icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
De beste zorgverzekering, die wil jij toch ook? |

Vergelijk en stap over

zorgicoon-45x45px

Moeizame afhandeling klachten Toptijdschriften

Nieuws | De afwikkeling van klachten over Toptijdschriften verloopt moeizaam, ondanks de afspraken die de Consumentenbond hierover met dit bedrijf maakte. Toptijdschriften krijgt nog tot zaterdag 13 november de tijd om alle klachten op te lossen. Lukt dit niet dan ziet de bond zich genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen.

Gepubliceerd op:  11 november 2010


TijdschriftenSlechts een deel van de klachten over Toptijdschriften (voorheen Publiforce) is afgehandeld, maar veel gedupeerde consumenten ontvangen geen reactie of krijgen hun geld niet terug.

Toptijdschriften heeft begin september 2010 aan de Consumentenbond toegezegd de vele klachten die er nu over het bedrijf zijn, snel en doeltreffend weg te werken. Er is afgesproken dat consumenten kunnen opzeggen vanwege de doorgevoerde prijsverhoging of omdat zij een heel ander tijdschrift krijgen dan waar zij zich op hebben geabonneerd.

Vervolgstappen

De Consumentenbond heeft de afwikkeling nauwlettend gevolgd en al diverse malen bij Toptijdschriften aangedrongen op het naleven van de afspraken. 'Toptijdschriften krijgt nog één kans om te laten zien dat ze bereid is die afspraken na te komen en anders gaan we vervolgstappen inzetten,' aldus Bart Combée, directeur van de Consumentenbond.