icon-menulogo_footerpredssymbol-afradersymbol-bestekoopsymbol-besteuittest
Consumentenbond.nl
Welk type consument ben jij? Doe mee.|

Iedereen heeft verschillende wensen en behoeften. Daar weten wij graag meer over.

Sitewide Promo cartquiz

Bemiddeling bij een conflict

Problemen na de aankoop? Je gelijk halen kan soms flink tegenvallen. Onze juridisch adviseurs zitten voor je klaar om te bemiddelen.

Bel 070 - 445 49 09 (maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur).

Nieuwe dienst Bemiddeling

Het kan zomaar gebeuren dat je een product koopt waar je later problemen mee krijgt. Een koelkast die er opeens mee ophoudt, een dienst die niet goed is uitgevoerd of gedoe met je tv- en internetprovider. In sommige gevallen kun je dan best wat hulp gebruiken om je gelijk te halen. Met onze nieuwe dienst Bemiddeling nemen wij namens jou contact op met het bedrijf en spannen wij ons in om jouw probleem op te lossen.

  • Voor iedereen toegankelijk
  • Persoonlijk contact met een juridisch adviseur
  • Wij pakken jouw probleem direct op
  • Geen minimale aanschafwaarde van product of dienst
  • Af te nemen als eenmalige dienst of als onderdeel van een (bestaand) abonnement

Kom ik in aanmerking?
Wil je gebruikmaken van onze bemiddeling? Onze vragenlijst helpt je te beoordelen of jouw probleem hiervoor in aanmerking komt. Is dat niet het geval, dan verwijzen wij je waar mogelijk naar instanties waar je wel terecht kunt.   

Hoe werkt bemiddeling?

  • Bel 070 - 445 49 09 voor persoonlijk contact met een juridisch adviseur.
  • De adviseur bespreekt met jou het probleem en legt de voorwaarden voor bemiddeling uit.
  • Jij levert de adviseur de benodigde informatie (aankoopbewijs, foto's, garantie, etc).
  • De adviseur koppelt - op basis van een inschatting van de haalbaarheid - aan jou terug of je probleem in aanmerking komt voor bemiddeling.        
  • Na het accepteren van de voorwaarden start de bemiddeling. De adviseur zoekt contact met het bedrijf en probeert binnen 2 weken tot een oplossing te komen.
  • De adviseur koppelt de uitkomst van de bemiddeling aan je terug.
  • Indien de zaak niet naar tevredenheid kan worden opgelost, bespreekt de adviseur mogelijke vervolgstappen met je.

Zelf aan de slag
Onder Haal je recht vind je onze informatie en tips over hoe je zelf je gelijk kunt halen.