icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van energieleverancier Gewoon Energie


Gewoon Energie energieleverancier

Totaalscore

17 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Financiële afhandeling
17 reviews

Kees

3 mei 2024

Mijn schoonzus , wiens man pas is overleden en alles regelde , werd gebeld door wat ze dacht haar eigen energiebedrijf , maar Gewoon Energie was , die zeiden dat greenchoice , waar ze klant was , zou stoppen en dat ze haar een goedkoper aanbod konden doen . Zij begreep het niet zo goed en weet niet precies meer wat ze heeft gezegt. Enkele weken later krijgt bericht dat ze is overgestapt naar Gewoon Energie en krijgt vervolgens een afrekening van Greenchoise met daarop een bedrag van 960,- € voor contractbreuk , wat nog anderhalf jaar door zou lopen . Daar wist zij allemaal niks van , dat snapt zij niet. Dus nu zijn we bezig om dit allemaal weer terug te draaien , maar GewoonEnergie reageert nergens op. Dus nu gaan we de gerechterlijke procedure in


Ton

30 april 2024

Ben ook door een telefonische verkoper met een geweldig verhaal bij Gewoon Energie als energieleverancier binnen gehaald, stuurde na de acceptatie direct een bericht dat ik niet wilde overstappen. Maar te laat bleek later , erg jammer dat het zo gaat.


Michiel

18 maart 2024

VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF. . ZONDER EMPATHIE NOOIT AAN BEGINNEN


jeroen

14 maart 2024

in december op advies van een energieadviseur dhr A de Goede naar hun overgestapt . kreeg een mail om in te loggen op hun MIJN Gewoon dit lukte niet , hun mails gestuurd geen antwoord, hun gebeld na uren wachten en proberen eindelijk iemand te pakken,deze dame bevestigd mij dat het klopte dat ik niet kon inloggen en dat zij het vervelend vond en er werk van zou maken helaas na 2 weken nog niets ,heb toen een mail gestuurd dat ik weg zou gaan bij hun, ook geen reactie op gehad pas na het verstrijken van de maand kreeg ik reactie en kon ik inloggen, nu moet ik een boete betalen zie ik in de eindafrekening,daar ik te laat was met opzeggen. Hun gemaild dat ik hier niet mee accoord ga ,daar hun niet hebben gereageerd,helaas weer geen reactie tot nu toe.

wel kreeg ik gisteren bericht dat ze het voorschot van Maart niet konden afboeken, dat klopt ik heb ze geblokkeerd en ben al weg bij ze wat een organisatie ,een drama en het bezorgd je slapeloze nachten, daar ze te veel macht hebben ze reageren niet en sturen aanmaningen en dan komt de deurwaarde stop deze energieleveranciers ,ze maken misbruik van hun positie zijn geen ster waardig en zetten hun klanten in de kou Ik ben sinds 24-2 bij en andere energie leverancier

Lees meer Lees minder

Boze ex-klant

6 maart 2024

1 maand klant en een opzegboete van € 700,-!! Klantenservice onvriendelijk en luistert totaal niet!!