icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van Univé autoverzekering


Univé-autoverzekering

Totaalscore

180 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
180 reviews

Unive past sluipend de autoverzekering aan met 20%

24 januari 2019

Na een telefonische vraag om heldering bij Unive wat de reden kan zijn dat de autoverzekering met iets meer dan 20% van 2018 naar 2019 is verhoogd?komt als antwoord om de schadelast van Unive te compenseren. Genoeg reden om overstappen. Dit gebeurde sluipend, want er is bij ons geen enkel schrijven bekend van deze exorbitante prijsverhoging.


Geenland

22 januari 2019

Niet tevreden met de website en de service, alhoewel de verzekering mogelijk wel in orde is. De groene kaart wordt verstopt in een email met erg veel te downloaden pdfs. De groene kaart is niet terug te vinden op 'mijnunive'. Het is onduidelijk wat je aanspreekpunt is,


Anoniem

19 december 2018

Auto allrisk verzekerd, schade aan de onder dorpel tussen voor en achter portier. Naar schadeherstelbedrijf van Univé gegaan, nog voordat ik de schade bij de verzekering had gemeld, met het idee dat ik dan gelijk het schadebedrag kon doorgeven. Rond de vijf honderd euro. Schade met bedrag doorgegeven aan Univé en een afspraak voor herstel gemaakt. De reactie van Univé was meteen hoe ik in mijn bonus/malis zou terug vallen. Dat zag er niet gunstig uit dus besloot ik de schade direct voor eigen rekening te nemen wat ik volgens de voorwaarden nog achteraf ook had mogen doen. Op de dag van schadeherstel onaangenaam verrast, of ik even wilde tekenen voor een herstel bedrag van 860 euro. Niet getekend, het kon wel voor 560 gerepareerd worden maar de schademelding moest worden afgemeld bij Univé en ik moest dan wel direct zelf afrekenen. Univé en schadeherstelbedrijf hadden hiervoor geen verklaring. Vaste prijsafspraken zal het antwoord wel moeten zijn.


Chielos

4 december 2018

Geen enkele coulance in het toekennen van schadevrije jaren. Ik heb nl. vanaf 16 mei 2008 tot en met 19 aug 2015 zelf een auto + verzekering gehad en zonder schade gereden. vanaf 20 aug 2015 tot 24 oktober 2018 samen met mijn (ex)vriendin gereden. Die auto stond op haar naam en ik was mede bestuurder. Ook schade vrij gereden. Unive gaat 3 jaar terug....... jammer 2 maand over tijd dus!!!! Geen schadevrije jaren meer.


Maria

27 maart 2018

Ik heb al heel lang o.a. een autoverzekering bij Univé en ben zeer tevreden er mee. Ik heb in al die tijd twee ongevallen gehad, een spiegel kwijt dank zij een hufterige gedrag van een tegenligger en een ruitvervanging (dank zij een grote aalscholver, die het niet meer kan navertellen). In alle gevallen is de afhandeling goed en snel verlopen en alle geld naar tevredenheid uitgekeerd of de schade is rechtstreeks bij een schadeherstelbedrijf (waarmee Univé een contract heeft) hersteld.