icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 26.136363636363637 van 100
22 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 25.454545454545453 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 27.272727272727273 van 100
Klantenservice
score reviews 25.454545454545453 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 26.363636363636363 van 100
22 reviews
Sorteer op

“Inshared: you NEVER benefit!”

Door Hub op 20 januari 2025
score reviews 25 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Mijn zoon krijgt schade waarbij de tegenpartij schuld bekent. Auto wordt total loss verklaard door DEKRA die de expertise uitvoert i.o.v. Inshared. Afwikkeling: de dagwaarde is €7000, hij kan de auto via DEKRA verkopen voor €2000 en de overige €5000 komt van de verzekering. Akkord, auto verkocht. Inshared begint dan te zeuren als gevraagd wordt wanneer de uitbetaling komt (want hij moet een andere auto hebben voor zijn werk). Na veel gebel komt €1000. (inmiddels heeft mijn zoon geld moeten lenen om een nieuwe auto te kopen). Na nog meer gebel €1500. En dan zegt Inshared: we hebben met de tegenpartij afgesprokken dat de schade gedeeld wordt, dus u krijgt maar €2500 van ons. Schade afgehandeld! Dit is typisch gedrag: als je te laat de premie betaalt staan ze direct op de stoep, maar schade uitbetalen, ho maar. Inshared: WE all benedit (en met WE bedoelen ze dus zichzelf). Ik heb mijn eigen verzekering ook maar opgezegd en overgestapt naar een andere.

Door MM op 16 januari 2025
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik heb hele slechte ervaringen met Inshared. Ik heb sinds maart 2024 een claim bij hen ingediend. Tot op het moment dat het op mijn persoonlijke pagina als doorlopend wordt weergegeven. In november werd mijn premie verhoogd naar 140. Toen werd het in december verhoogd naar 160 (zonder kennisgeving). Later in december stuurde Inshared een e-mail dat mijn premie in 2025 200 zou zijn. Ik heb Inshared van augustus tot november veel e-mails gestuurd met de vraag naar de claim tegen mij om te voorkomen dat ik een hogere premie zou krijgen. Maar alle antwoorden die ik ontving, gaven geen vervaldatum wanneer de claim zou worden afgehandeld. Dus Inshared is erg actief in het innen van geld, maar geeft niet om het leed van de verzekerde. Uiteindelijk besloot ik het te laten gaan en verhuisde ik mijn verzekering naar een ander bedrijf met een behoorlijke korting. Ik raad Inshared helemaal niet aan!

Door Marcel op 21 november 2024
score reviews 45 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 60 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Geen schade gereden, niks aan de hand en de premie word met 22% verhoogd van €44,59 naar 54,42. Ik draag Inshared voor als meest asociale verzekering 2024/2025

Door Naomi op 7 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Uit het niets is mijn premie verdubbeld. Dit is van de voren niet aangekondigd. Zonder dat ik gebruik heb gemaakt van de verzekering of iets dergelijks. Ik heb Inshared hierover gemaild maar zij nemen geen contact met mij op. Bellen kan niet.

“Niet mee in zee gaan.”

Door Jamie op 2 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Eind mei ben ik door een auto aangetikt, welke is doorgereden. Vanwege het doorrijden heb ik aangifte gedaan. Omdat er lichte schade op mijn auto zat - en ik het kenteken van de andere bestuurder had - heb ik een claim ingediend bij mijn verzekeraar (Inshared). Een schade expert heeft vastgesteld dat er geen noemenswaardige schade was en ik kon dus niks verhalen op de bestuurder. Er is dan ook € 0,00 uitgekeerd aan mij. Desondanks besloot Inshared om mijn premie (meer dan) te verdubbelen en mijn schadevrije jaren af te nemen.