig wereldje terecht waar niet duidelijk gecommuniceerd wordt en waar je als gedupeerde maar af moet wachten hoe en of alles afgehandeld wordt. Duurt ook bespottelijk lang allemaal. Als je om een specificatie vraagt van de uit te keren schade.....nou nee, die krijg je niet, je wordt afgescheept met een geldbedrag waar je vraagtekens bij kunt zetten en zoek het verder maar uit. Hoezo onduidelijk? Uiterst onzorgvuldig en onprofessioneel. Gelukkig zijn er meer maatschappijen die verzekeren. Dus ga zo door FBTO, weer 2 klanten minder in portefeuille......


JW

13 december 2019

Verzekeraar handelt niet al te eerlijk. Wij hebben een no claim beschermer erbij genomen om prijsverhoging na schade te voorkomen. Uiteindelijk betaalde wij een jaar later (na een ongelukje met een paaltje :)) per maand 25 euro meer. Er werd aangegeven dat dit te maken heeft met algemene prijsstijgingen en schades die in de buurt veroorzaakt zijn. Bizar (en niet uit te leggen) dat op dergelijke wij opeens 25 euro per maand moet worden bijbetaald.


C

26 oktober 2019

Super goede klantenservice! Fijne en snelle hulp. Verder alles zeer duidelijk, heb nog nooit van te voren zo'n goeie verzekeraar gehad. Verder gewoon goedkoopste prijs, dus zeker een aanrader