Klachten Domo DO221S
Irene la Faille Expert Woning & HuishoudenBijgewerkt op:4 mei 2016
Oplossing van de fabrikant
De kruimelzuiger van Domo, de DO211S bleek bij sommige consumenten vroegtijdig te stoppen met zuigen. De fabrikant Multibrands gaf hierop een aantal mogelijke oplossingen:
- Mogelijk is de batterij niet herladen. Herlaad dan het toestel.
- Mogelijk is de batterij stuk. Vervang dan de batterij.
- Mogelijk is het contact tussen het toestel en het herlaadstation vuil. Maak dan het contact schoon.
- Mogelijk werkt de stekker van de adapter niet. Controleer dan de zekering en vervang indien nodig.
Opvallende klachten
Sommige mensen zijn heel tevreden over een specifiek product. Anderen balen van de aankoop. In de vergelijker kun je een review schrijven over specifieke producten. Zo help je anderen bij de aankoop. Opvallende klachten bereiken ook de productonderzoekers, via bijvoorbeeld deze reviews of via de Klantenservice. Dergelijke klachten kunnen worden teruggekoppeld aan de fabrikant met de vraag om een oplossing.
Probleem opgelost?
Herken je ook het probleem van het vroegtijdig stoppen van de DO211S? Is het probleem verholpen met bovenstaande oplossingen? Laat hieronder je reactie achter.