icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekering


ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekering

Totaalscore

276 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
276 reviews

LL

25 mei 2018

Deze verzekeraar stuurt zonder een rekening verstuurt te hebben, direct een aanmaning met incassokosten. Dit mag juridisch helemaal niet. Als je via de chat er contact over opneemt krijg je het verhaal dat ze vooraf een email verstuurd hebben en wordt de chat afgebroken, geen discussie mogelijk. Met zo'n klantenservice mag je hopen nooit ziek te worden...


laura

9 mei 2018

Onbetrouwbaar. Meerdere malen is het voorgekomen dat wij een betalingsregeling hebben afbetaald, en ons wordt gezegd dat er nog een paar honderd euro openstaat. Dit gebeurt keer op keer, en als je denkt dat het opgelost is, blijkt er toch weer teveel van je rekening te worden afgeschreven en zeggen ze dat dit jouw schuld is. Kortom, begin hier niet aan en kies een andere zorgverzekeraar, zoals ook wij gaan doen.


Mwitt

25 april 2018

PAS OP!!!! Je wordt totaal niet ingelicht over mogelijke wel of niet contract hebbende zorgverleners. Als je ervan uit gaat dat je als je alles aanvullend verzekert en hun sponsort je ook gedekt bent zonder er over na te denken heb je het mis!!!! Daarnaast geweldig telefonisch contact gehad met een onwetende telefonist die mij mooi kon vertellen dat ik de kleine letters in de aanvullende verzekering moest lezen. Dat nauwelijks te vinden was op de website!! Zeer ontevreden


Vincent

25 april 2018

Ik wilde overstappen van Collectieve verzekering van De Amersfoortse naar die van Zilveren Kruis. Hiervoor moesten de collectieve verzekeringen aansluiten. Dit was het geval omdat ik 1 maart uit dienst ging bij bedrijf A en in dienst kwam bij bedrijf B. Na eerst op vakantie te zijn geweest en 1e weken door te zijn, heb ik mij aangemeld bij Zilveren Kruis voor collectieve verz. van mijn nieuwe werkgever (bedrijf B). Eerst afgewezen omdat ik per 1 mei ingeschreven werd, wat niet kon omdat ik dan 2 maanden een particuliere zorgverz. had en je dan pas kon overstappen naar collectief per 1 jan volgend jaar. Om toch te regelen gaf ik bij Zilveren Kruis aan dat mijn collectieve zorgverz. bij hen dan per 1 maart in moet gaan. Ik kreeg te horen dat dit geregeld was. Echter kreeg ik een afwijzing van De Amersfoortse, want was per 1 mei. Na 3 weken heen en weer bellen kreeg ik te horen dat het niet kon omdat ik het binnen een maand (dus voor eind april) had moeten regelen. Super slecht!!!!


marcel

16 maart 2018

Ik ben een aantal jaren verzekerd bij Interpolis (Zilveren kruis Achmea) Altijd keurig mijn premie betaald, en weinig gedeclareerd. In 2017 ging mijn rechter gehoor aanzienlijk achteruit. Na onderzoek bleek, dat ik een brughoektumor in mijn hoofd had. Deze was de oorzaak van de achter uitgang van het gehoor. In overleg met "Beter Horen" en op advies van deze audicien heb ik gekozen voor hoortoestellen van het merk Phonak. (Beter Horen werkt nota benen samen met Zilveren kruis) Toen er eenmaal een verzoek werd ingediend voor een bijdrage van toestellen in categorie 5, was Zilveren Kruis niet thuis. Er waren allerlei belemmeringen. Er waren net twee hoortesten uitgevoerd, maar toch moest er op mijn kosten opnieuw een hoortest worden uitgevoerd. De kans op vergoeding van de gekozen toestellen werd in een telefoongesprek eigenlijk al meteen gereduceerd naar nul. Werkelijk een onbegrijpelijke, achterlijke behandeling. Ik heb in december 2017 mijn verzekering opgezegd.