icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van InShared autoverzekering


InShared-autoverzekering

Totaalscore

117 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
117 reviews

M.K.

14 juni 2019

Niet mijn eigen verzekeraar (AllSecur) want die doen ook niks, maar de verzekeraar van de tegenpartij die tegen mij aan botste met achteruit uit het parkeervak rijden terwijl ik al stilstond om weg te rijden. Nu willen ze de helft vergoeden. Ontzettend sneu want ik heb geen enkele schuld! Al 3 maanden bezig met deze idiote verzekeraar en ze blijven bij hun punt. Ben benieuwd wanneer die zogenaamde expert komt pfff. Aan schade duidelijk te zien dat die muts die tegen me aan reed schuldig is...


Nicole

28 mei 2019

Er is na een half jaar geen schade geclaimd door de tegenpartij en toch wordt mijn premie met €150 p.m. omhoog gegooid. Het zou gaan om een mogelijke kleine kras op de bumper... Klantenservice wilt niet kijken naar oplossingen, maar is er alleen op uit om meer geld in het laatje te krijgen.


T.M.

2 maart 2019

INSHARED, waardeloze verzekeraar. Ben vorig jaar op de ring in Antwerpen door een vrachtwagen van achteren aangereden. Omdat 1 hokje op het aanrijdingsformulier was aangekruist (naar eer en geweten ingevuld door mij) is de partij die mij van achteren heeft aangereden in het gelijk gesteld. ONBEGRIJPELIJK. Inshared heb ik moeten wijzen op het opvragen van camerabeelden. Als eerste antwoord kreeg ik hierop terug dat wanneer de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij dit nodig achtte dat zij deze dan wel zouden hebben ontvangen. Hierop heb ik geantwoord dat INSHARED zelf eens de regie in handen moet nemen om voor hun klanten (ik dus) het maximale te doen om rechtvaardigheid te krijgen. Hierop heeft INSHARED de beelden opgevraagd, maar tot mijn verbazing wederom bij de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij, maar gezien duur aanrijding niet meer beschikbaar. INSHARED gaat niet voor hun klanten bij schade, alleen maar bij premie-inning. GEEN AANRADER


Jan

4 februari 2019

2 maal een schade geclaimd, beiden keren niet gehonoreerd! Bij een autoinbraak, werd ik doorverwezen naar ASR waar ik mijn inboedel heb verzekerd. Mijn auto werd niet goedgekeurd omdat er een kras op mijn voorruit zat, dus er moest een nieuwe voorruit in. Ik gebeld met inshared mijn ruitschade uitgelegd, de medewerker vertelde mij dat de voorruit vergoed zou worden en dat ik een eigen risico van € 135,- zou hebben Afspraak gemaakt met Carglass en daarna garage voor APK. De Carglass medewerker vroeg mij om een schadenummer, ik heb toen met inshared gebeld maar kreeg geen schadenummer omdat de schade niet vergoed zou worden. Wat zijn dit voor organisaties............


Gert-Jan

30 januari 2019

Klant worden is heel eenvoudig. Wanneer je overstapt naar een andere verzekering (omdat die veel goedkoper is!) kom je in een administratief proces, waarin ze alsnog je premie blijven incasseren en het heel normaal vinden omdat pas na een maand of twee(!) terug te betalen. Omdat "het systeem" niet eerder kan betalen. En wanneer je denkt dat alles afgerond is...kreeg ik nog een mail met een betalingsherinnering! Anno 2019 moet je je als verzekeraar wel een beetje schamen wanneer je zo'n proces niet onder controle krijgt. #klantindekou Gelukkig zit ik nu bij een (goedkopere) verzekeraar met veel meer service.