Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Financiële afhandeling
JPD
9 september 20241 Aug 23 tot 1 aug 24 Frank Stroom afgenomen. Totaal 1721 kw/u verbruikt. Totaal betaald voor 12 maanden € 297,49 Inclusief alle kosten!!
Michiel
16 juli 2024Heel vaag gesprek Wou geen contraclt. Niks op papier geven .. kreeg half bakke intake. Hij liet veel achter wege waar ik later achter kwam .. absoluut niet intrappen
Eva
29 maart 2024Via Independer afgesloten. Maar in de app van Frank lijk ik iedere maand niet alles te hebben verbruikt en geld terug te moeten krijgen. Ik heb ook namelijk ook niet veel verbruikt. Toch ongelooflijke naheffing gekregen omdat in de app volgens hen dynamische prijzen staan?
Cis
3 januari 2024De incasso ging al lastig. NA dat ik incasso toestemming had verzonden, kreeg ik bericht dat Frank Energie 250 euro borg wilden, omdat ik een verhoogd risico zou zijn. Schandalig! En nu maar hopen dat mijn stopzetting incasso goed verwerkt wordt. Heb overstap naar Fran Energie stopgezet, hopelijk verwerken ze dat ook goed. Nooit meer.
M te O
10 november 2023*** pure misleiding door Frank energie *** Frank Energie stuurt mijn laadpaal aan. Het zogenoemde "slim laden" Omdat ik hier geen invloed op heb en u aangeeft dat "frank" het meest gunstige moment uitkiest voor het laden Mag ik ervanuit gaan dat dit ook voor mij het meest gunstige moment is. Nu blijkt dit niet zo te zijn, Frank Energie laadt nu op het meest dure moment van de dag. Dit is aanwijsbaar geconstateerd, dit heb ik met Frank Energie willen oplossen of er wellicht een fout is gemaakt waardoor ik benadeeld ben. Helaas blijkt dat Frank Energie hier een bewuste keuze maakt om de consument te misleiden. Men verwijst naar de hun voorwaarden. Echt beneden alle pijl!!! het betreft misleiding door Frank Energie enkel.