icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Sony Xperia Z snel kapot

Nieuws
|
De Consumentenbond blijft klachten ontvangen over de Sony Xperia Z. Om meer te weten te komen, hielden we een enquête onder de 414 klagers.

_Geen auteur   Gepubliceerd op:19 december 2013

Van de 226 mensen die hem invulde, heeft ruim 65% barsten in het scherm en 21% een defecte usb-aansluiting. De defecten aan de Xperia Z ontstaan spontaan, in slechts 3 van de 226 gevallen was het toestel gevallen.

Toen het eerste defect ontstond, was 35% van de telefoons tussen de 2 en 4 maanden oud. Het duurde erg lang voordat mensen door Sony werden geholpen. 67% is (zeer) ontevreden over de klachtenafhandeling, slechts 11% (zeer) tevreden.

Wij blijven Sony onder druk zetten en vragen om een goede afhandeling. 

Schrijf je in voor onze gratis e-mails

Blijf op de hoogte van nieuws, acties en tips. Zo bespaar je geld, voorkom je een miskoop én weet je wat jouw rechten zijn als consument.
In onze privacyverklaring lees je hoe we omgaan met je persoonsgegevens en e-mails voor je personaliseren. Afmelden kan altijd.