De beste mobiele provider

Stefan Vrijdag Expert mobiel abonnementenBijgewerkt op:30 oktober 2025
Beste uit de Test: Lebara
Lebara krijgt een 8,5 en is daarmee Beste uit de Test in het derde kwartaal van 2025. Klanten melden weinig storingen met internet en bellen. Ook hebben ze weinig last van een trage verbinding. Een gemiddeld aantal klanten heeft last van administratieve problemen: 3% meldt problemen als een niet-werkende simkaart, problemen met inloggen op het account of een onterechte afschrijving. De algemene tevredenheidsscore voor Lebara is dit kwartaal een 9,4.
Testresultaten per mobiele provider
Wat zegt ons panel over jouw mobiele provider? Bekijk de testresultaten per provider.
Lees meer over hoe wij testen en wat Beste uit de Test inhoudt.
Storingen en problemen
Hoe vaak melden onze paneldeelnemers problemen met bellen, sms'en en internet? Hoe zit het met de service?
Deel jouw ervaring over je provider
Providers kunnen van alles beloven, maar de ervaringen van 10.000 panelleden zeggen natuurlijk veel meer. Wil jij ook je ervaringen delen met anderen? Meld je dan aan voor ons Consumentenbond Panel. Kies bij het aanmelden voor de optie: 'Mobiele provider monitor'.
