icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Check de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon.

VluchtClaimService

Reviews van OHRA autoverzekering


OHRA-autoverzekering

Totaalscore

62 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
62 reviews

Anoniem

14 augustus 2017

Ik heb tot 1 mei 2017 een lease-auto gereden. Sinds 26 mei 2017 heb ik particulier een auto in bezit en heb ik een verzekering afgesloten bij de OHRA. Bij het afsluiten van de verzekering heb ik aan gegeven dat ik drie vrije schadejaren heb. De OHRA heeft vervolgens verzocht een verklaring te tonen van de lease-maatschappijen. Volgens de verklaringen van de lease-maatschappijen heb ik de laatste schade gehad op 8 februari 2014. Dat is dus gerekend vanaf 1 mei 2017 ruim drie jaar geleden. Ik verwachtte dan ook op basis van deze verklaring behoud van de korting op mijn premie zoals bij de afsluiting toegekend. De OHRA reageerde echter met de mededeling dat er schade had plaats gevonden in de leaseperiode waardoor mijn premie verhoogd zou worden met € 30,- per maand. De OHRA zegt dat ik door de schade op -5 schadevrije jaren ben gezet en daardoor bij de OHRA op NUL moet beginnen. Ik vind dit misleiding want ik heb aangetoond dat ik drie schadevrije jaren heb.


theo

24 april 2016

Nooit enig probleem gehad. Altijd behulpzaam. Reageren adequaat ook in het buitenland!


SH

1 juni 2015

Ik ben 13 jaar verzekerd bij OHRA, voor zowel de auto als woonhuisverzekeringen. Ik heb destijds de autoverzekering afgesloten met als toevoeging dat mijn man regelmatig bestuurder is. Wij rijden beide ongeveer even veel in de auto. Nu hebben we een nieuwe auto gekocht, die OHRA niet kan verzekeren (grijs kenteken evenals de huidige). Ik vraag om een bewijs van de schadevrije jaren, maar die kunnen ze pas geven als de verzekering is opgezegd. Aangezien we de auto pas kunnen verkopen op het moment dat de nieuwe is geleverd hebben we dus tijdelijk 2 auto's. Ze willen op geen enkele manier meewerken en geven aan dat mijn man, ook al is hij als regelmatig bestuurder geregistreerd dus in al die tijd geen no claim heeft opgebouwd. Ze hebben ons dus vals voorgelicht en bedrogen.


J.W.

1 oktober 2014

Schades worden perfect uitgevoerd en bij uitbetalingen wordt alles zeer snel in orde gemaakt


W.C.Avontuur

16 september 2014

Bij een schade, ( na 24 schadevrij en 18 trede,meer wordt niet meer meegeteld bij OHRA)werd mij telefonisch mede medegedeeld dat mijn jaar premie met € 46,= zou worden verhoogt. Na ontvangst van de polis aanpassing werd de premie € 587,04 hij was € 508,17=€ 78.87Daarbij verlies ik ook nog 5% collectiviteit, 3% pakket korting en 5 trede. Er zit wel een assurantie verhoging van €13,68 in.