Totaalscore
- Afhandeling schadeclaims
- Informatievoorziening van de verzekeraar
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
Hans
9 september 2024Reeds lange tijd(denk meer dan 15 aar) al mijn verzekeringen bij de OHRA. Niets dan positief. Helaas as 1 oktober wordt mijn autoverzekering 50% duurder terwijl ik 82% No claim en en al jaren geen schade heb gereden(afkloppen). Zijn alle auto verzekeringen 50% duurder geworden.
Carl
25 juni 2024Perfect de 1000 km verzekering, Goedkoop en makkelijk, wij rijden ongeveer 2000 per jaar en een bundel kost ongeveer 70 euro. maw voor ongeveer 140 euro een heel jaar all-risk verzekerd.
Rene
18 juni 2024Ik woon paar maanden in instelling en sta hier ingeschreven bij het GBA.. Gooit ohra mij uit alle verzekeringen ( ook auto) omdat ze niemand die hier wonen verzekeren. Terwijl het gewone mensen zijn. Schandalig wat zeker via een advocaat aangepakt gaat worden. En dan ben je al 6 jaar verzekerd bij Ohra.
Roy
15 mei 2024Sinds 1,5 jaat verzekerd bij Ohra (autoverzekering). 16 jaar eerder bij andere verzekeringsmaatschappijen de auto verzekerd. Nooit schade gehad en nu in 1,5 jaar wat blik schade en een barst in mijn autoruit. Beide schades zijn snel, goed afgehandeld waarbij het telefonisch contact met Ohra uitmuntend was. Vriendelijke medewerkster, duidelijke communicatie, goede voorstellen en snel afgehandeld. Ik kan Ohra aanraden en heb mijn zoon geadviseerd zich ook hier te verzekeren.
Robert
25 september 2023OHRA autoverzekering is slecht tot zeer slecht wat communicatie betreft. OHRA zegt bijv dat er een reactie komt binnen 15 werkdagen,is niet waar. Vaak wordt er bij een digitale klacht helemaal niet geantwoord. Als je een medewerker spreekt,komt hij zijn belofte niet na. Bah, wat een vervelende organisatie