icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Meldpunt ‘Ziggo’ na een dag al ruim 2500 meldingen

Nieuws|

Gepubliceerd op:11 juni 2008


Bij het Consumentenbond-meldpunt ‘Ziggo’ zijn binnen een dag al ruim 2500 meldingen binnengekomen. Uitzonderlijk veel voor zo’n korte periode. Consumenten die klachten hebben over Ziggo kunnen deze nog altijd melden via www.consumentenbond.nl/ziggo

Bijna alle klachten zijn ontstaan na de fusie van Multikabel, @Home en Casema op 16 mei 2008. Het grootste probleem blijkt zich op dit moment te manifesteren op het gebied van de internetverbinding, het betreft 67% van de meldingen. Ook over de bereikbaarheid van de klantenservice zijn de melders uitermate ontevreden: 47% heeft langer dan 20 minuten in de wacht gestaan. 16% moest zelfs langer dan een uur wachten. Bovendien blijkt dat 62% van de klachten niet verholpen is, nog eens 14% slechts gedeeltelijk.

De bond heeft Ziggo uitgenodigd voor een gesprek over de problemen en houdt het meldpunt de komende dagen open via  www.consumentenbond.nl/ziggo