Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Financiële afhandeling
Wendy
25 maart 2024Ontzettend slechte ervaring mee. Zijn al met een zaak bezig sinds 2021. Klachten waar ze niks mee doen. Meterstanden die niet kloppen. Ongegrond dat wij veel moeten bijbetalen door hun fout. Word door hun verrekend doordat ze ons ‘vastzetten’ op giga hoge termijnbedrag . En zo onze ‘schuld’ toch innen Schandalig! Jurist ingeschakeld maar moeten we mee stoppen want kost ons alleen meer geld…
M.K
7 maart 2024Schandalig slecht bedrijf. Ze hebben een foute meterstand geregistreerd in hun systeem. In ben al langer dan 2 maanden bezig om dit gecorrigeerd te krijgen. Ik heb meer dan 40x gebeld en 25 klachten ingediend. Het helpt allemaal helemaal niets! Je wordt totaal niet geholpen.
WB
6 maart 2024Net overgestapt, door meerdere fouten van Oxxio in contract en tarieven al weken aan het bellen. Slechte klantem service, geven onduidelijke antwoorden. Nog nooit zo veel ellende gehad met overstappen. Met rug tegen de muur uiteindelijk aan het korste eind trekken. NOOIT GEEN OXXIO MEER.
Gerard de Vries.
5 maart 2024Oxxio maakte meerdere malen fouten in mijn contract, ze voeren verkeerde (te hoge) tarieven in. Het duurt maanden voor ze het corrigeren door er dan maar een nieuw contract van te maken met hogere tarieven dan die ze voor nieuwe contracten aanbieden. Zo duurt mijn te dure contract dus nog langer. De klantenservice is vaak wel vriendelijk maar ze kunnen/mogen niets. Oxxio is echt een waardeloos bedrijf.
Annet
28 februari 2024Onlangs overgestapt naar een andere energieleverancier. Na jarenlang bij oxxio te hebben afgenomen laten ze mij 70 euro opzegvergoeding betalen. Voor mij nooit geen oxxio meer