icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 32.410714285714285 van 100
56 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 32.857142857142854 van 100
Klantenservice
score reviews 30.357142857142858 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 35 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 31.428571428571427 van 100
56 reviews
Sorteer op

“Tegenwoordig een onbetrouwbare energieleverancier.”

Door Nico M. op 28 januari 2025
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

In 2021 een 3-jarig contract afgesloten, en in 2024 een 1-jarig contract. Telkens met 5 september als contractdatum. Eerste paar jaar ging goed, maar daarna niet meer. Jaarnota-2024 overlapte de 2 contracten en was onduidelijk en niet controleerbaar. Pogingen om via app of website contact te krijgen mislukte telkens. Ze zijn onbereikbaar!

Door Olivier op 19 december 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Traag, na opzeggen blijven ze me al 2 jaar lang maandelijkse en soms dagelijks bellen. Ondanks aan te geven dat ik uit systeem wil. Dikke afrader

Door A.A. op 16 december 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Bellen dagelijks op rare tijden Elk jaar proberen ze een prijs verlaging aan te bieden. Elk jaar proven ze je meer te laten betalen, wanneer je aangeeft dat het bedrag wat Greenchoise als ‘verlaagd tarief’ probeert te verkopen niet klopt hangen ze direct op.

“Greenchoice = Geenkeus”

Door Wim op 19 november 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Vorig jaar april, op advies van Geenkeus contractverlenging gehad, jaarnota komt in november. In deze nota wordt niet gesaldeerd volgens regel verbruik-leveren=netto verbruik. Nee zegt Geenkeus: wij hanteren een gewogen gemiddelde omdat ik tijdens looptijd van jaarnota een nieuw contract ben aangegaan. Als consument wordt zo een jaarnota er niet echt overzichtelijker op. Kortom, de zakkenvullers laten me bijbetalen. Zelfs nadat ik op hun advies drie maanden geleden het termijnbedrag hebt verhoogd om maar niet te hoeven bijbetalen. Gelukkig kan ik per april overstappen, want Greenchoice is voor mij Geenkeus.

Door prosumer op 12 november 2024
score reviews 55 van 100
Informatievoorziening
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Bij een meterwissel wordt saldering niet direct goed uitgevoerd. Pas na maanden aandringen, inclusief een volledige cijfermatige toelichting, wordt het hersteld.