! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Alle artikelen

Artikelen binnen Garantie en reparatie

De verkoper legt de schuld bij jou

Je aankoop gaat kapot en de verkoper zegt dat het je eigen schuld is. Moet jij dan bewijzen dat je het product normaal hebt gebruikt?

schuld-verkoper

Ken je rechten

Ken je rechten-1200x800Is je product kapot gegaan binnen 6 maanden na aankoop of heb je extra garantie (zoals fabrieksgarantie of bijgekochte garantie)? Dan moet de verkoper bewijzen dat het jouw schuld is. Hij kan dat bijvoorbeeld bewijzen aan de hand van een onderzoeksrapport.

Gaat een product kapot na 6 maanden en heb je geen extra garantie? Dan moet jij bewijzen dat je het product normaal hebt gebruikt.

Heb je een probleem met een product of een bedrijf? Volg de volgende stappen voor een oplossing.

Lees meer:

Artikelen binnen Garantie en reparatie

Alle artikelen

Artikelen binnen Garantie en reparatie

We begeleiden je naar een oplossing

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn 4 manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. 1. Meld je klacht bij het bedrijf
  2. 2. Stuur een juridische brief of e-mail
  3. 3. Bel onze juridisch expert
  4. 4. Laat ons voor je bemiddelen