icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis.

icoon nieuw huis

Reviews van InShared autoverzekering


InShared-autoverzekering

Totaalscore

95 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
95 reviews

Lies

6 oktober 2017

Wij zijn in juli 2017 overgestapt naar een autoverzekering bij Aegon. En bij inshared moeten ze dan in roydata base je schade vrije jaren invullen zodat alle verzekeraars weten hoeveel schade vrije jarenje hebt opgebouwd. In ons geval hebben wij 14 schade vrije jaren op dit moment.Vanaf juli 2017 zodra wij zijn overgestapt weigert inshared deze 14 schade vrije jaren erin te zetten. Ze vertellen ons dat ze het gaan doen en dit is op heden nog steeds niet gebeurt. Dit geeft een hoop rompslomp. Dus ik zeg.... ga niet voor goedkoop bij inshared want het geeft je heel veel werk naderhand. Zelf kun je er niets aan veranderen want zei moeten die schade vrije jaren erin zetten.


J.H. Koster

11 september 2017

Nu vier jaar bij ze verzekerd, één keer een schade gehad. Prima afgehandeld, digitaal dossier, online chat en e-mail verloopt prima. Zelfs in het weekend contact gehad over de polis. Ik betaal 10 euro per maand minder dan in de vergelijker wordt opgegeven. Waarom extra pechhulp, ik rijd Toyota en als je één keer per jaar een servicebeurt door ze uit laat voeren dan ben je in heel Europa verzekerd van hulp.


JvH

30 augustus 2017

Als goede Nederlander lees je geen autopolis. Je denkt dat het is zoals je verwacht. Niets is echter minder waar. Elke schade wordt door een eigen schade-expert beoordeeld en reparaties worden uitsluitend door gecontracteerde bedrijven uitgevoerd. Dit resulteerde bij mij in een gedeeltelijk betaalde autoruit. Polis niet gelezen.........


Charlotte

1 juli 2017

Ik raad iedereen af een verzekering af te sluiten bij Inshared! Na 5 jaar gedacht te hebben dat mijn auto goed verzekerd zou zijn via Inshared blijkt nu dat Inshared niets voor mij kan betekenen. Iets in het systeem bij Inshared blijkt niet goed te zijn ingevuld waardoor ik nooit recht heb gehad op een verzekering. Gek genoeg heb ik 2 jaar geleden wel mijn schade vergoed gekregen zonder enig bericht van Inshared dat iets in mijn persoonlijke gegevens niet juist stond genoteerd. Nu wilde ik weer schade melden, wat in eerste instantie geen probleem bleek te zijn. Echter stuurt Inshared mij een week later een korte mail waarin zij melden dat mijn gegevens niet kloppen, ik nergens recht op heb, niets vergoed krijg, alle premie terug moet betalen én de vergoede schade van 2 jaar geleden terug moet betalen. Of ik dit alles binnen een maand kan betalen. Na eindeloos heen en weer mailen met medewerkers (niet echt professioneel in tekst en benadering) van Inshared (studenten?) krijg ik nergens


Paolo

23 juni 2017

Verzekering was op basis van gratis service rechtsbijstand bij verhaal tegenpartij. Schade gehad in buitenland en tegenpartij is schuldig. Verwijzen mij eerst naar reisverzekering voor rechtsbijstand. Omdat het auto betreft kom ik weer bij Inshared. Nu beroepen ze zich op een service eb geen rechtsbijstandsverzekering. Is niet voor buitenland zeggen ze dan en de service kunnen ze naar eigen inzicht toepassen. Na een klacht zijn ze toch overgegaan op verhaal op tegenpartij. Duurt nu al bijna 10 maanden zonder enige noemenswaardige vooruitgang. In het begin antwoorden ze nog wel met toezeggingen, maar laatste weken helemaal niets meer. Nog wel een keer excuses gehad dat het door hun niet goed in behandeling is genomen, maar, daarna geen zichtbare verbetering. Ook had ik een inzittendenverzekering en de uitkering voor geleden schade vanuit die verzekering heeft bijna 9 maanden moeten duren. Ook slechte backoffice, geen expertise. moeten terugvallen op Achmea personeel voor bijna alles.