Geen aanrader. Wij zijn onterecht in een 50/50-schadeafhandeling geplaatst, terwijl de tegenpartij duidelijk tegen onze auto is aangereden. Er is geen telefonisch of schriftelijk contact opgenomen om ons verhaal aan te horen of de situatie zorgvuldig te onderzoeken. Een goede autoverzekering hoort achter zijn klanten te staan, moeite te doen om de waarheid boven tafel te krijgen en niet zomaar conclusies te trekken zonder degelijk onderzoek. Wij voelen ons absoluut niet serieus genomen. Daarbij zijn ze niet telefonisch beschikbaar en reageren dagen later op je mail.
Reviews van ABN AMRO autoverzekering
ABN AMRO autoverzekering“Nooit meer aan amro”
Door Rai op 9 januari 2025Zes keer gebeld en krijg een bandje k9m niet verder.Niemand staat je te woord. Mensen zorgen jullie dat jullie weggaan voor verzekeringen kies een verzekering maatschappij
“Verschrikkelijk, niet bereikbaar en onprofessioneel.”
Door Lin op 29 oktober 2024In een woord VERSCHRIKKELIJK! Schade aan mij voertuig opgelopen door een ander voertuig, ingediend en 3 weken lang wachten op een antwoord! Meteen terug gemaild en weer 3 weken wachten op een antwoord! Zo nu al tot 3 maal toe. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Uiteindelijk (nu bijna 2 maanden later!) Mag ik het effe lekker uit gaan zoeken met de verzekering van de tegenpartij. Fijn! Zodra de schade afhandeling afgerond is, ga ik direct de verzekering opzeggen en naar een andere maatschappij!
“Zeker geen aanrader”
Door Nalas op 1 oktober 2024Jaren lang sinds 2000 ben ik verzekerd 1 keer deze jaar schade doorgegeven en krijg niks met een raar verhaal dat ik geen recht heb voor wat heb ik een inboedel verzekering
Eerste verzekering op mijn naam afgesloten bij ABNAMRO autoverzekeringen. Helaas is er een paar dagen na afsluiten van de verzekering iemand bij mij achterop gereden bij filevorming. Tegenpartij heeft schuld erkend dus schadeformulieren ingevuld en opgestuurd. Krijg ik vervolgens te horen dat mijn schade niet vergoed wordt... ik ben WA+ verzekerd. Vervolgens krijg ik de vraag om de papieren nogmaals op te sturen, dit gedaan en kreeg weer hetzelfde antwoord terug. Tot twee keer toe hebben ze naar waarschijnlijkheid de papieren er niet bij gehad met de claim afhandelen, want ze dachten dat ik schuldig was. Terwijl de papieren duidelijk anders aangaven. Foutje tot twee keer toe... slordig maar kan gebeurden. Maar je kan ze ook bijna niet telefonisch bereiken en op de mail bleven ze maar volhouden dat ik niks vergoed krijg. Na aantal weken gekloot maar weer opnieuw claim ingediend, en eindelijk deed iemand daar zijn werk wel goed en werd ik verder geholpen. Jammer dat dit bijna twee maanden heeft moeten duren...