icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van energieleverancier Vandebron


Vandebron energieleverancier

Totaalscore

24 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Financiële afhandeling
24 reviews

J. van Noortwijk

12 november 2021

Doet wat hij moet doen


Wim950

10 november 2021

Prima


Friesland

10 november 2021

Slechte jaarafrekening: Teruggeleverde stroom niet berekend. Bij naderende melding bij de geschillencommissie "mochten" we zelf het bewijs aanleveren van o a. teruggeleverde elektra.


Royke

8 november 2021

Via een intermediair kwam ik terecht bij Vandebron, dit zou namelijk goedkoper zijn. Toen mijn voorgestelde termijnbedrag vervolgens 80 euro hoger bleek te zijn dan bij mijn huidige leverancier leverancier ben ik wat vragen gaan stellen. Er was waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat ik afgelopen jaar zonnepanelen heb aangeschaft. Na meerdere uren kwijt te zijn met (pogingen om te) bellen en mailen. Dit omdat er niet wordt opgenomen, gewoon niet op mails wordt gereageerd of dat deze niet goed wordt gelezen ( ik vroeg om een herberekening van mijn termijnbedrag gebaseerd op terug levering van 5mWh, als antwoord kreeg ik dat dit bedrag omhoog ging omdat 5 kWh wel erg weinig is...). Naar aanleiding van dit alles was mijn vertrouwen in dit bedrijf helemaal verdwenen, en heb ik afgelopen maandag gemaild dat ik het contract wil ontbinden. De hele week heb ik op reactie gewacht, en vandaag maar gebeld( ik kreeg zowaar iemand aan de lijn binnen 10 minuten).

Uiteindelijk is de boodschap dat ik het contract niet kan ontbinden tenzij ik aan kan tonen dat ik binnen 14 dagen getracht heb hier contact over op te nemen. Ze vragen me dus om nog meer tijd en energie te steken hierin om te proberen aanspraak te kunnen maken op de opzegboete van 250 euro. Het is maar hoe je met je (potentiele) klanten om wil gaan. Er wordt nu een procedure opgestart om te kijken of mijn 'opzegging' terecht is. Lijkt me duidelijk aangezien de intermediair me verkeerd beloftes heeft voorgehouden, en dat de communicatie vanuit Vandebron juist vreselijk is. Ik ga hen dus geen cent betalen.

Lees meer Lees minder

Eelke

8 november 2021

Geen problemen gehad en alles is online goed te regelen. Ook klantenservice helpt je goed als je ze belt.