icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van OHRA autoverzekering


OHRA-autoverzekering

Totaalscore

70 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
70 reviews

Wahhab

10 mei 2022

Sinds ik mijn rijbewijs heb, heb ik alleen maar bij Ohra gezeten. Ze hebben mij altijd netjes gehlopen en netjes behandeld. Ook de schades die ik had of had aangericht werden soepel afgehandeld. Ik zou deze autoverzekering echt aanraden. Super bedankt voor uw top service Ohra Team ^^


Stan

18 november 2021

Slechte verzekering sluit hier niks af!!!!!!!!! Wanneer je doodleuk je premie betaald zijn ze tevreden en wanneer je een schade melding hebt houden ze hun handen er van af en moet je het maar bekijken of je nou 1 of 8 jaar klant bent ze vergoeden het niet en gaan er vandoor met je premie die je betaald hebt! Wanneer je een verzkering hebt bij OHRA zou ik duimen dat je geen ongeluk krijgt want dan kan je alles zelf vergoeden. Oplichtertjes


Marijn

28 oktober 2021

Bij overname van Now Go zijn mijn schadevrije jaren niet meegenomen, en terugbetaling van te veel berekende premie blijft uit!!


Alex

16 oktober 2021

Sluit hier geen verzekering af!!!!!! Ik wil mijn motor verzekeren en ze zien een schade staan die niet mijn schuld is. Dat zien ze als schade en willen ze je niet verzekeren. Dus als je schade heb thema’s wel of niet jouw schuld wordt je niet verzekerd? Waar zijn verzekeringen dan voor? Laten we duidelijk zijn dat ik nog nooit schuld schade heb gereden en een beroep van redelijke aanzien heb. Niet met deze mensen in zee gaan!!!


Arjan

3 mei 2021

Ik wilde een autoverzekering afsluiten op een auto die eigendom is van mijn inwonende zoon, nog zonder rijbewijs. Ik draag verantwoordelijkheid en ben voorlopig de bestuurder. Via de website kun je deze verzekering zo afsluiten, ook wanneer de tenaamstelling niet gelijk is aan de berijder. Contact gehad met de helpdesk een na een half uur wachten was het antwoord dat mag niet. Huh, voor andere verzekeraars geen issue, via uw site mag het gewoon, hoezo niet? U bent geen klant. Nee op deze manier word ik dat ook niet.