icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bekijk de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon

VluchtClaimService

Archief Wifi-speakers

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Wifi-speakers.


2017

Nieuws | 24 augustus 2017

Sonos verplicht acceptatie gebruikersvoorwaarden

Speakerfabrikant Sonos heeft de privacyvoorwaarden van haar producten en diensten gewijzigd. Gebruikers moeten de nieuwe voorwaarden accepteren voor een goede werking van hun speaker.

Nieuws | 23 januari 2017

Testresultaten wifi-speakers

Met een wifi-speaker kun je streaming muziek door het hele huis luisteren. We hebben nieuwe testresultaten van Sony, Samsung en Yamaha.

2016

Eerste indruk | 17 november 2016

Spin remote

De Spin remote is een universele afstandsbediening, maar zo ziet hij er niet uit. Je bestuurt apparaten met handbewegingen en een touchpad, zonder knoppen dus.

24 mei 2016

Hoe wij wifi-speakers testen

We selecteerden 21 wifi-speakers voor een uitgebreide test. Daarbij speelde de geluidskwaliteit uiteraard de belangrijkste rol.

11 mei 2016
11 mei 2016

Ik zag een aanbieding met 'zolang de voorraad strekt', maar deze was op de dag zelf al uitverkocht. Mag dat?

Nee, het is misleidend wanneer een winkelier je lokt met producten die hij niet in huis heeft.

11 mei 2016

Ik heb een cadeaubon van een winkel die in problemen is. Kan ik die nog inwisselen?

Helaas is de kans klein dat je iets terugkrijgt als een bedrijf uitstel van betaling krijgt of failliet is verklaard. Je kunt contact opnemen met de bewindvoerder/curator die de zaken voor het bedrijf behartigt.

11 mei 2016

Ik heb mijn wifi-speaker in reparatie bij een bedrijf dat opeens failliet is. Wat kan ik het beste doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

11 mei 2016

Ik overweeg een wifi-speaker te kopen bij een bedrijf dat zou worden bedreigd door een faillissement. Is dat aan te raden?

Bij een naderend faillissement van een bedrijf is het verstandig om in elk geval niet (gedeeltelijk) vooruit te betalen bij een bestelling en de ontwikkelingen af te wachten. Als je toch producten bij een leverancier in problemen wil bestellen, doe je er goed aan te kiezen voor betaling achteraf, dus nadat je het product hebt ontvangen. Voorbeelden van betalen achteraf zijn acceptgiro en rembours.

11 mei 2016

Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat kan ik het beste doen?

Wettelijk niet zo veel: koop is koop. Ga in gesprek met de winkelier en kijk of je er met hem uit komt.

11 mei 2016

Ik heb een wifi-speaker bij een bedrijf gekocht en aanbetaald, nu is het bedrijf failliet. Wat kan ik het beste doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

11 mei 2016

Wat zijn mijn rechten als ik een wifi-speaker online koop?

Bij een online of telefonische aankoop (koop op afstand) geldt sinds 13 juni 2014 een langere bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.

11 mei 2016

Ik heb via internet een wifi-speaker in het buitenland gekocht. Wat kan ik doen als het product kapot gaat?

Je moet telefonisch of per e-mail contact opnemen met de verkoper in het buitenland.

11 mei 2016

Ik heb een wifi-speaker bij een webwinkel gekocht en de verzegeling verbroken. Kan ik deze nog terugsturen?

Nee, je kunt de wifi-speaker alleen terugsturen wanneer je de verzegeling niet verbreekt.

11 mei 2016

Hoe schrijf ik een klachtenbrief aan de verkoper?

Ben je in een gesprek met de verkoper niet uitgekomen? Of heb je besloten meteen een brief te schrijven? Stel dan in een brief de verkoper in gebreke vanwege niet nagekomen afspraken.

11 mei 2016

Hoe kan ik het beste klagen bij de verkoper?

Ben je niet goed behandeld door een verkoper? Of houdt een bedrijf zich niet aan de afspraken? Leg dan eerst in een gesprek de klacht voor aan de verkoper.

11 mei 2016

De reparatie van mijn wifi-speaker duurt lang. Wat kan ik doen?

Geef de verkoper een termijn van bijvoorbeeld 3 weken waarbinnen het huishoudelijke apparaat gerepareerd moet zijn; 3 weken is vaak redelijk.

11 mei 2016
11 mei 2016

Is het verstandig om extra garantie bij te kopen voor mijn wifi-speaker?

In sommige winkels is het mogelijk om garantie bij te kopen. De verkoper of fabrikant biedt dan zelf extra garantie aan of brengt dit onder bij een verzekeringsmaatschappij (verzekerde garantie).

11 mei 2016

Mijn wifi-speaker gaat kapot binnen de garantieperiode. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper. Je hebt recht op vervanging of reparatie, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het apparaat verkeerd gebruikt hebt.


Zoek binnen de website

Vul een zoekterm in