Heb je na vier weken nog geen reactie ontvangen op jouw brief? Of is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie.
Ben je in een gesprek met de verkoper niet uitgekomen? Of heb je besloten meteen een brief te schrijven? Stel dan in een brief de verkoper in gebreke vanwege niet nagekomen afspraken.
Ben je niet goed behandeld door een verkoper? Of houdt een bedrijf zich niet aan de afspraken? Leg dan eerst in een gesprek de klacht voor aan de verkoper.
Bij een online of telefonische aankoop (koop op afstand) geldt sinds 13 juni 2014 een langere bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.
In sommige winkels is het mogelijk om garantie bij te kopen. De verkoper of fabrikant biedt dan zelf extra garantie aan of brengt dit onder bij een verzekeringsmaatschappij (verzekerde garantie).
Gaat er iets mis na aankoop van je babyfoon? Heb je een probleem met de winkel of leverancier? Weet wat je rechten zijn en haal je gelijk. Wij helpen je graag verder bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden.
Babyfoons zijn over het algemeen makkelijk in het gebruik. Maar of ze wel echt veilig zijn hangt van een aantal aspecten af. Dit geldt vooral voor internetbabyfoons, waar momenteel veel vragen over zijn. Lees hoe je er zeker van kunt zijn dat je babyfoon niet gehackt wordt door vreemden.
Is er een baby op komst? Dan heb je waarschijnlijk een babyfoon nodig. Maar wat voor babyfoon moet je kopen? Wil je er een met alleen geluid, of ook met beeld? Of ga je liever voor een internetbabyfoon? Wij geven advies over de aanschaf van een babyfoon.
We namen ze mee van huishoudbeurs: SquidSoap en knetterzeep. Zeep speciaal gericht op kinderen, beide met een trucje om kinderen beter hun handen te laten wassen. Verschillende gezinnen probeerden ze een tijdje uit. Wat vonden zij ervan?