icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Meldpunt: Problemen met leverancier

Nieuws|Meld nu als je problemen hebt met jouw leverancier. De Consumentenbond heeft een meldpunt geopend waar je jouw probleem met een leverancier kunt melden. Kom je er met jouw leverancier niet uit? Laat het ons weten.

Gepubliceerd op:13 juli 2007


Update: Het meldpunt is inmiddels gesloten. Heb je een probleem met een product of een bedrijf? Ga dan naar onze juridische pagina en lees wat je rechten zijn. 

Je kunt bij problemen denken aan rekeningen van jouw energieleverancier, telecom- of internetaanbieder of het niet naar behoren werken van een geleverde dienst. Of: Is jouw magnetron kapot en wil de winkel het apparaat niet repareren maar verwijst hij naar de fabrikant? Is de voorlichting of service in een winkel beneden peil? Heb je problemen met een aankoop via internet? Kortom meld ons uw ervaringen.

Oplossen

De Consumentenbond benadert de bedrijven die de ernstigste klachten veroorzaken, maakt afspraken met deze bedrijven om de problemen aan te pakken en zo nodig organiseert de bond een actie (voor leden) om individuele klachten op te lossen.