icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 26.19047619047619 van 100
21 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 25.714285714285715 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 26.666666666666668 van 100
Klantenservice
score reviews 25.714285714285715 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 26.666666666666668 van 100
21 reviews
Sorteer op
Door Marcel op 21 november 2024
score reviews 45 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 60 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Geen schade gereden, niks aan de hand en de premie word met 22% verhoogd van €44,59 naar 54,42. Ik draag Inshared voor als meest asociale verzekering 2024/2025

Door Naomi op 7 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Uit het niets is mijn premie verdubbeld. Dit is van de voren niet aangekondigd. Zonder dat ik gebruik heb gemaakt van de verzekering of iets dergelijks. Ik heb Inshared hierover gemaild maar zij nemen geen contact met mij op. Bellen kan niet.

“Niet mee in zee gaan.”

Door Jamie op 2 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Eind mei ben ik door een auto aangetikt, welke is doorgereden. Vanwege het doorrijden heb ik aangifte gedaan. Omdat er lichte schade op mijn auto zat - en ik het kenteken van de andere bestuurder had - heb ik een claim ingediend bij mijn verzekeraar (Inshared). Een schade expert heeft vastgesteld dat er geen noemenswaardige schade was en ik kon dus niks verhalen op de bestuurder. Er is dan ook € 0,00 uitgekeerd aan mij. Desondanks besloot Inshared om mijn premie (meer dan) te verdubbelen en mijn schadevrije jaren af te nemen.

Door Savannah op 21 juni 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ga niet met deze verzekeringsmaatschappij in zee!! Je kan ze nooit bereiken, maken mooie reclame maar je krijgt nooit een cent terug van ze!! Wij moesten €1000!!!!! Betalen aan ze omdat wij per ongeluk de verkeerde datum voor een kleine schade hadden ingeleverd. Wij wilden dit aanpassen maar dat kon en mocht niet meer, ze hebben dit als fraude aangekaart en nu moesten wij betalen. TRAP ER NIET IN!!!! Ook zou je elk jaar als klant een beetje terug krijgen omdat het ‘potje’ van inshared te verdelen valt. Geloof me in al die jaren hebben ze telkens wel een excuus waarom ze niet kunnen uitbetalen. Nooit meer bij deze verzekering en ik waarschuw andere mensen hiervoor!!

Door Eelco op 10 juni 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Stop gewoon met dit bedrijf! jullie hebben een 2 als cijfer in Nederland en in Duitsland maken jullie er helemaal een potje van..... Daar krijgen jullie een 1 als cijfer! Ik ga niet mijn naam en adres posten op een openbare site. Maar ik kan jullie verzekeren (grappige woordspeling) Dat het een grote puinhoop is bij Inshared en dan mijn nieuwe verzekering (Anwb) alle moeite heeft om mijn schadevrije jaren toe te kennen omdat jullie die niet geregistreerd hebben. Ik rij al 27 jaar schadevrij en jullie hebben je best gedaan al mijn schadevrije jaren uit de registratie te halen. Dit krijgt nog een gevolg, omdat ik mijn rechtsbijstand heb ingeschakeld om dit uit te zoeken. Feit blijft.. GA JE NOOIT HIER VERZEKEREN WANT ER KOMT ALLEEN MAAR ELLENDE VAN. Ik ga niet meer in contact met jullie, want die kansen hebben jullie al gehad! Ik kon niet bellen en via de mail kreeg ik een standaard antwoord na 14 dagen waar je niks aan hebt. Ik ben al lang niet meer verzekerd bij jullie, Je veroorzaakt enorm veel leed bij mensen die al in de problemen zitten.