icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 30 van 100
8 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 35 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 32.5 van 100
Klantenservice
score reviews 25 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 27.5 van 100
8 reviews
Sorteer op

“Waardeloos!”

Door betalende klant, binnenkort ex klant op 1 november 2023
score reviews 25 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Je kan alleen maar met een chatbot of chat communiceren. Geen contact per telefoon of email mogelijk. Er word dan zelfs gemeld dat dit niet de juiste verzekering zou zijn voor jou. Ik wil alleen maar een bankrekening nummer wijzigen voor iemand waarvoor ik de premie betaal. Je word gewoon afgescheept. Wat een sukkels. Blijkbaar hebben ze genoeg klanten. Wij stappen over einde dit jaar. Drie klanten weg!

“Slechte verzekering. De basis zaken die normaal is een basispakket vallen zitten hier niet in.”

Door Manon op 13 juni 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Slechte verzekering. De basis zaken die normaal is een basispakket vallen (bv kraampakket / NIPT test en kunnen bevallen waar je wilt) zitten allemaal niet in dit pakket zonder dat dit ergens goed vermeld wordt. Heb spijt dat ik ben overgestapt destijds, zwaar ontevreden.

“Ik ben van het Zilveren Kruis overgestapt naar Vink Vink, de overgang kon niet slechter uitpakken.”

Door Ad op 5 mei 2023
score reviews 25 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 40 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik ben overgestapt omdat deze het goedkoopste was en gaanderweg is het duidelijk waarom. Geen vervoersvoorziening te regelen, moet een doktersverklaring en een wmo verklaring indienen via een app die niet werkt. Sinds anderhalve maand steekt er een implantaat uit mijn lichaam dus ik verwacht spoed. Deze zorgverzekeraar is voor mij op een ramp uitgekomen, herhaaldelijk contact gezocht maar dit is oplichting als je iets mankeert. Drama...

Door T L op 30 maart 2023
score reviews 60 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 80 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Zolang je niks mankeert een prima verzekering. Als er echter wazige declaraties worden ingediend waar je meer van wil weten dan heb je goed pech. Met ze communiceren, ook al is dat in hun voordeel, is eigenlijk niet mogelijk. Ze hebben alleen een chat-service, maar dat is een rampenplan.

“Ik raad Vink vink sterk af”

Door Let goed op de zorg corruptie op 6 februari 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Vink vink kwam uit het niets, ze maken misbruik van de drukke tijden van een overgangsperiode. Je krijgt een voorstel terwijl je zorg aan het shoppen bent voor je gezin. Als je die wilt afwijzen, dan kan het niet omdat ze alle kanalen dichtzetten voor je om hun contract de nodige termijn te laten halen door misbruik te maken van hun robot. Dan betaal je een boete van 150 bij de verzekeraar die je hebt eigenlijk gekozen omdat je een contractbreuk leek te hebben gepleegd tegen je zin. Vinvink gaat zo er vandoor met een aangesmeerd contract en jij hebt onnodig kosten betaald (de boete) terwijl je aan het shoppen was om een beetje kosten te besparen, want er valt al niks te besparen. Natuurlijk is het mijn fout dat ik niet wist dat zulke legale corruptie in dit land bestaat, maar op deze lage manier, misbruik kan gemaakt worden van de omstandigheden en ook alle kanalen dicht zetten om een zorgcontract te forceren door een zorg dief als Vinvink, dat heb ik niet verwacht. m.a.w. We worden nu op allerlei manieren blootgesteld aan alle vormen van diefstal en corruptie. En dan hoor je de kritiek over Qatar of andere landen waar mensen juist beter zijn beschermd dan in NL.