icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bespaar met het Energiecollectief |

Schrijf je nu in

Energiecollectief icon

Groepsacties KPN, Oxxio en Speedlinq

Nieuws |

Gepubliceerd op:  24 november 2006


In de zomer riepen we consumenten op klachten over bedrijven te melden. We hebben de drie bedrijven benaderd die de meeste klachten opleverden. Dit waren telecombedrijf KPN, energieleverancier Oxxio en internetprovider Speedlinq. Alle drie ondernemingen hebben toegezegd mee te werken aan een actie met de Consumentenbond om de klachten snel op te lossen.

Via onderstaande link kunt u uw klacht bij de Consumentenbond aanmelden. Wij zorgen er dan voor dat het bedrijf contact met u opneemt. De bond houdt vinger aan de pols bij de afhandeling van de klacht. Voor Speedlinq en Oxxio kan het over alle soorten klachten gaan; voor de KPN alleen over de dienst internetbellen (ook van Het Net en Planet Internet).

Doe ook mee
Internetbellen van KPN, Het Net en Planet Internet
Speedlinq
Oxxio