! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Klaverblad autoverzekering


Klaverblad-autoverzekering

Totaalscore

41 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
41 reviews

Bez

9 augustus 2021

Ik had paar jaar een autoverzekering bij hen en opgegeven moment kreeg ik een bericht van RDW dat mijn auto niet verzekerd was,heb die gasten gebeld en zeiden ze dat was hun bedrijf aan het veranderen en verzekeringen waren veranderd en ik een mail had gekregen, maar had ik niks ontvangen, dus reed ik week zonder de verzekering. Heel slechte bedrijf met contact met je klanten. En nooit meer met hen in zee gaan.


Ger

27 april 2021

Had een autoverzekering bij klaverblad maar omdat er geen genoeg winst werd gemaakt werd de verzekering beëindigd. Kon een nieuwe afsluiten maar was een keer zo duur. Mooie club met hun mooie reclame gaat toch om mensen. Laat me niet lachen


Esther

30 maart 2021

Zeer slecht . Derde keer dat mijn auto niet verzekerd blijkt te zijn. Kan niet telefonisch.moest naar assurantie kantoor..niet mijn keuze maar die van klaverblad. Blijkbaar geeft die niks door. Klaverblad zegt...bij assurantie kantoor neerleggen.assuratie zegt bij klaverblad. Inmiddels aangehouden.niet verzekerd zegt de politie. Medewerker geeft geen naam door en schijnbaar worden gegevens niet bewaard. Zegt ...staat vast in je spam mail...kan niet zeggen wanneer die mail is verstuurd..heel vreemd en niet de eerste keer


Michiel

12 december 2020

Als tegenpartij in contact geweest met Klaverblad bij parkeerschade door mijn oude buurman. Per mail kon ik hem aansprakelijk stellen. En kreeg direct een mail terug dat het was aangekomen en in behandeling is genomen. Volgende dag ben ik gebeld om te controleren of ik de juiste persoon ben. Omdat het voor mij de eerste keer is om contact te hebben met een schadeverzekeraar vond ik het vrij spannend of mijn schade vergoed zou worden. De procedure is netjes verlopen. Enige minpunt is dat na het vaststellen van het schadebedrag (de geleden schade door een schade-expert) het twee weken duurde voordat ik het schadebedrag gestort kreeg. Maar goed, zorgvuldigheid kost tijd en ik weet verder ook niet wat voor werk zij verder moeten verrichten.


nero

10 november 2020

gewoon beste verzekering van Nederland, communicatie gaat prima en super snel, via email wat traag maar via telefoon altijd geholpen en best vriendelijke mensen daar