Heb voor het eerst een schade die veroorzaakt is door kinderen(dikke stoepkrijt met Punt)en ouders hadden de schade ook zelf gezien en samen schade formulier ingevuld. Om verhaal kort te maken naar schade bedrijf gebracht wat aangesloten is bij de verzekering maatschappij. Schade bedrijf heeft motor kap gepolijst en tegelijkertijd de lak verband (cirkel vorming) en zou volgens hun na paar keer regen weg gaan. De schade aan bestuurders deur niks gedaan omdat volgens hun andere schade was terwijl de schade door ons en de ouders van kinderen zelf gezien hebben. We hebben alleen de schade opgegeven waar krijt sporen waren en rondom de auto zijn ook andere schades en die hebben we niet aangegeven. Verzekering maatschappij weer gebeld afspraak gemaakt met expert bij dezelfde schade bedrijf. Expert heeft met mij contact opgenomen en telefonisch afgesproken dat motor kap opnieuw spuiten en deur restylen. Kreeg mail en zie nergens wat we hadden afgesproken en dat er niks wordt vergoed en als ik het zou laten maken zou mij schade vrij jaren kosten. Weer voor zoveelste keer gebeld dat expert mij weer terug belt en intussen zijn we vanaf 15-8-2024 bezig! In tussentijd paar keer van kast naar muur ook gestuurd. Op laatst klachten formulier ingevuld en reactie op gehad en moet nu zelf contra expertise inschakelen plus ineens is de schade ontstaan door stroom schade in 2022 en ik heb de auto in 2023 september gekocht zonder schade en heb foto’s ervan. Ben bezig met een contra expertise en zoniet rechtsbijstand inschakelen.
Reviews van Unigarant autoverzekering
Unigarant autoverzekering“Ik snap niet dat de ANWB met zo een partij inlaat”
Door bardouin op 13 november 2023Als er niks aan het handje is dan heb je geen last van ze. Maar zodra ze service moeten verlenen zijn ze er niet en in hun ogen heeeft de klant het altijd gedaan. In mijn geval deed de "beacon" het niet en ik kom dan mijn verzekeringsvoorwaarden niet na. Het is toch hun rotzooi. Als de batteij dood is, moet er gewoon een nieuwe opgestuurd worden zonder gezeur van de klant voldoet niet aan de voorwaarden en we beindigen de verzekering. Belachelijk!!
“ANWB onwaardig.”
Door Pechgarant op 2 augustus 2023- Onbereikbaar; - Uren in de telefonische wachtrij; - Reactie op e-mail duurt 5 - 10 werkdagen; - Geen eigen schadebehandelaar; - Schademelding wordt onzorgvuldig gelezen; - Geüploade documenten worden niet gevonden; - Schade van > €2.500 dankzij bewerkstelligde coulanceregeling teruggebracht naar <€800; - Reactie op klacht: binnen 4 uur telefonisch; - Excuses en we sturen u een bloemetje; - Bloemetje? Liever een dinerbon gelet op de schadebeperking ;-) - Uhhh, blijkbaar: dan niets! Niksgarant! - -
“Niet doen, of nooit een claim indienen, alleen maar gezeur.”
Door Kate op 23 maart 2023Eenmalige een claim ingediend, bewijs laat zien dat de tegenpartij schuldig was maar de verzekering neemt nieteens contact op met de getuige. Verder heel minimaal contact en lang voordat je antwoord hebt zodat je langer premie betaald om het afgehandeld te krijgen.