Problemen met je vlucht?
Vertragingen, annuleringen en overboekte vluchten. In sommige gevallen kom je in aanmerking voor een schadevergoeding. We helpen je graag op weg.
We helpen je graag
Nieuws
- Nieuws | 22 dec.
Consumentenbond sleept Transavia voor de rechter
De Consumentenbond sleept Transavia voor de rechter om de luchtvaartmaatschappij te dwingen reizigers te compenseren voor geannuleerde of gewijzigde vluchten. Ondanks verschillende gesprekken blijft Transavia structureel claims van gedupeerde reizigers afwijzen. - Nieuws | 31 okt.
Schiphol verlengt compensatieregeling na gesprekken Consumentenbond
Schiphol verlengt zijn compensatieregeling voor gemiste vluchten, na gesprekken met de Consumentenbond. De compensatieregeling liep oorspronkelijk van 23 april tot 12 augustus, maar is verlengd tot en met 31 oktober 2022. - Nieuws | 11 aug.
Schiphol compenseert reizigers die vlucht misten
Consumenten die hun vlucht hebben gemist door de lange rijen op Schiphol, kunnen hun kosten vergoed krijgen door Schiphol. Dat is het resultaat van gesprekken tussen de luchthaven, de Consumentenbond en Omroep Max.
Samen sterk
Ben je het zat om er alleen voor te staan in een wereld vol misleidende reclames en onterechte kosten? Als lid van de Consumentenbond sta je nooit alleen. Samen zorgen we voor eerlijke producten, diensten en prijzen.
