icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van AEGON autoverzekering


AEGON-autoverzekering

Totaalscore

41 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
41 reviews

Marietje

19 juli 2020

Om te janken dit. Aegon pechhulp biedt geen hulp bij pech. Ook al betaal je er extra voor bij je autoverzekering, ook al staat er op je polis vermeld dat je er recht op hebt in Nederland. Bij pech laten ze je mooi in de kou staan en zeggen ze dat je er niet voor verzekerd bent! Om maar niet te beginnen over de extreem achterlijk lange wachttijd van 1.5 uur(!!) voordat dit ongeorganiseerde zooitje te bereiken was. Niet eens een excuus toen er na eindeloos geluisterd te hebben naar het bloedirritante wachtmuziekje eindelijk werd opgenomen. Per direct m'n autoverzekering opgezegd. Dit nóóit meer.


Dani

6 februari 2020

Neemt eigen klanten niet serieus en geeft tegenpartij automatisch gelijk. Ook als tegenpartij op meerdere punten ongelijk heeft.


Mamedov

3 juli 2018

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wij hebben in 2016 een autoverzekeging afgesloten van 58 euro per maand voor een Polo. Deze auto is maar liefst 6000 euro waard. Het is een auto uit 2010. Als je op independer kijkt dan zie je ook 50 euro, 60 euro en 99 euro all risk. Opeens in feb 2018 hebben ze zonder mij te mailen en zonder mijn bevestiging van 58 euro premie verhoogd naar 108 euro. Dat is echt een behoorlijk verschil. Ik heb het net pas gemerkt, na 6 maanden. Netjes gebeld en meneer gaf vroeg om mijn email. Ik vroeg aan hem welke email heeft u daar staan. Hij noemde een email waarbij we 1 letter misten,. Ik zei dat is niet mijn email. Ik heb nooit wat ontvangen. Hij zei oww sorry. Ik zei graag nog een keer naar mij mailen. Ik heb niets meer vernomen van hem. Daarna belde ik ze terug, nam een dame op. Ze ging weer iets anders vertellen. Verhalen kloppen gewoon niet. Ik ging via independer zoeken naar een nieuwe verzekeraar. Toen kwam ik weer op 58 euro uit. Diefstal dit!


B. Ouwerkerk

3 januari 2018

Zeer arrogant 'geholpen' door chatservice op mijn vraag waarom mijn maandpremie met €15,- gestegen (zonder berichtgeving).


VVR

28 december 2017

Premieverhoging van 86 p/m naar 146 p/m en dat zonder schade. Geen behoorlijke uitleg gehad, nooit meer Aegon.