icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Waar kan ik heen?

Je belde ons. Maar helaas kunnen we je telefonisch geen juridisch advies geven. Bekijk hieronder wat je wel kunt doen.

   

Consumentenrecht 

Leden kunnen ons bellen met vragen over het consumentenrecht. Het gaat dan om de rechten en plichten die je hebt als klant van een winkel of bedrijf. We geven persoonlijk juridisch advies bij:

  • Problemen met een kapot product en vragen over garantie
  • Vragen over je rechten bij (online) aankoop
  • Vragen over misleidende en agressieve handelingen van verkopers of dienstverleners.
  • Klachten over rekeningen

Ook online helpen we je graag bij vragen en problemen met verkopers en bedrijven. Zolang het over het consumentenrecht gaat. Want daar zijn wij goed in.

Andere onderwerpen 

Op dit moment adviseren wij (nog) niet over andere onderwerpen. Dat kan in de toekomst anders worden, dus houd ons in de gaten.

Hieronder vertellen we je wat je wel kunt doen. En waar je terechtkunt. 

We begeleiden je naar een oplossing

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn 3 manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. 1. Stuur een brief

  2. 2. Bel onze expert

  3. 3. Bemiddeling