icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 60.172413793103445 van 100
29 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 57.241379310344826 van 100
Klantenservice
score reviews 60 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60.689655172413794 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 62.758620689655174 van 100
29 reviews
Sorteer op

“Zonneplan pak je service op! laat de kwaliteit en vertrouwen van het bedrijf niet vallen.”

Door Harold O. op 1 oktober 2024
score reviews 35 van 100
Informatievoorziening
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

ik was een zeer tevreden klant bij Zonneplan. Totdat ik de Nexus Batterij enkele maanden in gebruik had. De batterij bevalt goed daar is niets mis mee. Maar twee maanden nadat hij geïnstalleerd werd heeft Zonneplan de prijs € 700 laten dalen. De planning voor aanschaf van de Nexus batterij zou dit najaar geweest zijn , maar volgens Zonneplan kon ik dat beter in de zomer doen daar het rendement hoger zou zijn. ik heb hierdoor contractbreuk opgelopen en mijn welkomst korting bij mijn huidige energieleverancier misgelopen. Om er vervolgens achter te komen Dat ik nu ook € 700 goedkoper uit zou zijn geweest. Vooralsnog doet Zonneplan niets. Valse voorlichting is mijn idee.

“Een leverancier die haar klanten op deze wijze misleidt is niet te vertrouwen.”

Door Johnnnie op 25 september 2024
score reviews 30 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 60 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ook wij zijn misleid door Zonneplan. Ze boden in Maastricht Thuisbatterijen aan. Meermaals communiceerden ze dat deze aktie liep tot 5 september 2024. Om vervolgens op 11 september de prijs van de door ons aangeschafte thuisbatterij met EUR 700 te verlagen. Onze Thuisbatterij werd 23 augustus geïnstalleerd. We hadden daarna nog 14 dagen bedenktijd. Maar uiteraard werden we niet geïnformeerd over de prijsverlaging. Op 16 september kwamen we er zelf achter en dus doet Zonneplan niets voor ons.

“Nooit meer”

Door Louise op 23 september 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ben onderhand 6 mnd bezig met zonnepanelen die niet of soms werken. De eerste 4 mnd werd gezegd dat ze het prima deden en dat het aan Liander lag , uiteindelijk toch een monteur langsgekomen en bevestigd mijn verhaal , en zegt dat de mensen bij klantenservice geen benul hebben waar ze her over hebben Om lang verhaal kort te maken, na 4 monteurs die allemaal een nieuwe omvormer adviseren zit ik nog steeds met niet werkend systeem

“Realtime is bij mijn slimme meter fake......zit 3 tot 5 minuten vertraging in.”

Door Abtuzzen op 9 september 2024
score reviews 55 van 100
Informatievoorziening
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 60 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 60 van 100

Zat op andere locatie bij T ibber met zonnepanelen. Nu sinds 2 weken verhuisd en zonder panelen overgestapt met de gratis in bruikleen gekregen connect apparaat.. Dit laatste apparaat is totaal nutteloos voor mij daar realtime bij mij met 5; minuten vertraging doorkomt. Stofzuiger aan 20 watt verbruik na 5 minuten stofzuiger uit. 500 watt en dat 4;minuten lang dan pas gaat de stand weer naar normaal. Apparaat gebruikt zelf ook stroom al zal het niet zoveel zijn als sommige slimme meters gebruiken zoals die van mij 4 watt per apparaat. Dat is vrij veel vind ik.

“”

Door Danielle op 4 september 2024
score reviews 70 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 80 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 100 van 100

Ook hier problemen met het versturen van de connect. Mijn contact loopt al vanaf 14 augustus, maar nog steeds geen connect. Via de AI krijg ik iedere keer het antwoord dat ik volgende week meer te horen krijg over de levering. Via de service desk en via de mail krijg ik steeds een ander antwoord. Vorige week kreeg ik een track en trace bericht (dat is nog geen levering) na wederom contact kreeg ik te horen dat er opnieuw problemen zijn omdat de Connects niet naar behoren lijken te werken. Ik voel me aan het lijntje gehouden en vraag me af of ik wel een stabiele energie leverancier gekozen heb. De overstap en kevering van gas en energie verliep prima en het inzicht in de stroom en gas prijzen van die dag is ook prima, kan nu alleen niet mijn huidig verbruik zien