icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van InShared autoverzekering


InShared autoverzekering

Totaalscore

23 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
23 reviews

Axel

6 februari 2024

Ze hebben mijn auto premie met dik 60% verhoogd ik ben van 110 euro naar 174 euro gegaan. Ik heb geen schade gereden of schade veroorzaakt. Contact krijg je niet met ze alleen automatische antwoorden, nou wat een service not !! Verzeker je hier niet !!!?


Ingrid

23 januari 2024

Ik heb maanden geleden een auto verzekering afgesloten bij InShared. Op de auto van mijn zoon. Dit uit gelegen aan de telefoniste en dit was geen probleem. Als mijn zoon maar op het zelfde adres woonde. Nu heeft mijn zoon op 16-01-2024 een auto ongeluk gekregen. Dit was niet zijn schuld dus het kost Inshared helemaal niets. Nu willen ze niets doen omdat mijn zoon niet mijn partner is. Wat een bedrog bij dit bedrijf. En ze hebben meteen de verzekering gestopt. Dus als er niets gebeurd was hadden ze misschien jaren geld gevangen. Maar als er wat gebeurd doen ze niets.


Sweder

16 januari 2024

Na jaren klant te zijn heeft mijn vrouw vorig jaar 2 ongelukken met de auto gehad, waarbij de tegenpartij schuldig is. De procedure is dat je naar een schadehersteller van Inshared gaat (anders maar 75% vergoeding). Daar schiet je het eigen risico voor. Bij afhandeling van het dossier en betaling door de schuldige partij wordt dit eigen risico terugbetaald. Bovenstaande speelde vorig jaar. Nu bericht dat 1 van de 2 schades is afgehandeld. Maar nu zegt Inshared dat ik geen eigen risico betaald heb. Ik heb een screenshot van de pinbetaling overlegd, maar nog blijven ze bij hun standpunt. Ongelooflijk,vind ik, dat de bewijslast nu bij mij ligt. Terwijl het hun schadehersteller is en dat de betaling door mij bewezen is. Nu moet ikzelf weer aan de slag met ABS. Zeer teleurstellend, terwijl we al zo lang een goede klant zijn.


Leon

4 december 2023

Zolang je geen schade heb gehad is er niks aan de hand. Wanneer je schade heb begint het gezeik. Van een premie van 40 Euro naar 65 euro. Na het controleren ervan met terugval in sxhadejaren kom je op de site uit op 51€. Via de chat en het contactformulier meerdere keren contactgeprobeerd te zoeken. Geen reactie. Via FB privé bericht contsctgezocht. En dan zeggen ze gewoon ja jekan nu een nieuwe verzekering af sluiten voor de kosten van de premie die je online ziet. Wat een slechte service Je mag toch verwachten dat zedit zelf netjes oplossen?


Andre

4 december 2023

Inshared autoschade handelt alsvolgt, Als je allrisk verzekerd bent met vervangend vervoer moet je oppassen. Wanneer je een voertuig krijgt toegewezen door Inshared wacht je een verassing. Zij verzuimen je om te informeren over extra kosten. In mijn geval moest ik €172, bijbetalen om de aansprakelijkheid af te kopen voor een leen auto. Klachten hierover worden niet serieus genomen. Dus hoe Inshared aan de hoge score komt in mij een raadsel.