Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Financiële afhandeling
Bentos
27 oktober 2021krijg op tijd bericht, mails worden snel beantwoord. vragen die digitaal te vinden zijn worden ook telefonisch of per mail beantwoord
pi12345
25 oktober 2021Geen poespas. en een geweldig spaarsysteem. helemaal top.
RBI1945
29 september 2021Houd rekening met een opzegtermijn, ook als die niet geld, waardoor je zonder erg te vroeg je contract verbreekt, met alle geldelijke gevolgen (boetes). Ze zijn niet te van gedachte te brengen, ook al ben minder dan 14 dagen te vroeg. Weg welkomstbonus + 100 euro boete. Misselijk makend. Nooit meer United. Buurvouw heeft hetzelfde meegemaakt. Kon niet eens haar maandbedrag wijzigen, omdat zij alleen heel weinig gebruikte met een laag maandbedrag bij de vorige leverancier, werd toch een maandbedrag gehanteerd wat bij een 1 persoons huishouden hoort. Walgelijk, wat een machtsmisbruik.
Beahuis
29 september 2021Zie boven. Geen lange wachttijden aan de telefoon en ze sturen elke maand het overzicht van je verbruik. Ik ben al 2 jaar zeer tevreden.