icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van energieleverancier United Consumers


United Consumers energieleverancier

Totaalscore

8 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Financiële afhandeling
8 reviews

Eva

4 maart 2024

Je wordt met een voordelig contract (we hebben vast tarief gekozen) binnengehaald en per januari gaat het voorschot ineens 200 euro omhoog. Vervolgens zegt United Consumers dat we maar naar een ander moeten gaan en wordt een boete van 400 in rekening gebracht. Ga niet in zee met dit bedrijf!


Rob

23 januari 2024

Ze halen je binnen met een voordelig tarief en verhogen naarmate je klant bent voor het geval je toch meer gaat gebruiken. Ik wil betalen voor wat ik gebruik en niet meer om het achteraf te compenseren. Daarvoor doe je ook je jaarlijkse verbruik check waar je maandelijkse kosten op worden gebaseerd!!!


Martin Amsterdam

3 januari 2024

op aanraden van een collega de tankpas aangevraagd. maar let even goed op waar je die card kan gebruiken. in mijn geval zit bij mij om de hoek een goedkoop tankstation die is niet aangesloten bij UC. voor de tankstations die bij united-consumers zijn aangesloten moet ik omrijden. en zelfs met de korting van UC is de pomp om de hoek nog steeds goedkoper. opzeggen kostte me 5 euro eenmalig voor de tankcard. dus bezint eer ge begint :)


Tsja.

9 oktober 2023

Het eerste jaar deden 6 en 7 week over terugbetaling van teveel betaalde gelden, het tweede ondanks een vast contract en vaste prijs blijven ze mail sturen met de vraag om de meterstanden omdat ze anders moeten gokken. Je kunt UC eenmaal of honderd keer vertellen dat je een 3 jarige contract hebt met vaste prijzen ze lezen de mail niet en luisteren niet als je hun belt. Heb hun al eerder gevraagd om het contract af te kopen omdat ze onzion verkopen maar helaas, dat doen ze niet. Ik zal dan ook blij zijn als het contract afloopt volgend jaar op 31 juli, betaal liever iets meer dan constant met achterlijke mail te worden bestookt. Heb inmiddels hun mailadres energie@unitedconsumers.com als spam aangemerkt zodat ik gevrijwaard blijft van hun domme amateuristisch niveau.


Twee Werkdagen Max

3 augustus 2023

Letterlijk het enige wat ze hadden hoeven doen was tegen de netbeheerders zeggen dat ik klant bij ze ben en geld incasseren van mijn rekening, maar helaas. Datum ligt niet ver genoeg in de toekomst;. Het is nu woensdag. Het hoefde maandag pas in te gaan. Jammer hoor. Ik heb maar gewoon een contract bij Essent afgesloten.