icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 47 van 100
5 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 44 van 100
Klantenservice
score reviews 48 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 48 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 48 van 100
5 reviews
Sorteer op
Door Kamper John op 29 januari 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Geldwolven in schaapskleren. Laat je niet foppen!

“niets dan scheldwoorden voor deze leverancier”

Door boos op 4 december 2023
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

uitsluitend uit op winst, incompetente medewerkers, ondoorzichtig verdienmodel

Door J vV op 10 november 2023
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ze waren initieel sympathiek, maar zijn mij na een paar maanden toch tegengevallen. De variable tarieven wisselen per maand en kruipen eigenlijk altijd omhoog. Wat zwaar tegenvalt is dat ze stiekem, zonder aankondiging en pas op pagina vijf van het maandelijkse tarievenblad, dat je zelf moet opzoeken een zogeheten "vaste terugleververgoeding" voor zonnepanelen per 1 januari introduceren. Tamelijk smiechterig om het zo via de kleine lettertjes te doen.

“Goede app maar twijfel over weergave jaarbedrag.”

Door HK op 6 februari 2023
score reviews 75 van 100
Informatievoorziening
score reviews 60 van 100

Klantenservice
score reviews 80 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 80 van 100

Goede app met goed overzicht van mijn verbruik. Schatting van mijn jaarbedrag niet. Kan ik beter zelf doen. Wel (uiteindelijk) saldering per maand over 2022 onlangs erbij gekregen. Ik kan vrij op naam nu slecht terugvinden in vergelijkingssites.

“Wat een heerlijke die ongeautomatiseerde telefonische klantenservice.”

Door Planting op 11 januari 2023
score reviews 100 van 100
Informatievoorziening
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 100 van 100

Laat ik beginnen met de altijd snel bereikbare klantenservice (telefonisch) zonder geautomatiseerd menu. Waar vind je dat nog, wat een heerlijkheid. Ook veranderingen, bijvoorbeeld met regelingen vanuit de overheid, worden zeer ruim van tevoren en duidelijk aangekondigd. Die app werkt soepel en is overzichtelijk. Paneel op naam schiet je momenteel inderdaad niets mee op. Neem je ze toch niet? En weer klaar.