Mobiele ProviderMonitor: doe mee
Bijgewerkt op: 29 oktober 2021

Waarom een Mobiele ProviderMonitor
De Consumentenbond wil de dienstverlening van aanbieders van mobiele telefonie en mobiel internet voor langere tijd onderzoeken. Dat doet de Consumentenbond met de Mobiele ProviderMonitor. Deze bestaat uit beoordelingen van providers door consumenten. Je kunt je eigen ervaringen delen door je aan te melden.
Wat kan ik verwachten als panellid?
- Elke maand sturen we je een vragenlijst. We vragen of je in de afgelopen maand storingen of andere problemen hebt ervaren met je mobiele telefoon-/internetprovider. Die storingen kunnen te maken hebben met mobiel bellen, sms'en, mobiel internet en/of administratieve problemen. Heb je geen storingen, dan hoef je maar één vraag te beantwoorden. Is er wel iets aan de hand geweest, dan kun je meerdere vragen verwachten.
- Je kunt een aantal keer per jaar een enquête verwachten over hoe tevreden je bent over je mobiele telefoon-/mobiel-internetprovider.
Doe ook mee!
Als je wilt meewerken aan de Mobiele ProviderMonitor, dan kun je je aanmelden voor het Consumentenbond Panel. Als interessegebied vink je 'Mobiele ProviderMonitor' aan. Na jouw aanmelding ontvang je een e-mail met een link waarmee je jouw deelname definitief moet activeren. Meld je aan!
Als je al deelneemt aan het CB-i panel, dan kun je je medewerking aan de Mobiele ProviderMonitor kenbaar maken via je persoonlijke panelpagina. Na inloggen kun je bij 'Persoonsgegevens', bij tabblad 'Interesses' 'Mobiele ProviderMonitor' aanklikken.