icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis.

icoon nieuw huis

Problemen met inloggen

Soms lukt het niet om in te loggen. Dit heeft verschillende oorzaken. Je kunt ze vaak zelf oplossen.

Inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig

  • Heb je dus hoofdletters of speciale tekens gebruikt in de gebruikernaam of wachtwoord, gebruik deze dan ook bij het inloggen. Zorg ervoor dat 'Caps Lock' uitstaat.

Check je browser

  • Een aantal browsers (zoals Chrome) gebruiken 'Auto aanvullen', waardoor eerder ingevulde velden in een formulier worden onthouden en automatisch worden aangevuld. Maak geen gebruik van deze functie, maar vul je gebruikersnaam en wachtwoord zelf in. Zodra je je inloggegevens ingeeft, krijg je automatisch de optie 'automatisch aanvullen uitschakelen' in beeld.
  • Het kan zijn dat het inloggen niet lukt, omdat je browser geen cookies toelaat. Je kunt zelf controleren of dit het geval is. Kijk op de ondersteunende website van je browser hoe je je browser zo kunt instellen dat deze cookies toelaat:

Lees meer over de cookies die de Consumentenbond gebruikt.

Ingelogd, maar kan de testoordelen niet zien

  • De testinformatie van de Consumentenbond is alleen toegankelijk voor mensen met een online abonnement (Consumentenbond Extra of Consumentenbond Basis) of een kennismakingsabonnement. Heb je dit niet? Dan kun je door in te loggen wel meepraten op het forum en reageren op artikelen, maar geen testinformatie bekijken. 

Ingelogd met een online abonnement, maar de testoordelen zijn nog steeds niet zichtbaar

  • Je hebt wel een abonnement of lidmaatschap, maar dit staat niet goed in het systeem. Neem contact op met de Klantenservice met de vraag of je lidmaatschapsinstelling aangepast kan worden.
  • Misschien heb je - zonder het te weten - een betalingsachterstand en is je account geblokkeerd? Bekijk je betalingen bij Mijn Consumentenbond onder Mijn facturen om te zien of er nog facturen open staan.
  • Heb je onlangs nieuwe inloggegevens aangevraagd? Dan kan het zijn dat je browser je oude inloggegevens heeft bewaard. Ververs je browser of wis het 'cache' geheugen van je browser.  

E-mailadres wordt niet herkend

  • Dit kan komen omdat er in het verleden meerdere accounts zijn aangemaakt. De Klantenservice kan dit verhelpen. Neem contact op met de Klantenservice om je gegevens op te schonen. Nadat dit is gebeurd, kun je met je e-mailadres en lidnummer een inlogaccount aanmaken.

Inloggegevens vergeten