icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Verzekeruzelf.nl autoverzekering


Verzekeruzelf.nl-autoverzekering

Totaalscore

50 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
50 reviews

Marco

27 juli 2020

Verzekeruzelf lokt met lage premies en verhoogt ineens zonder tekst en uitleg de premie met 90%. Standaard smoes van meer schadegevallen terwijl iedereen in deze tijd weet dat dat pure onzin is.


Balen

19 juni 2020

Wanneer je verzekerd bent voor pechhulp weigeren ze met smoesjes deze hulp te bieden. Onbeschofte en zeer slechte klantenservice. Verder veranderen ze zonder toestemming of overleg met ingang van 2 weken je dekking (juridisch gezien mag dit niet net als:) inmiddels 3x opgezegd en zelfs bevestigd gekregen maar ze weigeren dit daadwerkelijk te verwerken. Een slechtete verzekeraar kun je niet krijgen!!!!


m

6 juni 2020

polis overschrijven naar nieuwe auto via hun "digitaal dossier " gegevens die daar 8 jaar instaan zoals mijn tel nummer is opeens niet goed. meldcode kan ik niet veranderen , medewerkers van verzekeruzelf ook niet , gevolg auto word niet verzekerd kan worden omdat deze niet aangemeld word. e-mails aan de helpdesk gericht....minimaal anderhalve dag voor er geantwoord word. chat : die is helemaal mooi... krijg je om 13.00 uur te lezen dat er over 2 uur weer een medewerker is.of zoals afgelopen vrijdag : om 11.00 uur geen medewerker meer voor chathulp maar weer op volgende maandag 9 uur. tis goedkoop maar verwacht geen service of helpdesk


Jane

16 januari 2020

Ik ben al heel lang klant en heb al jaren een polis met pechhulp! Nu heb ik gisteren pechhulp ik netjes bellen naar hun pechhulp en wat blijkt ben ik niet opgenomen in nationale pechhulp database! Dus de pechhulp wou niet komen behalve als ik het zelf zou betalen. Heel de dag contact met ze gehad hierover, de manager zou twee keer gebeld zijn. Intussen is het probleem nog niet opgelost en kan mijn auto dus nog niet weggesleept worden en het vergoeden van de premie voor pechhulp over 196 dagen willen ze ook al niet aan denken! Weer een klant kwijt!


Rene

28 december 2019

Premie is per 1-1-2020 met circa 70% verhoogd en nu probeer ik op te zeggen. Inlogpagina wil niet opstarten en lukt dus niet. Je kan geen telefoonnummer bellen, adres staat niet vermeld op de website en moet je via een omweg opzoeken. Allemaal erg toevallig dat opzeggen bijna niet mogelijk is. Heb nu een opzegbrief gestuurd en nu maar afwachten of ze reageren.