icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Genomineerd voor Website van het Jaar |

Wij gaan ervoor. Jij ook? Stem meteen

website van het jaar 2017

Archief Fietsdragers

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Fietsdragers.


2016

Eerste indruk | 16 augustus 2016

FastRider Fietstrolley

De FastRider Fietstrolley is een forse boodschappentrolley die je makkelijk op de fiets kunt meenemen. Maar niet alles is even handig aan deze fietstrolley. 

25 april 2016

Hoe wij testen

Bekijk hoe wij de fietsdragers testen en hoe we tot onze resultaten komen.

8 februari 2016

Mediation

Als onpartijdige derde brengt een mediator de communicatie (weer) op gang tussen de verschillende partijen en helpt hij partijen met de totstandkoming van een mogelijke oplossing.

8 februari 2016

De Geschillencommissie

Heb je na vier weken nog geen reactie ontvangen op jouw brief? Of is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie.

8 februari 2016

Hoe schrijf ik een klachtenbrief aan de verkoper?

Ben je in een gesprek met de verkoper niet uitgekomen? Of heb je besloten meteen een brief te schrijven? Stel dan in een brief de verkoper in gebreke vanwege niet nagekomen afspraken.

8 februari 2016

Hoe kan ik het beste klagen bij de verkoper?

Ben je niet goed behandeld door een verkoper? Of houdt een bedrijf zich niet aan de afspraken? Leg dan eerst in een gesprek de klacht voor aan de verkoper.

8 februari 2016

Garantieverzekering

Veel winkeliers bieden bij de aankoop van elektronica, witgoed en andere kostbare producten de mogelijkheid om een verzekering af te sluiten tegen zaken die niet door wettelijke garantie worden gedekt.

8 februari 2016

Wat kan ik het beste doen voor ik garantie bijkoop?

In sommige winkels is het mogelijk om garantie bij te kopen. De verkoper of fabrikant biedt dan zelf extra garantie aan of brengt dit onder bij een verzekeringsmaatschappij (verzekerde garantie).

8 februari 2016

Mijn fietsdrager gaat kapot na de garantieperiode. Wat kan ik doen?

Volgens de wet heb je recht op een deugdelijk product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Als de verkoper je niet wil helpen omdat de garantie is verlopen, kun je hem aanspreken omdat het product ondeugdelijk is.

8 februari 2016

Mijn fietsdrager gaat kapot binnen de garantieperiode. Wat kan ik doen?

Je hebt wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben

12 januari 2016

Archief Fietsdragers

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Fietsdragers.

12 januari 2016

Gebruikstips voor je fietsdrager

Wanneer je gebruik maakt van een fietsdrager zijn er een aantal zaken waar je extra rekening mee moet houden. Wij geven je een aantal tips.

12 januari 2016

Haal je recht

Gaat er iets mis na aankoop van je fietsdrager? Heb je een probleem met de winkel of leverancier? Weet wat je rechten zijn en haal je gelijk. Wij helpen je graag verder bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden.

12 januari 2016

Fietsdrager kopen: waar let je op?

Ga je op vakantie of een weekendje weg en gaan de fietsen mee? Dan is een fietsdrager de ideale oplossing. Bekijk welke fietsdragers er zijn en wat de voor- en nadelen per type fietsdrager zijn.


Zoek binnen de website

Vul een zoekterm in