icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van InShared autoverzekering


InShared-autoverzekering

Totaalscore

131 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
131 reviews

CAA

15 mei 2020

Wat een Baggerverzekering!!! Je wordt aan het lijntje gehouden en er wordt glashard tegen je gelogen. Onze auto heeft schade doordat het in brand was gestoken. We zijn bijna 2 maanden verder en nog steeds niks uitgekeerd. Ik belde zeker een paar keer week om stand van zaken te vragen. Er wordt botweg gezegd dat het geen zin heeft om meerdere keren per week te bellen want dat zorgt er niet voor dat het proces sneller gaat. Toch ben ik blijven bellen. Schade expert en technisch rapport is afgerond en opgestuurd, maar volgens Inshared wachten ze op een technisch rapport! Ze liegen keihard tegen je. Als je de behandelaar wilt spreken is deze niet bereikbaar. Terug belverzoeken ingediend en nog niet worden teruggebeld. Doen alsof je klanten dom zijn, is een domme zet van Inshared! Wij gaan dit hogerop zoeken en hebben al contact met onze advocaat hierover! Inshared is absoluut niet te aan te raden! Meest slechte verzekering ooit!


anoniem

12 mei 2020

aangereden door een onbekend voertuig en tegenpartij, maar ik krijg de schuld hiervan. Altijd netjes premie betalen en in 1e instantie hen gekozen vanwege de lage premie. Goedkoop=Duurkoop met een slechte service en slechte communicatie! Ik zou Inshared totaal afraden, kies liever voor iets duurdere verzekeraar dan deze.


Danielle

27 maart 2020

Aantal jaren verzekerd geweest bij Inshared voor mijn motor. In heel 2019 amper 1000 km gereden en de motor staat in de met camera’s beveiligde schuur met 2 sloten. Toch kreeg ik een brief van Inshared dat mijn premie omhoog ging. Prima dacht ik.. tot mijn vriend (ook met zijn motor sindskort op mijn aanbevelen) verzekerd bij Inshared ook een brief ontving met de mededeling dat zijn premie omlaag ging?!? Ik heb direct de verzekering opgezegd.


Jacqueline

12 maart 2020

Innen iedere maand de premie en als er iets is is er geen dekking!!!!


Hjd

7 maart 2020

Ze zijn in ieder geval telefonisch bereikbaar. Leggen alles uit maar dat is dan ook alles. Ben aangereden door een achteruit rijdende auto. Moet een eventuel leenauto zelf voorschieten, schaderapport moet je eerst zelf betalen en dan de dagwaarde die erg laag bepaald wordt. En dat is dan de eigen verzekeraar Inshared. Onbegrijpelijk, ze lijken wel VOOR de tegenpartij.