icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Nationale-Nederlanden autoverzekering


Nationale-Nederlanden-autoverzekering

Totaalscore

79 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
79 reviews

J.R. Brakenhoff

31 juli 2020

30-07-2020 een aanrijding gehad op de n57 verweg van huis. Moest hier bij naar het ziekenhuis. Had een kaart van de het bedrijf waar de auto stond. Voor de rest wijnig info. De dag er op thuis uit het ziekenhuis bel met de verekering. 0900 begonnen 7 verschilden mensen gesproken met een wacht tijd van gemideld 30 min niemand had het fatsoen om te vragen hoe het nu met ons is. De laast persoon wist mij te vertelen dat hun niks doen en ik maar ff moest uitzoeken waar de auto van de genen die ons heeft aan gereden verzekerd is en met hun moest regelen. En hoe de auto bij ons thuis komt met vakantie spullen ja dat moet u allemaal regelen met de verzekering van de tegen partij. En er werd me succes gewenst. Stop de tijd 12.30 meerder kastje en deuren gesproken en niks geholpen. Interpolis gebeld 30 min later alles geregeld en vonden het allemaal erg vervelend voor ons. Vast contact persoon en blij dat het met ons goed is afgelopen. Glas helder en op recht.


Patrick Kruithof

28 februari 2020

Doen er alles aan om maar niet uit te hoeven keren


V

9 mei 2017

Dankzij deze firma heb ik onverzekerd rondgereden en hangt er een boete van de RDW boven mijn hoofd. Dit omdat de betalingen die ik gedaan had door hun bank geweigerd was. Ik was me hier niet van bewust. Alle andere maanden waren keurig betaald. Verzekering blijft hier een hard hoofd in hebben. Mijn assurantieadviseur probeert dit nu recht te zetten. Ben al heel lang klant bij Delta Lloyd, maar de manier waarop ze met klanten omgaan is schandalig. Ik heb gewoon betaald, maar op foutjes maken, ook al is het door de bank, wordt je keihard op afgerekend!! Oppassen. Als je een nabetaling doet, vul dan NOOIT het acceptgiro veld in.


Joost

30 oktober 2016

Mijn WA verzekering bij NN loopt op 1 december af. Met ingang van het nieuwe jaar (1 december 2016) is mij een nieuw product aangeboden, de ZekerheidsPakket Particulieren (ZPP) met dezelfde condities en voorwaarden. Echter de premie stijgt wel met 100%! Voor mij reden om mijn verzekering bij NN te beëindigen. Jammer, gemiste kans voor NN.


Verbaasde klant

8 oktober 2016

Waren tevreden over onze polis totdat wij een email ontvingen om ons inlogadres te activeren. Toen we dit hadden gedaan kwamen we tot ontdekking dat de premie per 18 december 2016 met ruim € 16 per maand verhoogd wordt. Telefonisch contact opgenomen en er volgde een niet zo prettig gesprek. Ik moest maar begrijpen dat de polis beëindigd zou worden en zou daar schriftelijk bericht van hebben gekregen. Dat is tot heden niet het geval. Mocht van de mevrouw van Nationale Nederlanden niet boos worden voor het feit dat je op deze manier ontdekt dat de premie verhoogd wordt zonder opgave van reden. Om kort te gaan snel een eind gemaakt aan het onaangename gesprek met de mededeling dat wij zo snel mogelijk de verzekering zullen beëindigen. Overigens was het een goede verzekering maar deze polis zal vanaf 18 december niet meer bestaan. Voor ons, om tot nu toe onduidelijke reden. Waarschijnlijk verdient deze verzekeraar te weinig aan deze polis en smeert je een veel duurdere nieuwe aan.