icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Klagen bij de internetprovider

Je kent het wel: je hebt een klacht over je internetprovider, je belt de helpdesk en dan moet je je verhaal meermalen uitleggen. Of je zou teruggebeld worden over je probleem met internet en dat gebeurt niet. Goed klagen en tot een oplossing komen is nog best moeilijk. Ons stappenplan helpt hierbij.

Silvia Smit

Silvia Smit , Expert Elektronica Bijgewerkt op:20 november 2018


Goed klagen in 10 stappen

Gaat je klacht specifiek over traag internet? Volg dan het stappenplan over klagen bij de provider over traag internet

Haal je recht als consument

Consumentenrechten zijn over het algemeen goed geregeld in Nederland, maar hoe krijg je waar je recht op hebt? Wat kun je doen als je een geschil hebt met een financiële instelling of als een besteld product door een webwinkel niet geleverd wordt? Haal je recht als consument helpt met heldere informatie over wet- en regelgeving en praktische tips.

Alleen verkrijgbaar als e-book (pdf of ePUB). Bekijk het inkijkexemplaar en alle specificaties.

haal-je-recht-als-consument-e-book