Totaalscore
- Afhandeling schadeclaims
- Informatievoorziening van de verzekeraar
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
Laura
6 oktober 2022Begin september voor het eerst een Nederlandse autoverzekering afgesloten na 8 jaar een belgische auto te hebben gehad. Meermaals contact gehad zowel via e-mail als telefonisch, omdat er nog wat onduidelijkheden waren over mijn bonus-malus verklaring vanuit België. 3 documenten aangeleverd, waar 1 document gebruikelijk is in Nederland. Contact gehad met Jaimie van klantsupport regio Oost (volgens mij Enschede). Zij heeft er alles aan gedaan zodat er opnieuw werd gekeken naar mijn aangeleverde documenten en als groot pluspunt belde zij mij persoonlijk vanochtend op om te zeggen dat het nu allemaal rond was waardoor ik op 8 schadevrije jaren kon blijven staan. Al met al, super tevreden met de moeite die door Jaimie is genomen en haar persoonlijke benadering om mij namens Univé telefonisch te benaderen. Ik raad Univé dan ook aan iedereen aan. Mijn ruit schade was ook binnen no time afgehandeld!
J.H.. Dillerop
13 september 2022vlot afhandelen van de schade
Marja
8 september 2022Toegankelijk Kan langs komen op kantoor zelfs zonder afspraak. Professioneel en correcte afhandeling van het schade bedrag
H. Pops
7 september 2022Zeer coulant bij schades. Gelooft me op mijn woord. Snelle afhandeling. Binnen 3 dagen staat het schade bedrag op mijn bankrekening
ADO Den Haag
5 september 2022De Unive is snel met afhandelen van de schade en keert snel uit