icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekering


ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekering

Totaalscore

302 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
302 reviews

T.

9 juli 2019

PAS OP! Mijn tandartsverzekering is dit jaar opeens nog maar voor 75% dekkend in plaats van de 100% die ik afsloot..Volgens de klantenservice had ik dit gewoon moeten weten en is het dus mijn eigen schuld: ik had dan maar beter in hun nieuwsbrief moeten lezen. Wie kijkt er nou naar al die nieuwsbrieven die in hun inbox belanden...? Juist ja, niemand. En dat weten ze dondersgoed, daarom zetten ze de voor klanten negatieve wijzigingen juist alleen in zo'n nieuwsbrief. Volgens de klantenservice van deze verzekeraar is het redelijk om van klanten te verwachten dat ze iedere nieuwsbrief openen en lezen, alle links in de nieuwsbrief aanklikken en alle informatie op de pagina's waarnaar gelinkt wordt aandachtig doornemen. Mocht jij tijd over hebben en gek zijn op het lezen van nieuwsbrieven, ga dan naar zilveren kruis, je bent een geschikte klant!


J.s.i

24 juni 2019

Slordig en hou doe een fout en jij moet het betaal voor ze


Geert

22 juni 2019

slechte en foute communicatie. Helaas ook niet duurzaam en veilig.


Verschrikkelijk bedrijf!

19 juni 2019

Sinds vorig jaar overgestapt maar ieder jaar hetzelfde probleem. Zilveren Kruis stuurt mij een brief waarin zij zeggen dat mijn adres bij de gemeente niet meer zou kloppen. Ik heb dit bij de gemeente gecontroleerd (kan niet telefonisch dus moet elke keer langs gaan wat veel tijd kost) en bij hen klopt het gewoon, het probleem ligt bij Zilveren Kruis. Als ik binnen 4 weken niet een juist adres aan Zilveren Kruis doorgeef dreigen zij mijn zorgverzekering te stoppen! Bij telefonisch contact met Zilveren Kruis wordt ik totaal niet geholpen. Ik krijg eigenlijk alleen maar te horen dat zij mij niet kunnen helpen en dat ik het met de gemeente moet regelen. Wanneer ik uitleg dat ik met de gemeente niets kan regelen omdat alles daar klopt zeggen zij toch nog dat ik naar de gemeente toe moet. Inmiddels al vele uren van mijn tijd hieraan verspild en ontzettend veel stress door Zilveren Kruis gekregen. Als je tijd en je gezondheid je iets waard zijn moet je niet met Zilveren Kruis in zee gaan.


LK

24 mei 2019

Ik had een mevrouw van de financiele afdeling aan de telefoon.Het gesprek liep niet lekker.Hoewel ik zeer correct bleef zei mevrouw:ga maar eens diep ademhalen en over je(!)leven nadenken,fijn weekend.En verbrak de verbinding.Ik stap eind van het jaar over.