! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Nationale-Nederlanden autoverzekering


Nationale-Nederlanden-autoverzekering

Totaalscore

78 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
78 reviews

H.H.

7 mei 2021

Deze maatschappij traineert er op los. Slechte en onduidelijke communicatiestructuur. Veelvuldig stukken moeten heroverleggen. Doen er alles aan om zo weinig mogelijk uit te hoeven keren. Hun slogan is misleidend "Wat er ook gebeurt". Nou wat er ook gebeurt, je vangt achter het net bedoelen ze vast. Mij zien ze nooit meer terug!


Anoniem

3 januari 2021

Klantvriendelijk, goede bereikbaarheid, goede service


J.R. Brakenhoff

31 juli 2020

30-07-2020 een aanrijding gehad op de n57 verweg van huis. Moest hier bij naar het ziekenhuis. Had een kaart van de het bedrijf waar de auto stond. Voor de rest wijnig info. De dag er op thuis uit het ziekenhuis bel met de verekering. 0900 begonnen 7 verschilden mensen gesproken met een wacht tijd van gemideld 30 min niemand had het fatsoen om te vragen hoe het nu met ons is. De laast persoon wist mij te vertelen dat hun niks doen en ik maar ff moest uitzoeken waar de auto van de genen die ons heeft aan gereden verzekerd is en met hun moest regelen. En hoe de auto bij ons thuis komt met vakantie spullen ja dat moet u allemaal regelen met de verzekering van de tegen partij. En er werd me succes gewenst. Stop de tijd 12.30 meerder kastje en deuren gesproken en niks geholpen. Interpolis gebeld 30 min later alles geregeld en vonden het allemaal erg vervelend voor ons. Vast contact persoon en blij dat het met ons goed is afgelopen. Glas helder en op recht.


Patrick Kruithof

28 februari 2020

Doen er alles aan om maar niet uit te hoeven keren


V

9 mei 2017

Dankzij deze firma heb ik onverzekerd rondgereden en hangt er een boete van de RDW boven mijn hoofd. Dit omdat de betalingen die ik gedaan had door hun bank geweigerd was. Ik was me hier niet van bewust. Alle andere maanden waren keurig betaald. Verzekering blijft hier een hard hoofd in hebben. Mijn assurantieadviseur probeert dit nu recht te zetten. Ben al heel lang klant bij Delta Lloyd, maar de manier waarop ze met klanten omgaan is schandalig. Ik heb gewoon betaald, maar op foutjes maken, ook al is het door de bank, wordt je keihard op afgerekend!! Oppassen. Als je een nabetaling doet, vul dan NOOIT het acceptgiro veld in.