icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van ABN AMRO autoverzekering


ABN AMRO autoverzekering

Totaalscore

6 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
6 reviews

Sanne

9 september 2024

Eerste verzekering op mijn naam afgesloten bij ABNAMRO autoverzekeringen. Helaas is er een paar dagen na afsluiten van de verzekering iemand bij mij achterop gereden bij filevorming. Tegenpartij heeft schuld erkend dus schadeformulieren ingevuld en opgestuurd. Krijg ik vervolgens te horen dat mijn schade niet vergoed wordt... ik ben WA+ verzekerd. Vervolgens krijg ik de vraag om de papieren nogmaals op te sturen, dit gedaan en kreeg weer hetzelfde antwoord terug. Tot twee keer toe hebben ze naar waarschijnlijkheid de papieren er niet bij gehad met de claim afhandelen, want ze dachten dat ik schuldig was. Terwijl de papieren duidelijk anders aangaven. Foutje tot twee keer toe... slordig maar kan gebeurden. Maar je kan ze ook bijna niet telefonisch bereiken en op de mail bleven ze maar volhouden dat ik niks vergoed krijg. Na aantal weken gekloot maar weer opnieuw claim ingediend, en eindelijk deed iemand daar zijn werk wel goed en werd ik verder geholpen.

Jammer dat dit bijna twee maanden heeft moeten duren...

Lees meer Lees minder

Cris

26 augustus 2024

Via de website een autoverzekering aangevraagd , kreeg op het scherm te zien dat de auto in voorlopige dekking zou zijn (geen bevestiging per mail of telefoon) , een dag later krijg ik , onderweg naar de nieuwe auto een email met dat de dekking is verlopen vanwege het feit dat de bankrekening zakelijk was. Blij dat ik nog even de mail checkte.. maar wat een belachelijke gang van zaken..


Appel300

28 augustus 2023

Uhm ik heb autoverzekering afgesloten van uitgaande dat die een jaar duurde maar nu kom ik er achter dat die maar voor 11 maanden is geweest daarom was die zo goed koop omdat je maar 11 maanden betaald bij abn amro is het namelijk zo dat ze alle verzekringen op de zelfde datum afschrijven dus elke verzekringen bij abn amro hebben dezelfde eind dathum en begin datum En dat is ergens In aug maar omdat mijn autoverzekering afliep op 21-09-2022 ging ik er van uit sat die ook eindigde op 20-21-09-2023 maar dat is niet zo die eindigt op en rond de 24-08-23 kom ik nu vandag achter ee van uit gaande dat mijn verzekering tot en met 21-09-2023 zou lopen dat ik nog een maand de tijd hed om te kijken of ik ergens anders goed koper kon krijgen nu moet ik 870.93 gaan betalen als ik het zelfd in vul op abn amro kom ik op 798.60 uit En ik zie nubook dat ik rechts bijstand heb waar ik nooit opgevraagd heb dus let daar ook goed bij afsluiten dit is mijn eigen schuld ik had beter moeten kijken maar je gaat er van uit dat ze in tikken wat jij vraagt Maar goed Daarom wil ik ook nooit meer een abn verzekering hebben als je er 3 4 5 heb voor auto woon en welke je nog neer kunt hebben moet je ben je die verplicht elk jaar in aug te betalen je kan bvb niet I juni je auto verzekering voor een jaar betalen en je inboedel bvb in sept betalen en je wa verzekering in in dec en je doorlopende reisverzekering in maart betalen nee dat kan kiet dat moet allemaal in aug betaald worden Dus ik ben nu helmaal klaar met ze

Lees meer Lees minder

Marinus

18 juli 2023

Zeer slechte ervaring. Wij hebben een schade aanrijding met dier gehad,claim ingediend garage van verzekeraar uitgekozen.Gelijk langs garage geweest om foto's maken wij zouden terug gebeld worden.2 maanden niks van garage gehoord.Meerdere keer zelf moeten bellen uiteindelijk afspraak gekregen 4 maanden later dan de schade is onstaan is.Laten ons rondrijden met lekkende koelvloeistof, uiteindelijk na 3 maanden expert ingeschakeld dat zegt schade op bumper komt door de dier maar schade van radiator dat achter bumper zit niet en die krijgen wij niet vergoed.Mij kan niemand wijs maken dat de lek niet door de aanrijding komt en dit een toeval is, omdat hij lekte eerst niet en sinds de aanrijding lek tie.allemaal op rechte kant.Ik kan door de gat in mijn bumper de druppel koelvloeistof zien liggen.

Hun expert zegt its dat ik niet geloof,maar verzekering wil verder daardoor niet mijn lekkage oplossen, allen de bumper repareren.Ik riskeer elke dag dat ik schade op mijn motor oploopt vanwege lekkende koelvloeistof en verhitte motor, en ik moet het zelf laten repareren. Ik vind heel slecht en zeer oneerlijk service. Voor iemand dat ze verzekering elke maand netjes betaald en al meer dan 10 jaar geen schade gehad had,en een radiateur is niet eens zo duur! Veel stress en frustratie met behandelen van mijn schade claim.Als mijn motor overhit raakt vanwege die lekkage loop ik flink dure schade op mijn auto maar hun zeggen is mijn probleem.Ik zeg is hun slecht service! Ben diep teleurgesteld en ik ga zeker andere verzekering zoeken.

Lees meer Lees minder

mino

19 december 2022

De auto verzekering is oke, redelijke klanten sevice. echter de pechhulp dienst is minder, je best lang wachten tot je geholpen word diverse telefoontjes moeten plegen voordat ik geholpen werd ,maar daar kan ABN niks aan doen omdat dit een externe dienst is. De pakket autoverzekering op zich is goed.