icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Reviews van InShared autoverzekering


InShared-autoverzekering

Totaalscore

120 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
120 reviews

Waardeloze schade-afwikkeling

2 augustus 2019

Op 6 april aangereden door een verzekerde van Inshared. Er moeten nog een aantal zaken worden vergoedt. Als je hen belt sta je tientallen minuten in de wacht. En als je dan eindelijk iemand aan de lijn hebt, verschuilt men zich alleen maar achter personeelstekort en werkachterstand. Hier wil je niet verzekerd zijn mensen.


Ilona

12 juli 2019

Goed tot er wat gebeurd. Ben van achter aangereden op 11 mei auto was direct totallos ben tot op de dag van vandaag bezig teveel betaalde en onterechte afschrijving van premie terug proberen te krijgen. Uiteindelijk zou het de 10de deze maand op me rekening staan en nu de 12de staat het er nog niet. Service is beneden peil als je beld word er gezegd dat alles alleen maar via mail gaat zijn nooit te bereiken en antwoordt krijg je nagenoeg niet ik heb ondertussen alle verzekeringen bij inshared opgezegd en zodra ik me geld h3b wil ik ook niks meer met inshared te maken hebben en raad ook iedereen af hier ooit een verzekering bij te nemen.


BvM

10 juli 2019

De afhandeling van mijn schade (total loss) door een ongeval in Italië verliep uitstekend. De dagwaarde uitkering plus 10% is zondermeer uitstekend te noemen. Op dit moment is men begonnen met het aansprakelijk stellen van de Italiaanse tegenpartij die schuldig is aan het ongeval. Het verdere verloop wacht ik maar af.


M.K.

14 juni 2019

Niet mijn eigen verzekeraar (AllSecur) want die doen ook niks, maar de verzekeraar van de tegenpartij die tegen mij aan botste met achteruit uit het parkeervak rijden terwijl ik al stilstond om weg te rijden. Nu willen ze de helft vergoeden. Ontzettend sneu want ik heb geen enkele schuld! Al 3 maanden bezig met deze idiote verzekeraar en ze blijven bij hun punt. Ben benieuwd wanneer die zogenaamde expert komt pfff. Aan schade duidelijk te zien dat die muts die tegen me aan reed schuldig is...


Nicole

28 mei 2019

Er is na een half jaar geen schade geclaimd door de tegenpartij en toch wordt mijn premie met €150 p.m. omhoog gegooid. Het zou gaan om een mogelijke kleine kras op de bumper... Klantenservice wilt niet kijken naar oplossingen, maar is er alleen op uit om meer geld in het laatje te krijgen.