icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Oproep: Ervaring met een geschillencommissie in de zorg?

Nieuws|Heb jij ervaring met een geschillencommissie in de zorg? De Consumentenbond is benieuwd naar jouw verhaal!

Sandra Mul

Sandra Mul , Expert Geld & Verzekering Gepubliceerd op:6 april 2017

Oproep-klacht-over-de-zorg

Voor een artikel in de Gezondgids zijn wij op zoek naar iemand die ervaring heeft met de klachtafhandeling door één van de geschillencommissies in de zorg (bijvoorbeeld die voor ziekenhuizen, opticiens of tandartsen).

Wat was de klacht en hoe verliep de procedure?

Deel je ervaring met ons door een e-mail te sturen naar smul@consumentenbond.nl. Laat in je e-mail je contactgegevens achter, zodat wij eenvoudig contact met je kunnen opnemen als we nog vragen hebben.

Lees ook:

Nieuw & interessant

  • medisch-kinddossier
    Nieuws  |  6 feb.

    Opvragen van medisch kinddossier moeizaam proces

    Het opvragen van medisch dossiers van kinderen bij een consultatiebureau of GGD is niet eenvoudig, blijkt uit een steekproef van de Consumentenbond.
  • ziekenhuis-keurmerken-ster
    6 okt.

    Keurmerken ziekenhuizen gekeurd

    Bij sommige ziekenhuizen vliegen de vinkjes en pluimen je om de oren. Maar bieden zulke keurmerken eigenlijk waardevolle keuze-informatie voor de patiënt? Niet altijd, blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond.
  • glurende websites nieuwsbericht
    Nieuws  |  14 sep.

    Hardleerse gezondheidssites blijven privacy schenden

    Veel gezondheidswebsites plaatsen nog steeds commerciële cookies zonder toestemming van de bezoekers. Dit blijkt uit een herhaalonderzoek van de Consumentenbond naar websites die informatie bieden over ziektes en verslavingen.
  • de beste behandling

    Boek: De beste behandeling

    Zelf meebeslissen als je ziek bent? Over bijvoorbeeld therapie en medicijnen? In het boek 'De beste behandeling' staat informatie over 41 chronische ziektes. Van migraine en dementie tot kanker en diabetes.