icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Archief Koffiezetapparaten

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Koffiezetapparaten.


2017

21 februari 2017

Huishoudbeurs 2017

De Consumentenbond bezocht de Huishoudbeurs 2017. Welke handige nieuwe producten zijn er dit jaar te vinden?

Nieuws | 23 januari 2017

Kruidvat ontkalker onveilig!

De NVWA waarschuwt voor twee Kruidvat ontkalkers voor koffiezetapparaten en waterkokers. Deze producten moeten niet meer worden gebruikt!

2016

Eerste indruk | 16 december 2016

De coffeebrewer

De coffeebrewer is een zakje met gemalen koffiebonen en een filter. Je voegt kokend water toe, even wachten en de koffie is klaar. Is het een smakelijk alternatief voor instant koffie? We probeerden het uit.

Nieuws | 8 september 2016

Philips Senseo Switch

Philips komt met de Senseo Switch: een koffiezetapparaat dat zowel kan werken met Senseo pads als met een filter. Handig? We bekeken hem kort en binnenkort keert hij terug voor een uitgebreidere test.

Test | 23 augustus 2016

Test koffiepads

Met welk merk koffiepads zet je de lekkerste koffie? En welke koffiepad is het meest verantwoord? Grote verrassing, de huismerken halen Senseo en Douwe Egberts links en rechts in. Voor nog geen €0,05 heb je al een lekker en duurzaam kopje koffie.

22 maart 2016

Hoe wij koffiezetapparaten testen

Lees hoe wij de verschillende koffiezetapparaten vergelijken en tot onze testresultaten komen.

21 maart 2016

Wat zijn mijn rechten als ik een koffiezetapparaat online koop?

Bij een online of telefonische aankoop (koop op afstand) geldt sinds 13 juni 2014 een langere bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.

11 maart 2016
11 maart 2016

De Geschillencommissie

Heb je na vier weken nog geen reactie ontvangen op jouw brief? Of is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie.

11 maart 2016

Hoe kan ik het beste klagen bij de verkoper?

Ben je niet goed behandeld door een verkoper? Of houdt een bedrijf zich niet aan de afspraken? Leg dan eerst in een gesprek de klacht voor aan de verkoper.

11 maart 2016

Hoe schrijf ik een klachtenbrief aan de verkoper?

Ben je in een gesprek met de verkoper niet uitgekomen? Of heb je besloten meteen een brief te schrijven? Stel dan in een brief de verkoper in gebreke vanwege niet nagekomen afspraken.

11 maart 2016

Ik heb mijn koffiezetapparaat in reparatie bij een bedrijf dat opeens failliet is. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

11 maart 2016
11 maart 2016

Ik heb een koffiezetapparaat bij een bedrijf gekocht en (aan)betaald, nu is het bedrijf failliet. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

11 maart 2016

Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat kan ik het beste doen?

Wettelijk niet zo veel: koop is koop. Ga in gesprek met de winkelier en kijk of je er met hem uit komt.

11 maart 2016

Ik heb via internet een koffiezetapparaat in het buitenland gekocht. Wat kan ik doen als het product kapot gaat?

Je moet telefonisch of per e-mail contact opnemen met de verkoper in het buitenland.

11 maart 2016

Ik heb een koffiezetapparaat gekocht. Is het verstandig om hier nog extra garantie bij te kopen?

In sommige winkels is het mogelijk om garantie bij te kopen. De verkoper of fabrikant biedt dan zelf extra garantie aan of brengt dit onder bij een verzekeringsmaatschappij (verzekerde garantie).

11 maart 2016

Mijn koffiezetapparaat is binnen de garantieperiode kapot. De fabrikant sluit bepaalde zaken uit van garantie. Wat kan ik doen?

Als de fabrikant je geen oplossing wil of kan bieden, kun je de verkoper aanspreken. Bij hem heb je het product tenslotte gekocht.

11 maart 2016

Ik heb een koffiezetapparaat dat kapot is gegaan en de garantietermijn is net verstreken. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper en spreek hem aan op grond van zijn wettelijke verplichting een goed (deugdelijk) product te leveren.

11 maart 2016

Ik heb een koffiezetapparaat dat binnen 6 maanden kapot is gegaan. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper. Je hebt recht op vervanging of reparatie, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het apparaat verkeerd gebruikt hebt.


Zoek binnen de website

Vul een zoekterm in