icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 34.166666666666664 van 100
18 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 33.333333333333336 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 35.55555555555556 van 100
Klantenservice
score reviews 33.333333333333336 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 34.44444444444444 van 100
18 reviews
Sorteer op
Door Emre op 6 mei 2025
score reviews 100 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Ik snap werkelijk niet waarom mensen klagen hier. Ik vind het een top verzekeringsmaatschappij!! Uiterst vriendelijke en behulpzame personeel! Naast dat ik bij Unive beter verzekerd ben voor mezelf en mijn 2 voertuigen (auto en motor), ben ik ook nog goedkoper uit! Snelle service ook! Zeer tevreden!

“Goed afgehandeld.”

Door Menno op 18 april 2025
score reviews 100 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Prima snel afgehandeld all risk verzekering keerde snel uit bij schade verzekering tbv aankoop bedrag.

“Waardeloze bedoeling deze verzekeringsmaatschappij.”

Door Rian op 24 februari 2025
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Unive is geen dienstverlener. 23 november 2024 schade gemeldt aan de hand van inzittenden verzekering. Was betrokken bij zeer ernstig auto ongeluk als inzittende in auto die verzekerd was bij Unive. Niets vernomen. Na herhaaldelijk informeren, stand van zaken, krijg ik 10 februari 2025 bericht. Aansprakelijkheid ligt bij tegenpartij. Heb dus bijna 3 maanden gewacht op ..... ...... helemaal niks.

“Zie oa op Tripadvisor hoe slecht Unive wordt beoordeeld..”

Door Ton Treur op 18 februari 2025
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ikke: op 24 december 2024. Daahaaag, Univé. Ik meld bij dezen schade aan mijn motorfiets, maar gelukkig ben ik all risks verzekerd, tralala! Univé: Spijtig, meneer. Wij werken echter niet met schade-experts in het buitenland. Heeft u voor ons een officieel schaderapport en wat fotootjes die van alles ondersteunen? Ikke: Natuurlijk! Ik ga wel langs de Merk-dealer en ik stuur u het officiële dealer-rapport en 32 detail-fotootjes, nog eens 2 over-all foto;s en twee videos. Oh ja: in het schaderapport kunt u ook lezen dat rijden met een beschadigd cardanhuis gevaarlijk is! Univé: Tja, meneer. Helaas kunnen wij aan de hand van het rapport en al het ondersteunende beeldmateriaal geen oordeel vellen over de ernst van de schade. Oh ja! Wat we wèl kunnen zien is dat met die schade aan het cardan best wel gereden kan worden, hoor! Ikke: Tjeempie! U heeft geen schade-expertnetwerk in het buitenland. U meent de schade aan de hand van rapport en beeldmateriaal niet te kunnen vaststellen, maar U zegt wél doodleuk dat ik gewoon met de motor kan verder rijden. Wat nu? Univé: Tja. Lastig. Of eigenlijk vinden wij dat helemaal niet lastig: laat u de motor dan maar staan totdat U terugkeert in Nederland, dan bekijken we hem dàn wel. Ikke: Maar U weet toch al lang dat ik pas eind april naar Nederland kom? Als de motor dan nog eens getaxeerd en gerepareerd moet worden, kan ik dus bijna een hàlf jaar niet rijden! Univé: Tja.... En toen werd het stil.

“DOE HET NIET”

Door J op 7 januari 2025
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Verschrikkelijke partij. Stellen alles op alles om zo laag mogelijk uit te keren. Denken niet mee, reageren niet. Continu moet je overal zelf achteraan zitten. Argwanend. Totaal niet ontzorgend. Dure premie, maar je krijgt er niks voor.